شروع کسب درآمد از اینترنت

شروع کسب درآمد از اینترنت

شروع کسب درآمد از اینترنت یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی پول ساز چگونه هست سوالی که بیشتر کاربران سایت پول یابی از من می پرسند؟ آیا با کسب و کار اینترنتی مانند سایتهای کلیکی ، پاپ آپ ، همکاری در فروش می تواند امرار معاش کرد ؟

در پاسخ به این سوال به طور یقین نمی توان نظر داد برخی از کسب درآمدها از اینترنت مثل فروش فایل می تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد چنانکه خودم از فروش فایل تا ماهی سه میلیون تومان درآمد داشتم ولی از سایتهای کلیکی خاطره خوبی ندارم و هر دو یا سه ماه کمترین درآمد ممکن را داشتم.

شروع کسب درآمد از اینترنت به صورت اصولی

شروع کسب درآمد از اینترنت و داد و ستدها ی اینترنتی، باید بدانید که بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل راه اندازی کسب درآمد از اینترنت بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .در معرفی سایتهای کسب درآمد در سایت پول یابی نیز بر پایه : آمار کاربران ،رتبه بندی گوگل و الکسا ، ثبت در سایت سامندهی ، داشتن نماد اقتصادی از صنعت ، معدن و تجارت ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .

شما هم در شناسایی سایت های معتبر کسب درآمد با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توانید ملاک های درست آن را تشخیص دهید.

معیار شروع کسب درآمد از اینترنت

در شناخت معیارهای کسب درآمد از اینترنت، این نکته را نباید فراموش کرد که مهمترین ملاک و معیار کسب درآمد از اینترنت ، کسب اطلاعات کافی و مطالعه دقیق و همه جانبه و  سپس شروع به فعالیت است و با عجله و بدون آگاهی کافی ، استمرار فعالیت در این عرصه زودگذر خواهد بود زیرا صبر و پشتکار یکی از امتیازات موفقیت در هر کار و مسلکی است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی

برای شروع کسب درآمد در سایتهای کلیکی ایرانی ، نیاز است که در  اینگونه سایتها ثبت نام نموده و روزانه یک الی دو ساعت زمان صرف کنید تا پس از گذشت چند ماه بتوانید به درآمد تقریبا ثابتی برسید.اگرچه معتقدم درآمد در حدی نیست که چشمگیر باشد ولی برای شروع و یادگیری شاید بد نباشد.

باز هم تاکید می شود که برای موفقیت در این راه نیاز به کسب تجربه و گذشت زمان دارد و نمیتوان در کوتاهترین زمان انتظار درآمد بالا را داشت.

برای شروع کسب درآمد در سایتهای خارجی ، ابتدا یک حساب بانکی اینترنتی نظیر اوکی پی یا پرفکت مانی یا بیت کوین و یا هر سه این موارد ایجاد کنید و کسب درآمد را شروع نمایید .

پیشنهادات شروع کسب درآمد از اینترنت

شروع کسب درآمد از اینترنت، پیشنهاد می شود که در ابتدای راه ، به این کار بعنوان یک شغل پردرآمد نگاه کنید نه یک شغل ثابت ، چون در غیر اینصورت ، تغییرات و تحولاتی که ممکن است درآینده بوجود بیاید ، ضربات مالی و روحی سنگینی را  به شما وارد خواهند نمود، پس آینده نگری را در هر شغلی که درآن فعالیت می کنید مدنظر داشته باشید و همیشه با برنامه ریزی دقیق و مکتوب آن شغل را آغاز و ادامه دهید .

اگر سرمایه اندکی دارید، پیشنهاد می شود که در کنار کسب درآمد از سایتهای کلیکی و همکاری در فروش ، یک سایت فروشگاهی مثلا فروش فایل های درسی و یا مقالات علمی راه اندازی کنید یا اگر مغازه ای دارید می توانید بصورت آنلاین و با راه اندازی یک سایت فروشگاهی ( همراه با پرداخت آنلاین) محصولات خود را بفروش برسانید و با کمی تبلیغ در سطح اینترنت می توانید بعد از گذشت چند ماه به درآمد بالا و قابل قبولی دست بیابید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

شیوه کسب درآمد آنلاین جدید

میزان درآمد در کسب و کارهای اینترنتی بستگی به خود شما و تلاش و خلاقیتان دارد. در کسب درآمد از اینترنت باید صبور و با مطالعه عمل کرد.

 

2 دیدگاه

  1. یک روش هم استفاده از وبسایت افیلیت مارکتینگ مانند کشینه هستش. بدون هیچ زحمتی رو خرید ها می شه پول در آورد.

    • سایت پول یابی

      سلام . بله سایت کشینه هم ارائه دهنده یک نوع یا مدل خرید اینترنتی است که در ایران در حال رشد می باشد. این مدل خرید اینترنتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی خوب جا افتاده و در کشور ما در ابتدای راه است . در واقع کار شما خرید اینترنتی به بهینه ترین صورت ممکن می باشد در این کار کشینه به عنوان واسطه عمل کرده و به نفع فروشنده و خریدار همزمان عمل می کند و به نظرم این کار شما شایسته تقدیر است امیدوارم در کارتان موفق باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.