مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ

مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ

مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ را فهرست وار ارائه می دهیم و انتخاب آن با شما هست که بر اساس نیاز خود از این تبلیغات استفاده کنید و یا آن را کنار بزنید . هر کار تبلیغاتی اگر هدفمند و با درایت انتخاب شود یقینا بازدهی مدنظر ما را خواهد داشت و افراط و تفریط موجب خسزان و یا نرسیدن به مقصود است .سعی کزدم تا فهرستی اجمالی از مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ را بیاورم  و تصمیم به عهده شما وبمستر گرامی است.

تبلیغات در اینترنت به شکل های متفاوتی انجام می شود که یکی از این روش ها تبلیغات پاپ آپ(پنجره باز شو) می باشد.

اما اغلب افراد نمی دانند که این کار چه عواقبی بدی برای سایت های اینترنتی می آورد در ادامه به مزیت ها و ضعف این نوع تبلیغ می پردازیم

 

مزایای تبلیغات پاپ آپ:

افزایش بازدید سایت:تبلیغات پاپ آپ با ورود به سایت این تبلیغ به صورت پنجره باز شو یا در صفحه جدیدی باز می شود و منجر به افزایش سئو سایت و نیز رتبه بندی الکسا می شودمی شود.

تبلیغات را اکثر افراد مشاهده می کنند:این نوع تبلیغ را اکثر افراد با ورود به سایت می بینند و چون اتوماتیک صفحه می رود نه به خودی خود کاربر. کافیست تا کاربر بر روی صفجه و یا جایی کلیک کند و صفحه پاپ آپ برایش باز شود.

و مزایای بیشتر را در لینک زیر بخوانید:

فواید تبلیغات پاپ آپ

معایب های تبلیغات پاپ آپ:

این نوع تبلیغ هدفمند نیست:به دلیل باز شدن این تبلیغ برای همه کاربران با ورود به سایت این تبلیغ به هیچ عنوان هدفمند نیست چون افراد خاص را هدف نگرفته است و تمام بازدید کنندگان را وارد صفحه مذکور می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با Affiliation افیلیشن

پس از لغو تبلیغات الکسا به شدت پایین میاد:شاید با خود بگویید چرا بله چون افراد با میل خود وارد سایت شما نشده است و به خودی کاربر وارد سایت شما نشده است و به ناچار وارد سایت شده است.

عصبی کردن کاربر و حس تنفر:این کار منجر به عصبانی کردن کاربران می شود و حس تنفر کاربران نسبت به تبلغ و برند تبلیغ افزایش می دهد و دیگر کاربر از شما خرید نمی کند.

مخاطبین شما همگان نیستند:بدست اوردن مخاطبین از بین همه گان آن هم به زود کار درستی و منطقی نمی باشد پس این کار اشتباهی است. لذا برخی پاپ آپ ها(Popup) را اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی می دانند.

و معایب بیشتر درباره تبلیغات پاپ آپ را در لینک زیر بخوانید:

معایب تبلیغات پاپ آپ popup

نکته پایانی درباره مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ

اگر پنجره تبلیغاتی پاپ آپ مرتبط به سایت خود شما باشد و به نوعی معرفی خدمات سایت و یا یک پبشنهاد شگفت انگیز باشد مشکلی ندارد مثل فرم پاپ آپ خبرنامه. منتهی در نمایش و تعداد آن هم نباید زیاده روی کرد.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.