مزایای زیرمجموعه مستقیم

مزایای زیرمجموعه مستقیم

مزایای زیرمجموعه مستقیم در سایت های کسب درآمد اینترنتی نسبت به زیرمجموعه اجاره ای خیلی بهتر و بیشتر است. ما در ارسال قبلی درباره کسب درآمد با زیرمجموعه گیری  مطالبی نوشتیم  و متذکر شدیم که زیر مجموعه مستقیم در واقع کسی هست که خود شما به آن سایت معرفی می کنید و شما را به عنوان معرف در سایت ثبت کرده است. در اینجا قصد داریم تا مزایای زیرمجموعه مستقیم در سایتهای کلیکی را بررسی کنیم.

بررسی مزایای زیرمجموعه مستقیم

کسب درآمد از سایتهای  اینترنتی کلیکی و سایتهای پذیرنده زیر مجموعه فوایدی دارد که برخی از مزایای زیرمجموعه مستقیم  در اینجا موردی ذکر می شود:

۱- کسب درآمد از کلیک کردن روی آگهی ها :

در سایتهای کسب درآمد کلیکی، وقتی زیرمجموعه مستقیم روی آگهی هایش کلیک میکند ، از طرف سایت به ازای هر آگهی یک مبلغ مشخصی به حساب شما می آید ، که این مبلغ به نوع عضویت شما و نوع آگهی که آن زیرمجموعه کلیک میکند بستگی دارد و در سایتهای مختلف این مبالغ متفاوت هستند.که در هر سایتی این مورد کاملا اعلام شده است . مثلا نوشته اگه عضویت شما طلایی باشه و زیرمجموعه شما روی فلان آگهی کلیک کنه ، این مقدار به حساب شما میاد . پس از کلیک کردن زیرمجموعه ها شما سود خوبی میبرید.

۲-ارتقا عضویت :

 در اکثر سایتهای PTC یا همان کلیکی ، در صورتی که زیرمجموعه شما عضویتش رو ارتقا بده به بالاتر ، از طرف سایت مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما میاد، برای مثال در اکثر سایتهای PTC خارجی این مبلغ ۱ الی ۲ دلار هست .

۳-انجام آفرهای موجود در سایتهای PTC :

 در همه سایتهای PTC یکسری قسمتها وجود داره به نام آفرها ( Offer ) یا در بعضی سایتها به نام تسکها میشناسند .برای مثال در سایت نئوباکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای خارجی هست ، در قسمت آفرها ، یک گزینه ای وجود داره به نام Minijob  که با انجام هر مینی جاب مبلغی تا حدود ۰٫۷ دلار به حسابتان می آید ، حالا اگر این مینی جابها رو یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما انجام بده ، اون مبلغ به حساب اون زیرمجموعه میره و از طرف سایت تقریبا به اندازه ۱۲% از اون مبلغی که زیرمجموعه شما بدست اوره به حساب شما میاد همون لحظه .
حالا حساب کن ۲۰۰ تا زیرمجموعه داری روزی ۱۰۰تاشون مینی جاب کار میکنند ، ببین چه پولی روزانه میاد توی حسابتان .  با انجام اکثر این گزینه ها از طرف زیرمجموعه های مستقیم شما هم سود می برید .

۴- خرید کردن :

 همه ما میدانیم که در سایتهای PTC خارجی و ایرانی ، ما به ۲ صورت سرمایه گذاری میکنیم ، یکی به این صورته که شما مرتب کلیک می کنید و زیرمجموعه مستقیم میگیرید تا پول جمع در حسابتان جمع شود و اینکه با این پول توی همان سایت سرمایه گذاری می کنید. با این پول یکی زیرمجموعه میخرد یا اجاره میکند ، یکی با آن در سایت تبلیغات میکند ، خلاصه اینکه شما از سایت خرید میکنید و به سایت پول میدهید .
حالت بعدی هم اینکه که طرف میخواهد خیلی زود به پول برسد و همان اول ۱۰۰ هزارتومان یا ۱۰۰ دلار یا هر قدری که میخواهد توی سایت سرمایه گذاری می کند . باز هم در این حالت از سایت خرید کرده است .
 اگر یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما ، از سایت چیزی خرید کند یا پولی توی سایت سرمایه گذاری کند ، باز هم از طرف سایت برای شما مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش به حسابتان میاد . برای مثال در بعضی سایتها به ازای خرید هر ۱۰۰ دلار از طرف زیرمجموعه ، تقریبا یک دلار به حساب شما واریز می شود

نکته آخر مزایای زیرمجموعه مستقیم

برای داشتن همچین زیرمجموعه ای شما نیازی نیست مثل زیرمجموعه اجاره ای هر ماه مبلغی پول پرداخت کنید و تا زمانی که آن شخص در سایت کار کند ، زیرمجموعه شما باقی میماند و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.
ادامه دارد…
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وضعیت کسب و کار خانگی و اینترنتی در ایران

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.