برنامه برای کسب درآمد اینترنتی

برنامه برای کسب درآمد اینترنتی

زمانی که صحبت از برنامه برای کسب درآمد اینترنتی می شود همه ما تصور می کنیم باید یک سایت خوب ، سرمایه مناسب ، نیروی انسانی کارآمد، داشتن ایده ، در برنامه ما باشد و با پیش بینی اینها کار ما و برنامه برای کسب درآمد اینترنتی ما کامل کامل می شود و هیچ عیب و نقصی ندارد . البته قبول دارم همه اینها اگر باشد کار بهتر و روان تر انجام می شود و تسهیل کننده کسب درآمد می باشد ولی همه چیز اینها نیست. به بررسی تک تک اینها می پردازم :

۱- سایت خوب :

طراحی یک سایت خوب و زیبا با تمام امکانات و کاملا به روز ، می تواند مقدمه یک برنامه برای کسب درآمد اینترنتی خوب باشد. ولی داشتن سایت خوب دلیل بر موفقیت نیست بسیاری از سایتها بودند که در شروع کار، عالی طراحی شدند ولی به سرانجامی نرسیدند برای نمونه انجمن پارسیان و یا مای پرشین فروم از این نوع سایتها بودند. این دو سایت بالای نیم میلیون کاربر داشتند و بیش از یک میلیون مقاله تخصصی داشتند اما الان اگر جستجو کنید اثری از آنها نیست و یا کاربر و ورودی ندارند. چرا این دو سایت و بسیاری سایتهای دیگر که از نظر قالب ، طراحی ، زیبایی و کاربر پسند بودن، امکانات جانبی و صدها امکان دیگر نمونه بودند در ابتدا و یا میانه راه سقوط کردند و کارشان با موفقیت نبود؟

۲- سرمایه مناسب:

سرمایه مناسب هم می تواند برنامه برای کسب درآمد اینترنتی را تکمیل کند خوب انسان با پول و سرمایه اولیه می تواند امکانات خوب و تمهیدات عالی بیندیشد و نیروی انسانی مناسب استخدام کند و یا تبلیغات کند و هزار و یک کار دیگر انجام دهد ولی آیا این می تواند موجب رشد و برند شدن بشود ؟ نمونه های بسیار زیادی از سایتها وجود دارند که با سرمایه بسیار کلان شروع کردند و نتوانستند کار را به جایی برسانند اینقدر از این نمونه سایت می شناسم که نمی دانم کدام را برای نمونه نام ببرم . یادم می آید حدود ده سال پیش ، یک مدیر برای راه اندازی و رشد سایت، دویست میلیون تومان سرمایه اولیه در نظر گرفت (به نقل از یکی از مدیران سایتش) آخرش در کمتر یک سال ، سایت را جمع کرد و الان اثری از سایت وجود ندارد.

۳-نیروی انسانی کارآمد :

نیروی انسانی کارآمد و خلاق هم می تواند در برنامه برای کسب درآمد اینترنتی مناسب باشد. ولی همه چیز برای موفقیت نیست سایتهای زیادی بودند که برای هر بخش سایت از قسمت طراحی ، ارسال مطلب، سئو و… یک متخصص داشتند اما نتوانستند زیاد ادمه دهند و سرانجام کارشان یا به تعطیلی کشید و یا مجبور شدند عذر نیروها را بخوانند و دست به تعدیل نیرو بزنند. نمونه های از این نوع سایتها زیاد هستند چندین سایت خبری و یا سایتها طراحی قالب و یا میزبان های وبلاگ از این نمونه بودند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده ناب در کسب و کار اینترنتی

۴- داشتن ایده :

داشتن یک ایده خوب، می تواند کمک رسان برنامه برای کسب درآمد اینترنتی باشد ولی همه انسانها ممکن است ایده های جالب و نوینی داشته باشند ولی به نتیجه رساندن آن مهم است . اسم سایت ادگاه را شاید شنیده باشید یک ایده منحصر به فرد و عالی ارائه داد و در کمتر از دو ماه در صدر سایتهای ایرانی قرار گرفت این سایت با ارائه شیوه عالی کسب درآمد از اینترنت همه توجه و نگاهها را به طرف خود جلب کرد. ولی کارش به شش ماه نکشید که تعطیل شد و دیگر نتوانست کمر راست کند و الان تا جایی که خبر دارم دامین خود را برای فروش گذاشت.

