کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو

کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو

 

با گسترش اینترنت و تنوع کسب و کار اینترنتی ، راههایی مثل کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو هم به وجود آمد . سایت های ایرانی کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو خیلی زیاد نیستند ولی در حال رشد هستند شیوه کارشان مثل سایت های اشتراک ویدئو نظیر آپارت، یوتیوب است با این تفاوت که به ازای هر نمایشی که ویدئو شما داشته باشد مبلغی را پرداخت می کند.

آموزش کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو

در این نوع سایتهای کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو  باید مراحلی را طی کنید و اقداماتی انجام دهید تا کسب درآمدتان شروع شود:

۱- ابتدا ثبت کرده و یک صفحه شخصی یا کانال کسب درآمد در سایت برایتان ایجاد می شود .

۲-مجموعه ویدیوها ، فیلم و کلیپ های جذاب ، دیدنی و آموزشی را در سایت بارگذاری کرده و منتظر جذب بازدید کننده برای ویدیوهای باشید

۳- برای کسب درآمد بیشتر می توانید، پس از بارگذاری ویدئو، لینک مربوط به ویدیو را در شبکه های اجتماعی ، سایتها و انجمن ها به اشتراک بگذارید تا بازدید بیشتری داشته باشید.

۴-هر چقدر ویدیوها و کلیپ ها جذابتر باشد و بیشتر در شبکه های اجتماعی و سایت ها به اشتراک گذاشته شود، طبیعی است که درآمد بیشتری به همراه خواهد داشت.

۵- البته می توانید کد ویدیوها را در وبلاگ های پربازدید و یا سایت شخصی و… قرار دهید و تبلیغات برروی آن را فعال نگه دارید، و از ایت راه هم  درآمد کسب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  همکاری در فروش راه کسب درآمد اینترنتی

قوانین کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو

سایت های کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو قوانین خاص خودشان را دارند که باید قبل از همکاری این قوانین را بخوانید تا در ادامه کار با مشکل مواجه نشوید . معمولا این قوانین به عام در  وجود دارد:

 

– ویدیو مغایر شئونات اسلامی و یا عرفی کشور نباشد.

– توهین به مقامات و یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی

– طرفداری از گروه و یا حزب های مخالف جمهوری اسلامی ایران

– توهین به هر کدام از مذاهب و قومیت ها

– دلخراش بودن تصاویر ویدیو

– دارای موسیقی غیر مجاز

این قوانین عمومی هست و برخی هم برای شیوه فعالیت و ادامه کار قوانین خاصی خود سایت را طرح می کنند

توصیه درباره کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو

اگرچه این سایت ها مدعی هستند که درآمد شما محدود به زمانی خاصی نیست و میتوانید برای همیشه از ویدیو های خود درآمد داشته باشید ولی بیشترشان ممکن است در ادامه راه با مشکل پرداختی مواجه شوند و یا قسمت کسب درآمد را مسدود کنند مثل سایت کسب درآمد از ویدئو جعبه که نوشته : تا اطلاع ثانوی امکان کسب درآمد مسدود شده است.

معمولا سایتهای اینگونه پس از کمی رشد و ترقی محدودیت ها را بیشتر کرده و یا مبلغ بازدید ها را کمتر می کنند و یا قوانین را طوری سخت می کنند که عملا کسب درآمد مشکل می باشد و یا بسیار ناچیز می شود

سایت های زیادی در زمینه کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو فعالیت می کنم و به نظرم سایت جعبه (که فعلا کسب درآمدش را مسدود کرده) و سایت شبکه ما معروف تر هستند سایت شبکه ما در شمارش و پرداختی ها بسیار خوب عمل می کند و تجربه خوبی می تواند باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

 

 

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

2 دیدگاه

  1. سلام.مقاله کسب درآمد با اشتراک ویدئو جالب و خواندنی بود . تشکر می کنم

    • سایت پول یابی

      سلام و درود. خوشحالم که مقاله سایت پول یابی مورد توجه شما قرار گرفت امیدوارم از سایر مقالات سایت در سه موضوع : کسب درآمد از اینترنت، کنکور و شیوه موفقیت در کنکور سراسری ، کاریابی و استخدام هم استفاده ببرید . شاد و سلامت باشید با بهترین آرزوها ، مدیریت سایت پول یابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.