کسب درآمد،کنکور ،استخدام

کسب درآمد،کنکور ،استخدام

سیاست ما آموزش کسب درآمد و آموزش کسب و کار ، کنکور و آزمون،استخدام و کاریابی در سایت است.

اینترنت بهترین مکان و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد و پول درآوردن دارد اگر راهش را بدانید…

سالهاست که در اینترنت و فضای مجازی فعالیت می کنم و سایت ها و وبلاگهای زیادی در زمینه علمی، آموزشی ، فروشگاه و… راه اندازی کردم و از نظر بازدید هم مناسب بوده است . پس از سالها تجربه، به این نتیجه رسیدم  در ایران علیرغم رشد همه جانبه و گستره اینترنت، هنوز کسب و کار و تجارت الکترونیک رشد کافی نیافته و یا در ابتدای راه است..

کسب درآمد،کنکور ،استخدام

  لذا برنامه سایت پول یابی را بر اساس نیاز مردم به موارد زیر اختصاص دادم :

۱- آموزش کسب درآمد و شیوه های راه اندازی کسب و کار، اعم از سنتی و فیزیکی، مجازی و آنلاین . مهمترین هدف سایت پول یابی، آموزش شیو ه های کسب درآمد از اینترنت می باشد و قصد دارم تا بهترین و برترین راهکاری توسعه تجارت الکترونیک در ایران و جهان را به صورت اصولی و علمی آموزش دهم . کسب درآمد در ایران آن چنان که در سایر کشورها مورد توجه هست هنوز رشد لازم را نکرده است و از اینترنت و شبکه های اجتماعی بیشتر برای سرگرمی ، جوک ، گشت و گذار و… استفاده می شود در حالی که در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی رکن اصلی اقتصاد کشورها و منبع درآمد محسوب می شود .

 

کسب درآمد،کنکور ،استخدام

شعار سایت پول یابی : اینترنت اقیانوسی از ثروت و پول فراوان است فقط باید قلاب کسب درآمدت را در این اقیانوس بیکران به آب بیندازی.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

آموزش کسب درآمد و آموزش کسب و کار ، کنکور و آزمون،استخدام و کاریابی

فقط جهت اطلاع عرض کنم من از یک وبلاگ ساده که روزی دو تا سه ساعت رویش کار می کردم، ماهی یک و نیم تا دو میلیون در ماه کسب درآمد داشتم و زمانی که این موضوع را با مستندات به دوستان می گفتم باور نمی کردند . بله می شود از هر چیزی در اینترنت کسب درآمد کرد فقط باید راهش را یاد بگیری و ما در سایت پول یابی به مرور همه شیوه های کسب درآمد و پول سازی را آموزش خواهیم داد پس مطالب ما را دنبال کنید.

کسب درآمد،کنکور ،استخدام

سیاست اصلی سایت پول یابی

سیاست اصلی ما در سایت پول یابی ، کسب درآمد و پول درآوردن از طریق کسب و کارهای مختلف اینترنتی، کار خانگی ، شبکه های اجتماعی، کارآفرینی، و خلاصه هر چیزی که مربوط به کار و کسب درآمد و ثروت می شود را آموزش خواهیم داد

۲- استخدام ، اخبار استخدام و کاریابی : در کنار کسب درآمد به موضوعات استخدام ، آگهی های کاریابی و استخدام شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین اینترنتی  پرداخته می شود و تلاش می کنیم تا آخرین اطلاعیه های کاریابی و اشتغال را به شما معرفی کنیم . این کار هم به نوعی یافتن شغل و کار برای افراد جویای کار است.

۳- کنکور و اخبار کنکور و آزمون های دانشگاه: مطالب آموزشی درباره روش مطالعه کنکور، موفقیت در آزمون کنکور دانشگاه و هر آنچه که به داوطلب ، دانشگاه و کنکور و کسب و کار دانشجویی مربوط می شود ارائه خواهیم داد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد،کنکور ،استخدام

۴- مطالب متفرقه و موضوعاتی که به نوعی به کار و اشتغال مرتبط هست منابع و کتاب های آموزشی و فایل های دانلودی و… نیز در سایت پول یابی ارائه خواهد شد.

هدف اصلی ما آموزش کسب درآمد و ایجاد انگیزش در زندگی جهت رشد مالی و معنوی و بی نیازی اقصتصادی می باشد شما هم می توانید با ارائه دیدگاهها و نظرات خودتان ما را در این وظیفه خطیر یاری کنید

و من الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.