اصل مهم برنامه برای کسب درآمد اینترنتی :

همه اینها که در بالا اشاره شد مهم است و خیلی چیزهای دیگر در رشد سایت و کسب درآمد بیشتر دخیل هستند ولی داشتن انگیزه و تلاش برای رشد و استفاده از همه فرصت ها که برای مدیر پیش می آید فوق العاده مهم است یک مدیر باهوش و دارای برنامه همه چیز را برنامه برای کسب درآمد اینترنتی می بیند از تبلیغ در سایتها رایگان یا ارتباط موثر با کاربر. با همه تعامل دارد و این تعامل رمز موفقیت اوست.

نمونه از برنامه برای کسب درآمد اینترنتی

من در مجموعه وبلاگهایی که دارم برای معرفی سایتها کسب درآمد این متن را برای بیش از دویست سایت کسب درآمد فرستادم:

سلام و درود

مدیر محترم، ما در مجموعه وبلاگهای خود با نام کسب درآمد به معرفی سایتهای کسب درآمد (کلیکی، فروش فایل، کوتاه کننده لینک، همکاری در فروش، کسب و کارهای اینترنتی و…) می پردازیم در صورت تمایل به معرفی سایت و خدمات خود به کاربران لطفا متنی از فعالیت خود به صورت شفاف همراه با لینک برای ما بفرستید تا در وبلاگهای خودمان قرار دهیم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کسب درآمد بدون سرمایه
متن ارسالی شما باید شرایط زیر را داشته باشد:

۱- متن ارسالی کپی نباشد و در هیچ جایی از سایت شما و یا جای دیگر قبلا استفاده و ارسال نشده و حتما باید تایپ شده و جدید باشد.

۲- متن ارسال، شفاف و واضح کسب و کار شما را معرفی کند و از اغراق، اغوا و گمراه کردن کاربران پرهیز کنید.

۳- کسب و کار و درآمد شما را در همه جنبه های مختلف به کاربران معرفی کنید.

۴- متن ارسالی،دارای عنوان مناسب ، جذاب و کاربر پسند جهت کشاندن کاربر به سایتتان باشد.

تا بازدیدتان بیشتر شود.

۵- در صورت علاقه کلمات کلیدی و برچسب ها را در آخر متن خودتان قرار دهید

۶- متن را کامل، طولانی و در صورت امکان مقاله تهیه کنید تا تاثیر پذیری آن بیشتر شود.

باز تاکید می شود متن به هیچ وجه نباید کپی شده و یا در جایی ارسال شده باشد متن های کپی در مجموعه وبلاگها قرار نمی گیرند.

هدف ما معرفی کسب درآمدهای درست و شایسته شما به سایرین است .

جواب سایت های داری برنامه برای کسب درآمد اینترنتی

خیلی ها جواب دادند منتهی جوابشان این بود: وقت یا حوصله نوشتن متن را نداریم ، گرفتاری داریم بعدا برایتان می نویسیم( تا امروز هنوز متن را ارسال نکردند) برخی جواب ندادند ، برخی دیگر نوشتند از داخل سایت متنی را کپی کنید حس نوشتن نداریم. انگار نه انگار این مدیران محترم انگیزه ای برای ادامه کار و راه داشته باشند تنها یک سایت جواب را طبق آن ملاکی که نوشته بودم ارسال کرد. در واقع هیچ کدام برنامه درست و حسابی ندارند و در سردرگمی به سر می برند. نمی دانند از هر فرصتی باید اسفاده کنند.

سایت فورکیا تنها سایتی بود که به صورت کامل ، درست و کاملا حرفه ای جواب داده بود متن نامه اینگونه بود:

باسلام

متن پیوست شد

اگر خواستید چندین متن دیگر هم می توانیم آماده کنیم.

باتشکر از لطف شما

سایت فورکیا یک سایت کسب درآمد از طریق فروش فایل بوده و از زمان راه اندازی تا امروز جزو برترین سایت های پربازدید ایرانی بوده و همواره با انگیزه بالا، برنامه دقیق، احترام به کاربر، صداقت در کار، ایجاد امکانات به روز و… به کارش ادامه داد و مطمئن باشید این سایت با این انگیزه و برنامه برای کسب درآمد اینترنتی بیش از این رشد خواهد کرد.

 

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.