نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

هر کاری قانون و قاعده خاص خود را دارد که باید رعایت شود. نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی هم اصول و قاعده شروع کسب و کار اینترنتی می باشد. موفقیت در راه اندازی یک کسب درآمد از اینترنت با یادگیری اصول اولیه آن امکان پذیر است . بی دلیل نیست که گفته می شود، آگاهی از کسب و کار تضمین کننده هدف غایی و نهایی یک شغل می باشد که در نهایت منجر به موفقیت در کسب درآمد می شود.

شاید سوال برخی از علاقمندان به کار در اینترنت این باشد که نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی چیست ؟ اگر به عنوان یک کسب و کار اینترنتی و یا به عنوان کارآفرین اینترنتی وارد دنیای مجازی می شوید و قصد راه اندازی کار و کسب پول را دارید، باید نکات اولیه آن را بدانید. آگاهی و عمل کردن به اصول پایه کسب و کار اینترنتی ، موفقیت پایدار در کسب درآمد از اینترنت را به همراه دارد. ( افزایش فروش و کسب درآمد)

نکات کلیدی زیاد هستند ولی ما در سایت پول یابی مهترین نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را در پنج بخش یا نکته تقدیم شما می کنیم.

فهرست نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

۱- نام دامنه و برند

یکی از اولین نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی انتخاب نام دامنه و برند است. در کسب درآمد از اینترنت، نام برند همان نام دامین سایت شماست. پس برای انتخاب نام دامین که قرار است نام برندتان هم شود باید بیشتر فکر کنید و برای این موضوع وقت زیادی بگذارید. به ۱۰ سال آینده خود فکر کنید که قرار است کسب و کار اینترنتی شما چقدر گسترش یابد.

عده ای در نام سایت و برند در شروع کسب و کارشان دقت نکردند. ولی بعد از سالیان سال با گسترش محصولات خود اقدام به تعویض نام دامین وب سایت خود کرده اند که لطمه بزرگی را به برند خود وارد کرده اند. پیشنهاد می شود اگر تمایل دارید از دامینی به عنوان برند خودتان استفاده کنید از نامی کوتاه، ساده و قابلیت حک شدن در ذهن مخاطب استفاده کنید.

 ۲- هاست

دومین مورد از نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی انتخاب هاست مناسب می باشد. سعی کنید از هاست خوب و با کیفیت برای راه اندازی وب سایت استفاده کنید. این را می دانید که برای راه اندازی کسب و کار خود روی بستر اینترنت باید از میزبانی استفاده کنید که کاملا مطمئن است. بعضی از سایت ها هستند که هاست اشتراکی ارزان و به قول خود با کیفیت می فروشند که اینها همان افرادی هستند که نمایندگی هاستینگ از شرکت های بزرگ گرفته اند.

پیشنهاد می شود که از سایت های سرویس هاستینگ به هیچ وجه نخرید و  برای خرید هاست مطمئن، مستقیما به سراغ شرکت های اصلی بروید. برای نمونه می توان از میهن وب هاست و نت افراز به عنوان  هاستینگ های برتر اینترنتی نام برد که می توانید از این شرکت ها برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

در آغاز کار نیازی به هزینه سنگین برای گرفتن هاست نیست، برای شروع از هاست های اشتراکی ارزان قیمت ولی با کیفیت استفاده کنید. همیشه بالا بودن و آپ تایم بودن آن، هم از نظر موتورهای جست و جو به ویژه گوگل و هم از نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان خیلی مهم بوده است. بعد از گسترش کسب و کار اینترنتی خود آن موقع خیلی بهتر است هزینه بیشتری کنید و سایت خود را برای اطمینان بیشتر روی سرور مجازی و یا اختصاصی بالا بیاورید.

۳- طراحی سایت

قدم سوم و یکی از نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی طراحی سایت مناسب و بهینه شده و متناسب با کسب و کارتان می باشد. اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و وب سایت خود سرمایه کمی دارید و قصد دارید با هزینه های اندکی وب سایت یا فروشگاهی برای کسب و کار اینترنتی خودتان راه اندازی کنید سعی کنید از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت سایت استفاده کنید. که هم رایگان است و هم از امنیت بالایی برخوردار هستند. سیستم سایت ساز وردپرس شما را در ساخت هر نوع سایت با هر امکاناتی یاری می کند. جالب است بدانید برندهای معروف دنیا مثل Sony و  eBay از سایت ساز وردپرس استفاده می کنند.

