مطلب پیشنهادی

کسب درآمد با طراحی ربات تلگرام ، ساخت ربات تلگرام ، ربات کسب درآمد تلگرام ، برنامه نویسی ربات تلگرام

کسب درآمد با طراحی ربات تلگرام

تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های پرطرفدار به دلیل ایده‌های کاربردی‌اش، در سال …

3 دیدگاه

  1. سلام . من با کنترل معقول اینترنت موافق هستم ولی اینطوری عمل کردن مسئولان به نظرم اصلن خوب نیس. این همه ایرانی عضو تلگرام هستند و بعد با دستور یک قاضی ناشناس که حتی نمی دونیم اسمش چی هست میان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار رو فیلتر میکنن. البته که مردم به طرف انواع و اقسام فیلترشکن ها میرن .
    من خودم بلافاصله بعد از فیلتر تلگرام، سریع فیلترشکن سایفون رو نصب کردم و دارم تلگرالم استفاده می کنم . کار و کاسبی من به تلگرام وابسه تست.
    خیلی ها هستن توی این اوضاع خراب اقتصادی و مشکل بیکاری، توی تلگرام کار می کردند الان همه اونها به خاک سیاه نشونده شدند . درست نیست نظر مردم رو بهش توجه نکنی.
    پیام رسان های داخلی هم اصلا به درد نمی خورن یا کند و درب رو داغون هستند و یا امکانات و جذابیتی ندارن سروش رو که این همه صدا و سیما تبلیغ میکنه نصب کردم اعصابمو به هم ریخت سریع حذف کردم سگ تلگرام شرف داره به این شبکه های اجتماعی داخلی به درد نخور.
    درسته حمایت از داخل خوب است ولی من می ترسم همون بالایی که بابت حمایت از خوردوی داخلی سرمون اومد سر حمایت از پیام رسان داخلی سرمون بیاد. حمایت از خودروی ملی آخرش به تولید پراید منجر شد حمایت از پیام رسان داخلی به چی منجر می شود خدا داند.
    ممنون بابت مقاله مفید تان

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      ممنون از نظر خوب و مفیدتان. متاسفانه فیلتر تلگرام بیش از همه به کسب و کارهای اینترنتی و مشاغل آنلاین ضربه زده است آمارهای مختلفی از بیکاری ارائه می شود و به صورت غیر رسمی شنیدم که دویست هزار شغل در معرض خظر و یا از بین رفتن است.
      با این حال، باید در کنار تلگرام، به تقویت پیام رسان های داخلی توجه می شد و کاربران را با دادن بسته های تشویقی به سمت پیام رسان های داخلی سوق می دادند.
      ضمن اینکه بازار فیلترشکن ها را داغ کرده است و الان فروش فیلترشکن و تحارت و کسب و کار آنلاین غیرقانونی رونق زیادی گرفته است که این موضوع ارز زیادی را از کشور خارج می کند و بازار آشفته اقتصادی را بدتر می کند.
      شاد و سلامت باشید.

      • کاش می تونستم پولدار شم
        دارم تلاش می کنم تا از اینترنت کسب درآمد داشته باشم البته اگر فیلتر شدن ها کم بشه و دست ما باز باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.