کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی

هر کسی می تواند اقدام به کسب درآمد کند و حتی به عنوان کارآفرین مطرح شود ولی هر کسی نمی تواند کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی باشد انگار برخی افراد خلق شدند تا کارهای متفاوت، جالب و حتی باور نکردنی انجام دهند.

فکر راه اندازی کسب درآمد از طریق مشاغل و کارهای پیش افتاده را هر کسی می تواند تصور کند ولی برخی افراد هستند که از ایده های جالب و گاهی به ظاهر مسخره شروع می کنند و به درآمدهای بالا می رسند به دلیل اهمیت موضوع در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنم امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد. (نگاه کنید به مقاله : کارآفرینی)

کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی

هر کسی در هر سنی از کودک و نوجوان تا بزرگ و سالخورده می تواند اقدام به کسب درآمد کند به شرطی که اراده کند و از اجرایی کردن ایده هایش نترسد. حتی گاهی وجود یک نقص و یا عیب هم می تواند جرقه ای برای شروع یک کسب درآمد خوب و مناسب باشد. نوجوانی ۱۷ ساله ای به نام الیور بریج  oliver Bridge اقدام به این کار کرد.

کارآفرین متفاوت اینترنتی ، الیور بریج ، نوجوان کارآفرین

الیور بریج از مشکل شخصی ، بزرگی پاهایش رنج می برد و به همین دلیل برای خرید کفش دچار مشکل بود و مجبور بود برای انتخاب کفش مناسب به فروشگاههای متعدد در سطح شهر برود و ضمن صرف هزینه و وقت زیاد، گاهی موفق به خرید کفش مناسب هم نمی شد این مشکل شخصی، اولین جرقه و ایده را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش در ذهنش ایجاد کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  استراتژی بازاریابی محتوا

راه اندازی فروشگاه کفش های بزرگ

پاهای بزرگ الیور بریج برایش یک فرصت تجاری ایجاد کرد تا شرکتی را راه اندازی کند که اقدام به فروش کفش های بزرگ می کند. خودش در این باره می گوید: « من نگاهی به اينترنت انداختم. هيچ رقيبی برای كفش های بزرگ نبود و من با خودم فكر كردم خيلی خوب، من به سراغش می روم »

برای اجرایی کردن این ایده خلاقانه و جالب ، بریج ۱۷ ساله با تولید کنندگان متعدد کفش تماس گرفت و طی قراردادی با آنها تصمیم گرفت تا برای فروش اینترنتی اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش با سایزهای بزرگ کند و این ایده به نظر عده ای بیهوده و تا حدودی مسخره بود اما بریج تصمیم خود را گرفته بود و تلاش کرد تا با وجود موانع، آن را اجرایی کند.

نوجوان کارآفرین متفاوت در کسب درآمد

کارآفرین نوجوان فرصت اندکی برای اجرایی کردن ایده اش داشت ولی ایمان داشت که حتما در کارش موفق خواهد شد و باید در موعد مقرر همه چیز را آماده می کرد. در دو هفته اول جولای سال ۲۰۰۵ و طی ده روز سایت خود را برای فروش کفش هایی با سایز بزرگ راه اندازی کرد و به نظر می رسید با افتتاح سایت همه چیز برای یک کسب درآمد اینترنتی مناسب فراهم شده بود.

الیور بریج درباره موفقیت در کسب درآمد اینترنتی اش اینگونه می گوید: «… همه چيز جور شد و از آن موقع به بعد فروشم را شروع كردم. تنها در نيم ساعت اول راه اندازی سايتم، يك سفارش گرفتم. بعد از آن، به سرعت افزايش پيدا كرد. فروش مان به سقف می رسد.»

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

سخن پایانی کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی

الیور بریج کارآفرین نوجوانی است که ثابت کرد از هر طریقی می توان کسب درآمد اینترنتی کرد فقط کافیست ایده داشته باشید. از وی به عنوان نوجوان کارآفرین و پاگنده اینترنتی یاد می شود که با شناخت یک مشکل و یا به بیانی بهتر وجود یک فرصت خوب برای کسب درآمد ، اقدام به ارائه مناسب یک ایده در آن حیطه می کرد.

همه ما در وجودمان رویاهای بزرگ برای موفقیت و کسب ثروت داریم و برای تحقق این رویاها باید تلاش کنیم لذا دانستن و شنیدن رموز موفقیت افراد به ویژه کسانی که با نوآوری و ایده های جالب ثروتمند شدند می تواند موتور محرکی برای تلاش بیشتر ما باشد و الیور بریج یکی از این افراد می باشد.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.