راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

وقتی صحبت از راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی در یک ماه می شود خیلی ها تعجب می کنند و یا حالت تمسخر آمیز می گیرند در حالی بیشتر از این هم وجود دارد شما می توانید از صفر تا راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی در طی دو سه ماه اقدام کنید و به این نتیجه برسید به شرطی که بخواهید و اراده کنید.

طبق پیش بینی و تحقیق یک شرکت معتبر در آمریکا، تا ده سال آینده در حوزه کسب و کار فیزیکی، حدود ۲۵ درصد شرکت ها و فروشگاههای بزرگ تعطیل و یا ورشکسته می شوند و یا به نوعی کارشان را جمع می کنند. دلیل این ورشکستگی، رشد زیاد فروشگاههای آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

شروع راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

اگر هدف راه اندازی کسب و کار دائمی است داشتن صفحه اینستاگرام و تلگرام می تواند شروع یا آغاز یک کسب درآمد از اینترنت باشد  ولی شالوده کار و راه اندازی یک کار دائمی محسوب نمی شود چون همه این صفحات شبکه های اجتماعی را تقریبا دارند . شالوده اصلی کسب و کار اینترنتی داشتن یک وبسایت است جایی که بتوانید خدمات، محصولات و فایل های خود را برای فروش ارائه کنید.

پیشنهاد ما در اسایت پول یابی ایجاد سایت و یا فروشگاه فروش کالا و خدمات است در این سایت یا فروشگاه می توانید همه جوره محصولات را به فروش برسانید ولی باز پیشنهاد ما شروع با فروش محصولات فیزیکی است. البته می توانید با فروش dvd و یا cd  هم شروع کنید ولی سود اینها کم بوده و دردسر فراوان هم دارد دنبال یک محصولی با کیفیت و خاص و ویژه بگردید مثلا محصولی که یک میلیون قیمت دارد شما می توانید با فروشنده صحبت کنید و هشتصد هزار تومان خریداری کنید و بابت هر فروش دویست هزار تومان سود کنید. در ادامه شیوه کار خواهد آمد.

شیوه راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

همانطور که گفته شد اول سایت راه اندازی کنید فرقی ندارد سایت محتوایی یا فروشگاهی . باید پروسه را قدم به قدم طی کنید . داشتن سایت زمان بر است شما می توانید از طریق وردپرس رایگان سایت بسازید آموزش راه اندازی سایت به صورت قدم به قدم و نیز به صورت فیلم در اینترنت فراوان است کافیست در گوگل جستجو کنید بر اساس ان حرکت کنید . با راه اندازی سایت می توانید فروشگاه در کنارش با افزونه های وردپرس ایجاد کنید که بسیار ساده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب و کار آنلاین

اگر هم حوصله و یا علم وردپرس را ندارید می توانید از فروشگاه سازهای رایگان مختلف که وجود دارد مثل شاپفا و غیره استفاده کنید و با پرداخت مبلغ اندکی فروشگاه خود را ایجاد کنید.

در راه اندازی سایت به این نکته مهم توجه کنید که شما در کسب و کار نباید خوب باشید باید عالی باشید. نباید کم نقص باشید بلکه بی نقص باشید تا کارتان با موفقیت همراه باشد.

راههای تهیه محصولات سایت برای کسب درآمد

حالا سایت یا فروشگاه راه اندازی کردید چگونه محصولات فیزیکی آن را تهیه کنید در انتخاب محصول می توانید تحقیق کنید و بهترین را انتخاب کنید مثلا می توانید محصولی مثل ساعت هوشمند را برای فروش بگذارید و یا به دوربین های ورزشی ( اکشن کمرا) که خیلی کم و پرطرفدار است روی بیاورید تک تک این محصولات را با حوصله و توضیح کامل در سایت قرار دهید و اصلا عجله هم نکنید . برای تهیه اینها لازم نیست خودتان بخرید یا انبار ایجاد کنید بلکه با فروشندگان وارد مذاکره شوید

می توانید با فروشندگان عمده و نمایندگی ها وارد مذاکره شوید و محصولات را به کاربران بفروشید و بعد که سفارش گرفتید به شرکت بگوید تا محصول را پست کند . کم کم که رشد کردید می توانید محصولات را خودتان بگیرید و برای خریدار بفرستید . در آخر قرار نیست انبار و جا داشته باشید چون هدف راه اندازی کسب درآمد از صفر تا ده میلیون تومان است کارتان  که گرفت وارد مرحله بعد می شوید.

شیوه فروش عمده محصولات فیزیکی

در ادامه راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی وارد مرحله بعد می شوید .زمانی که فروش تان افزایش یافت و به قول معروف افزایش درآمد بالا و چشمگیر داشتید کم کم به دنبال خرید و ارسال محصولات خود بیفتید و یک انبار کوچک تهیه کنید و با رشد کارتان شرکتی راه اندازی کنید و کسب و کار خانگی خود را از منزل به شرکت منتقل کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تعمیر کامپیوتر

هیچ کدام از اینها خیال پردازی نیست بلکه تحقیق و پژوهشی از چند صد کسب و کار اینترنتی است که این شیوه را مرحله به مرحله طی کردند و کاملا موفق هم شدند .

در کنار این اقدامات از شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کارتان غافل نشوید و سعی کنید تا از پتانسل بالای آن استفاده درست کنید

نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

مهم ترین اصل در فروش اینترنتی کسب بازدید بالا است لذا در دو سه ماه اول به فکر جذب بازدید کننده باشید . سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فوق العاده مهم است آن را مدنظر بگیرید و مورد بعدی سوشال سیگنال ها می باشد . تولید محتوای خوب بسیار مهم است محصولاتی که در سایت قرار می دهید نقد و بررسی کنید و سعی کنید مطالب اختصاصی درباره آن قرار دهید. (شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی)

اگر مطلب اختصاصی زیاد نمی دانید چند مقاله فارسی و انگلیسی بخوانید و بعد استنباط خود را و آنچه متوجه شده اید تایپ کنید هرگز کپی نکنید . شبکه های اجتماعی یکی از کلیدهای اصلی موفقیت شما هستند از آن غافل نشوید.

برای یافتن محتوا و یا فروش محصولات اطراف خودتان را بگردید مطالعه کنید حتما چیزهای باارزشی برای ارائه و یا فروش پیدا می شود. هر گز ناامید نشوید.

سخن پایانی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی

هر آنچه از آموزش درباره شیوه و چگونگی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی نوشتیم ذره ای اغراق در آن نیست شما به راحتی می توانید با مطالعه و راه اندازی یک سایت یا فروشگاه و ارسال محتوای تخصصی و خوب، کسب بازدید کنید و با کمک شبکه های اجتماعی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید از صفر شروع می کنید و مطمئن باشید با تلاش و داشتن برنامه می توانید از فروش محصولات کسب درآمد ده میلیونی در ماه داشته باشید.(راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی)

بازدید سایتتان را با محتوای جذاب و مقالات تخصصی بالا ببرید با ورود کاربر کسب درآمد اینترنتی شما با کمترین هزینه اتفاق خواهد افتاد

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.