دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت باید قواعد و قوانین مهمی را رعایت کرد تا به هدف خود یعنی کسب ثروت و پول برسید و در این میان، دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، موحب استمرار ، دوام و تضمین کارتان می شود. قبل از پرداختن به این اصول موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید متذکر شوم که عجول بودن در کارها زیبنده انسان نبوده و چه بسا که در کسب و کار اینترنتی اگر باشد موجب ضرر و زیان خواهد شد لذا توصیه به داشتن صبر می شود.

در کنار عجول نبودن باید برای موفقیت تلاش کرد و از بسیاری از خوشی ها و تفریحات زندگی گذشت تا نتیجه مورد نظر حاصل شود. هیچ موفقیتی بی دلیل نیست و هیچ کسب درآمد از اینترنت بدون تلاش و صبوری امکان پذیر نیست. در ادامه آموزش های کسب درآمد اینترنتی در سایت پول یابی ، در اینجا قصد دارم تا دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی که به نظرم دو فاکتور اساسی برای هر کاری می باشد را شرح دهم، با ما همراه باشید. (نگاه کنید به مقاله: اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی)

 شرح دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

فاکتورهای فراوانی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی وجود دارد مثلا داشتن ایده مناسب، منابع مالی خوب، جذب نیروی متخصص و کاربلد و… ولی داشتن همه اینها دلیل بر موفقیت نمی شود وقتی ما در کارمان عجول باشیم و شتابزده عمل کنیم. افراد زیادی را می شناسم که بسیار خوب شروع کردند ولی نتوانستند راه کسب درآمد از اینترنت را ادامه دهند و در مسیر حرکت، یا کار را رها کردند و یا تغییر مسیر دادند دلیل این شکست  افراد و  تغییر کارشان چه بود؟

عده ای نداشتن تجربه را دلیل می دانند البته بی تجربگی می تواند عامل مهمی باشد ولی بالاخره همه که مادرزادی تجربه ندارند و به مرور کسب می کنند و کسب تجربه به مرور زمان نیاز به فاکتوری به نام صبر دارد صبور بودن در کسب درآمد اینترنتی یکی از دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی می باشد انسان عجول همیشه بدون فکر و اندیشه عمل کرده و رفتارش موجب ناکامی در کارش می شود حتی اگر بهترین ایده ها را داشته باشد. صبور نبودن موجب بروز رفتار گنجشکی در افراد می شود و مانند گنجشک که بر روی شاخه ای درنگ نمی کند مرتب کسب و کارش را عوض می کند و به سراغ کار دیگر می رود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تحلیل رقبا در کسب درآمد اینترنتی

لزوم صبوری در کسب درآمد از اینترنت

تمرین صببر و استقامت بر روی کسب و کار لازمه موفقیت و همان طور که پیش تر گفته شد یکی از دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی می باشد. این صبر در ارائه ایده، تحقیق و راه اندازی کسب و کار و نیز ساخت وبسایت و حتی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باید باشد چون سئو ماهها ( ۶ تا یک سال )زمان می برد تا خود را نشان دهد. لذا فرضا گرفتن تبلیغ ، بک لینک ، سفارش پاپ آپ ، تبلیغات کلیکی و … نمی تواند رشد دائمی به همراه داشته باشد.

حتی عجله کردن برای رشد سریع سایت مثلا گرفتن تبلیغ و پاپ آپ چه بسا که ممکن است نتیجه معکوس دهد و  باعث پنالتی شدن سایت در گوگل شود و تلاش شما از بین برود. صبر در تمام مراحل کسب درآمد اینترنتی لازم و ضروری است. اگر برای بازاریابی در اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر اقدام می کنید صبور باشید دلیلی ندارد با خرید مثلا فالوئر بخواهید رشد کنید کسانی که به کسب و کارتان علاقه ندارند دلیلی ندارد محتوا و مطالب شما را دنبال کنند باید برای رسیدن به نتایج خوب، با تامل و به صورت طبیعی رشد کنید.

از خود گذشتگی یکی از دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

اصل دوم موفقیت در کسب درآمد از اینترنت، از خودگذشتگی هست باید برای موفقیت، کسب و کارتان را ارجح بر هر چیزی بدانید و در آغاز از تفریحات و خوشی های خود کم کنید تا موفقیت کسب کنید. برای تولید محتوا مثلا در سایت پول پایی مجبور شدم قید بسیاری از تفریحات خود را بزنم و پشت سیستم بشینم و تایپ کنم . با رشد سایت و ترقی کسب و کارتان، فرصت آن تفریحات را خواهید داشت لذا از خود گذشتگی و تحمل سختی ها در شروع کار، یکی دیگر از دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با زیرمجموعه گیری

از خود گذشتگی فقط به حذف تفریحات و فعالیت در زمینه کسب و کار محدود نمی شود و دارای شمول فراوانی می باشد مثلا صرفه جویی در هزینه های جاری زندگی و هزینه کرد آنها برای رشد و توسعه کسب و کار می باشد. مثلا خرید گوشی چند میلیونی هزینه الکی و اضافی بوده و می توان یا خرید گوشی ارزان تر ، سرمایه خود را در کسب و کار اینترنتی صرف کرد.داشتن گوشی گرانقیمت ، ماشین مدل بالا، لباس فاخر ، ساعت طلا و… در زمان مناسبش خوب است ولی تمرکز بر روی کار با هزینه پول می تواند موجب افزایش سرمایه شود. ( نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی)

در واقع با صرف نظر از برخی هزینه ها و خوشی ها می توان، رشد کسب و کار را تسریع کرد. البته هزینه کردن هم باید با حوصله و درایت باشد و بدون بررسی سرمایه را هزینه نکرد که این کار ریسک پذیری را افزایش می دهد. این یک راهکار برای تهیه سرمایه و توسعه کسب و کار می باشد.

سخن پایانی دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

از آنچه در بالا گفته شد هدف این است که اگر دنبال کسب درآمد بالا از اینترنت و کسب پول بیشتر هستید باید در کسب درآمد صبور باشید و هرگز عجله نکنید. صبر در کار یک عامل مهم محسوب می شود . و در کنار آن باید از خودگذشتگی داشته و از برخی از خوشی ها و تفریحات خود چشم پوشی کنید ضمن اینکه تجمل در زندگی را محدود کرده و تمرکز بر روی کار داشته باشید.

اگر دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی را کامل رعایت کنید مطمئن باشید ایده مناسب و خوبتان به نتیجه می رسد و هر آنچه را که زمانی خود را محدود کرده بودید الان به بار نشسته و می توانید از درخت صبر و از خودگذشتگی خود میوه کسب درآمد بالا را بچینید. همه انسان های موفق در کسب و کار اینترنتی با صبر و تحمل زیاد و امید به آینده و گذشتن از بسیار از خوشی های خود موفق شدند.

به امید موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.