کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی

کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی

همیشه برایم جای سوال بود که کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی و یا به طور کلی نوآور بودن یک حالت و خصلت ارثی می باشد و یا نه به مرور زمان و از طریق آموزش و یا تقویت ایجاد می شود. این سوال مهم انگیزه ای شد تا این مقاله در سایت پول یابی با عنوان کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی بنویسم. (نگاه کنید به مقاله :  امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین))

در این مقاله راههای کسب درآمد توسط افراد خلاق و اینکه آنها چگونه کارآفرین و خلاق می شوند را بیان خواهم کرد با ما همراه باشید.

اصالت کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی

دیدگاهی وجود دارد که می گوید : «افراد نوآور، خلاق به دنیا می‌آیند.» به نظرم این نظر هم درست است و هم اشتباه . چون برخی از استعدادها از یکی به دیگر به ارث می رسد و برخی هستند که توسط افراد یاد گرفته می شود. در بین آشنایان افرادی را می شناسم که در طراحی و نقاشی مهارت بالایی دارند وقتی تحقیق می کنم متوجه می شوند که پدر و مادر و یا پدر و بزرگ و مادر بزرگشان دارای استعداد نقاشی بودند و به نوعی این استعداد به ارث رسیده است.

این دیدگاه بالا نیاز به تحقیق و پژوهش دارد و به نظر می رسد علاوه بر داشتن استعداد ، آموزش هم موثر بوده است . چون پدر و مادر نقاش ، این هنر را به فرزندشان آموزش می دهند و یا هستند کسانی که منبت کاری، مجسمه سازی و … را از پدران خویش یاد گرفتند و به دیگران منتقل کردند پس آموزش و یادگیری هم تاثیر گذار است. این قاعده در کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی هم وجود دارد و هر کسی می تواند با فراگیری اقدام به کسب درآمد از اینترنت کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  24 ایده کسب و کار خانگی زودبازده

تحقیقات درباره کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی

درباره کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی تحقیقات علمی و دانشگاهی زیادی انجام شده است از جمله، تحقیقات «دانشگاه هاروارد» که به تازگی در کتاب (The Innovator’s DNA) تحت عنوان DNA فرد نوآور منتشر شده، نشان می‌دهد که حداکثر ۳۰ درصد از نوآوری به ژن فرد بازمی‌گردد و ۷۰ درصد دیگر از طریق انگیزه قابل یادگیری است. بر اساس این تحقیقات ژن خوب در کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی زیاد تاثیر گذار نیست و این داشتن انگیزه و اراده و اشتیاق به فراگیری تاثیرگذار است.

در این کتاب محققان پیشنهاد می‌کنند که برای نوآور بودن باید تمرکز ما روی پنج مهارت باشد:
۱- پیوندسازی  (associating)

۲- سؤال پرسیدن (questioning)

۳-مشاهده کردن (observing)

۴- شبکه سازی (networking)

۵- آزمایش کردن (experimenting)

تمام این مهارت‌ها اکتسابی هستند و هیچ کدام ارتباطی با ژن فرد ندارند.

سخن پایانی کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی

از آنچه گفته شد اینگونه می توان نتیجه گرفت که کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی مانند هر کسب و کار و فعالیت دیگری ارتباطی با ارث ، ژن خوب و مشابه آن نداشته و ندارد و هر کسی می تواند با داشتن انگیزه و فراگیری مهارتهای لازم در کسب و کار خود رشد داشته باشد و با القای ارثی بودن و یا ژنیکی بودن رشد و موفقیت، خود را مایوس نکند بلکه با آموزش و یادگیری هر چیزی را می توان به دست آورد.

لذا کارآفرینی و خلاقیت در کسب درآمد اینترنتی مانند همه مسائل اکتسابی بوده و افرادی نوآور، خلاق و کارآفرین هستند که علیرغم نداشتن امکانات، از هیچ به همه چی برسند. موفقیت هیچ ارتباطی به ژن خوب نداشته و ندارد .(برای موفقیت نگاه کنید به مقاله: دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بازاریابی یا مارکتینگ کسب درآمدی متفاوت

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.