کسب درآمد از مشاوره آنلاین

آموزش کسب درآمد از مشاوره آنلاین

کسب درآمد از مشاوره آنلاین ساده ترین و راحت ترین شیوه پول سازی است . از شیوه های قدیمی کسب درآمد سنتی، دادن مشاوره و راهنمایی به افراد است و به نوعی ضمن رفع مشکل ، با گرفتن حق مشاوره کسب درآمد می کنند حالا با گسترش اینترنت این مشاوره ها به صورت آنلاین و برخط است و بدون حضور فیزیکی افراد، مشاوره دریافت می شود. مشاوره آنلاین تفاوت عمده ای با رفع مشکل اینترنتی و کسب درآمد از آن طریق دارد:

کسب درآمد با رفع مشکل اینترنتی

اگرچه در ظاهر کسب درآمد از مشاوره آنلاین شبیه کسب درآمد با رفع مشکل است ، ولی مشاوره آنلاین کلی‌تر است. در این حالت نیازی نیست متخصص امور کامپیوتری باشید. ممکن است یک وکیل، معلم خصوصی، مشاور تحصیلی، پزشک، تعمیرکار، روانشناس یا … باشید. در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشید، یکی از راه‌های گسترش مشتریان، استفاده از امکانات اینترنت است.

توصیه کسب درآمد از مشاوره آنلاین

برای رونق کسب درآمد و افزایش این توصیه های تجربی را در کارتان لحاظ کنید.

۱- اگر توان و وقتش را دارید، یک وب‌سایت داشته باشید که به طور منظم مطالب آموزشی مفید ارائه دهد. مثلا اگر کارشناس امور ثبت شرکت هستید، به طور منظم مقالات رایگانی درباره مسائل قانونی ثبت شرکت منتشر کنید. طبیعی است که افرادی که در اینترنت به دنبال ثبت شرکت هستند، به وب‌سایت شما که مطالب رایگان زیادی در اختیار آنها گذاشته بیشتر اعتماد می‌کنند و امکان تماس آنها با شما بیشتر از دیگران خواهد بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  حفظ مشتری و افزایش کسب درآمد اینترنتی

تاثیر طراحی سایت در کسب درآمد از مشاوره آنلاین

۲- اگر فرصتش را ندارید ولی می‌توانید هزینه کنید، بهتر است با صرف هزینه‌ی معقولی یک وبسایت برای شما طراحی شود. سپس یک یا چند نفر را به صورت پاره‌وقت به کار بگیرید تا وب‌سایت شما را مرتب به‌روزرسانی کنند و برای آن اطلاعات تهیه کنند. حضور در اینترنت را بسیار جدی بگیرید.

۳- مشاوران خانوادگی، روانشناسان و برخی از پزشکان می‌توانند بیماران خود را در جای‌جای دنیا به شکل آنلاین به کمک برنامه‌هایی مانند اسکایپ ویزیت کنند. اگر بتوانید با وب‌سایت خود اعتمادسازی کنید و مشتریانی خارج از کشور داشته باشید، درآمدهای ارزی هم می‌توانید به دست بیاورید.

تاکید بر شبکه های اجتماعی و ویدیوهای برای کسب درآمد بیشتر:

۴- کار با شبکه‌های اجتماعی را فرا بگیرید. تلگرام، اینستاگرام، ابزارهای چت و گفتگو مانند اسکایپ … را جدی بگیرید و از آنها نه برای وقت‌گذرانی، که برای بهبود کسب و کار بهره ببرید.

۵- در حوزه کاری خود ویدئوها یا صوت‌های آموزشی جذاب و کاربردی درست کنید و اجازه دهید در طول زمان این مطالب در اینترنت دست به دست شود و شهرت شما را بیشتر کند.

۶- اگر معلم خصوصی یا مشاور تحصیلی هستید، حتما یک وب‌سایت یا حتی یک وبلاگ رایگان داشته باشید و مرتبا مطالب مرتبط در آن بگذارید. این مساله باعث می‌شود کم‌کم در جستجوهای اینترنتی نام شما دیده شود و شاگردان بسیاری پیدا کنید.

۷- می‌توانید برای شرکت‌ها یا وب‌سایت‌هایی که نیاز به مشاور از راه دور یا مشاور آنلاین دارند به شکل پاره‌وقت یا تمام‌وقت کار کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با جستجو

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.