البته برخی هستند که در شروع کسب درآمد از اینترنت، هزینه های سنگینی را بابت راه اندازی سایت خود پرداخت می کنند که به نظر می رسد برای شروع اصلا کار درستی نیست و این هزینه ها را می توانند صرف تبلیغات و گسترش کسب و کارشان کنند. البته در بعضی از مواقع که فردی قصد پیاده سازی ایده جدیدی را دارد لازم است که سایت به صورت اختصاصی طراحی شود. ولی در کل برای راه اندازی کسب و کارهای معمولی نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نیست و با همین سیستم های سایت ساز رایگان می توان سایت های فوق العاده ای را طراحی و راه اندازی کرد.

 ۴- سئو یا بهینه سازی سایت

از اهمیت و جایگاه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو به ویژه گوگل هرچه بگویم باز کم است . در واقع سئو بخش اصلی هر کسب و کار اینترنتی و یکی از نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی می باشد. در واقع موتورهای جست و جو مثل گوگل نقش عمده ای را در جذب بازدیدکننده برای سایت ها دارند. پس هیچگاه نباید از بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو غافل شوید. سعی کنید تا با مطالعه درباره سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات خود را افزایش دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

علاوه بر اینها ،با توجه به شناخت رقبا و کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود می توانید نقش عمده ای را در بهینه سازی سایت خود داشته باشید. اگر شما در گوگل جایگاه خوبی داشته باشید علاوه بر افزایش بازدید سایت خود به مرور زمان می توانید افراد زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنید.

 ۵- تولید محتوا ،برند سازی و تبلیغات

در پایان نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی به برند سازی و تبلیغات جهت معرفی و کسب بازدید و افزایش ترافیک می رسیم. سایت بدون بازدید هیچ ارزشی ندارد و انگار وجود ندارد. لذا برای دیده شدن باید تلاش کرد. بهترین تبلیغات برای کسب و کارهای اینترنتی تولید محتوای سئو محور و یا مطالب اختصاصی و جذاب است. بازاریابی محتوا همیشه بهترین گزینه برای کسب و کارهای اینترنتی بوده است.

تازه کارتان برای دیده شدن آغاز شده است و در مرحله اول باید سعی کنید که سایتتان را با کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود به صفحه اول گوگل برسانید. بعد از اینکه بازدیدکننده مناسبی را توانستید از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید آن وقت است که می توانید تبلیغات اینترنتی را شروع کنید. مثلا می توانید از طریق تبلیغات کلیکی برندسازی خود را شروع کنید و نام کسب و کارتان را بر سر زبان ها بیاندازید. ولی باید به این نکته هم توجه کنید که تا زمانی که تبلیغات ابتدایی برای شما بازگشت وجه نداشته است به هیچ وجه تبلیغات بعدی را شروع نکنید. در هزینه کردن دقت به خرج دهید.

 سخن آخر درباره نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت اینقدر وسیع و گسترده است که صحبت کردن درباره آن مانند شبنمی در هفت دریا می باشد . در اینجا نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی و یا به عبارتی مقدمات اولیه شروع یک کسب درآمد و پل سازی از اینترنت ارائه شده است و مطالب و اطلاعات بیشتر و فراتر از اینهاست. با این حال شرط اولیه موفقیت در کسب درآمد اینترنتی، رعایت درست این قوانین است. ( روش های کسب درآمد آسان)

همان طور که گفتم نکات دیگری علاوه بر این پنج نکته اصلی است که باید رعایت کنید مثلا یکی از این نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ، رعایت امنیت سایت می باشد امنیت برای سایت فوق العاده حیاتی است چون با یک حمله یک هکر ، تمام زحمت و کسب درآمدتان بر باد خواهد رفت و این برای یک کسب درآمد از اینترنتی موضوعی بغرنج و عذاب آور خواهد بود لذا به امنیت در کنار سایر موارد توجه شود.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.