ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

هر کسی می تواند ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را داشته باشد ولی برخی از ایده ها دارای ویژگی های خاص و اثربخشی بهتر در کسب درآمد از اینترنت هستند. ( یافتن ایده های استارتاپی و کسب درآمد اینترنتی)خصوصیات یک ایده خوب عبارت از:

۱- سودآوری به همراه داشته باشد. اگر ایده کسب درآمد از اینترنت به همراه خود کسب پول و سرمایه نداشته باشد نمی تواند ایده خوبی باشد.

۲- جدید و نوین باشد . ایده ای که هنوز عملی نشده باشد و برای اولین بار اجرا می شود و یا هنوز فراگیر نشده است می تواند ایده مناسبی باشد.

۳- متناسب با امکانات موجد باشد . ایده ای که خارج از توان و نیروی فرد دارنده باشد چه بسا که هرگز عملی نشود.

۴- ناب و راهگشا باشد . شاید ایده فراوانی وجود داشته باشد ولی ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی باید مناسب با کسب و کار آنلاین و اینترنتی باشد و راهگشای افراد در مسیر پیشرفت و درآمدزایی باشد.

معرفی سه ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

ایده های فراوانی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ولی ما با لحاظ کردن چهار ویژگی بالا، سه ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی مناسب را معرفی می کنیم که در هر سه ایده، امکان راه اندازی آنلاین و سودآوری آنها وجود دارد . شرط اولیه اجرایی کردن این سه ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی این است که تحقیق و بررسی روی انها صورت گیرد و بدون مطالعه اجرا نشود.

 ۱- راه اندازی سایت سورپرایز کردن

یک ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ایجاد و راه اندازی سایت شگفت انگیز کردن دیگران است. همیشه سورپرایز کردن و هدیه دادن برای هر کس کار جذابی بوده است. خیلی ها هستند که در هدیه دادن یا سورپرایز کردن دوستانشان ناتوان هستند. یا اینکه اصلا وقت این کار را ندارند. در این ایده شما باید سایتی راه اندازی کنید که این کار را یعنی سورپرایز کردن را به خوبی انجام دهد.چگونه می توان این ایده را عملی کرد؟ کار خیلی ساده است. به این صورت که هر کسی بتواند به راحتی محصولی را در سایت شما سفارش دهد و به جای اینکه برای خودش ارسال شود برای شخص مورد نظر که قصد سورپرایز کردنش را دارد ارسال شود.این سایت باید دارای مشخصات و ویژگی های زیر را داشته باشد:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راه اندازی مشاغل خانگی اینترنتی

۱- سایت باید به موقع بسته مورد نظر را برای اشخاص مورد نظر ارسال کند. چون سوپرایز کردن مثلا ممکن است برای تولد یا ازدواج و… باشد لذا زمان رسیدن محموله مهم است.

۲- تنوع محصولات از همه مهمتر است. باید در سایت انواع محصولات و کالاها بسته به سلیقه هر کسی وجود داشته باشد. از عطر و ادکلن گرفته تا مواد خوراکی پر طرفدار مثل شکلات و پاستیل. همه چیز باید در سایت پیدا شود.

۳- یکی دیگر از ویژگی های سایت باید پیشنهاد دادن باشد. مثلا شخصی نمی داند چی به درد دوستش می خورد؟ سایت بر اساس سن و جنسیت و … می تواند پیشنهاد های خوبی را برای سورپرایز کردن فرد مورد نظر بدهد.

 ۲- نمایندگی فروش لباس عروس

این ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی بیشتر مربوط به عروس خانم های آینده است. در این ایده باید تمام مزون هایی که در زمینه طراحی و تولید لباس عروس فعالیت می کنند را در سایت خود دور هم جمع کنید. برای این کار میتوانید با تمام مزون های شهر خودتان به صورت حضوری قرار داد ببندید. یا اینکه قسمتی برای ثبت هر مزون در سایت خود ایجاد کنید و از این طریق هر کسی که دوست دارد مزونش را در سایت شما ثبت کند خودش این کار را انجام دهد. در سایت خود باید قسمتی را تعبیه کنید مخصوص جست و جوی مزون های لباس عروس. به این صورت که هر شخصی نسبت به مکانی که قرار گرفته است بتواند مزون های اطراف خود را پیدا کند.

در این ایده علاوه بر ثبت مزون ها، از طریق پیشنهاد های ویژه هم می توانید کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید. به این شکل که وقتی شخصی مزون های مربوط به یک منطقه را جست جو کرد پیشنهاد ویژه ای از بین مزون های نمایش داده شده به او داده شود. و از مزونی که پیشنهاد داده شده است مبلغی جهت تبلیغات گرفته شود.

با افزایش تعداد موبایل های هوشمند ، برای راحتی کاربران می توانید اپلیکیشن موبایلی مربوط به کسب و کار خود را هم راه اندازی کنید. همچنین داشتن قسمت نظرات و امتیاز دهی در اپلیکیشن خود باعث رقابت بین مزون ها می شود. و از این طریق اگر فردی با مزونی آشنایی نداشته باشد می تواند از طریق میزان امتیاز های داده شده آن مزون را انتخاب کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مدیریت شخصی در کسب درآمد

 ۳- ایجاد هایپر مارکت اینترنتی

ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی دیگر ایجاد هایپر مارکت شهرتان می باشد.  امروزه زمان و هزینه دو فاکتور مهم در زندگی افراد است. با راه اندازی یک سوپر مارکت آنلاین در شهرتان می توانید کمک بسیاری به افرادی که وقت و حوصله کافی برای خرید های روزانه ندارند کنید. توسط سایت شما هر شخص می تواند محصولات سوپر مارکتی مثل حبوبات، خشکبار، انواع تنقلات و غیره را به صورت آنلاین سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرند. کسب درآمد از طریق این نوع کسب و کار کاملا مشخص است.

ایجاد یک سوپر مارکت اینترنتی لوازمی را می خواهد. لازمه اصلی هایپر مارکت داشتن پیک های موتوری متعدد است تا سفارشات مشتریان به موقع به دستشان برسد. برای راه اندازی چنین کسب و کاری و همچنین طراحی فروشگاه اینترنتی تان بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. همچنین می توانید برای راحتی کاربرانتان از اپلیکیشن موبایلی کسب و کار خود استفاده کنید.

 نکان پایانی ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی بسیار بیشتر و فراگیر تر از اینهاست و ما در سایت پول یابی تلاش کردیم تا سه ایده ناب کسب و کار اینترنتی را معرفی کنیم. هر سه ایده ناب و قابل اجرا و کاملا پول ساز می باشد. اما نیاز به تحقیق و بررسی در شهر و محل زندگیتان دارد در واقع ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را با تحقیق بازاری و مشورت با متخصصان می توانید اجرایی کنید. ( ایده های کسب درآمد موفق از شبکه های اجتماعی)

در راه اندازی کسب درآمد از اینترنت هیچ گاه خود را محدود ندانید مطمئن باشید ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی بسیار متنوع بوده و حتما متناسب با تخصص و روحیه شما پیدا می شود. شما هم اگر نظر و یا ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.