کسب درآمد دلاری از اینترنت

اجرا و یادگیری کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران به دلایل فراوانی لازم و ضروری بوده ، ضمن اینکه طرفدار و خواهان زیادی هم دارد . شرایط اقتصادی فعلی ایران و تحریم بین المللی ، موجب افت شدید قیمت ریال به عنوان پول ملی کشور شده است و ارزهای خارجی به ویژه دلار ارزش بسیار بالایی پیدا کرده اند . این تنزل ارزش ریال و رشد دلار در کسب درآمد اینترنتی به ویژه از سایت های خارجی هم تاثیرگذار بوده است و توجه را به آن سمت معطوف کرده است.

در واقع با افزایش قیمت دلار، بسیاری از کاربران ایرانی به فکر راه اندازی کسب درآمد دلاری از اینترنت افتادند و با راهکارها و همچنین استفاده از ترفندهای مختلف درآمد نسبتا خوبی دارند .

در این مقاله سایت پول یابی قصد معرفی شیوه ها و روش های کاربردی کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی را ندارم ، بلکه می خواهم به دلایل صرفه اقتصادی این نوع کسب درآمد و اقبال مردم به آن بپردازم . اینکه چرا باید به کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی در این شرایط اقتصادی نگاه ویژه داشته باشید ؟ انشالله در مقاله های دیگر به روش های کسب پول و دلار از سایت های خارجی پرداخته می شود .

اهمیت کسب درآمد دلاری از اینترنت

توجه کنید که کسب درآمد دلاری یکی از شیوه های پولساز کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی می باشد. شاید تصور کنید که کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران به دلایل مختلف از جمله تحریم ، کاری غیر ممکن و یا بسیار سخت و دشوار باشد. البته سختی هایی دارد ولی کار محال و غیر ممکنی نیست . افراد زیادی هستند که با وجود همین تحریم های سخت ، پول خوبی به دلار از طریق اینترنت به دست می آورند .

دلیل اهمیت توجه به کسب درآمد دلاری بسیار ساده و روشن است. اختلاف قیمت دلار نسبت به پول ملی ایران چندین برابر است . اگرچه اتفاق ناخوشایندی است ولی برای کسانی که به دنبال درآمد دلاری هستند سودآور و پولساز بوده و فرصت عالی جهت فعالیت در سایت های خارجی می باشد. هر چه قیمت دلار افزایش یابد ، میزان کسب درآمد این افراد هم بیشتر می شود.

با این اوضاع اقتصادی بهتر است که به فکر کسب درآمد دلاری از اینترنت باشید . به قول معروف به دلار کسب درآمد کنید و به ریال خرج کنید. بسیاری از افراد توانستند با رعایت اصول و قواعد کسب درآمدهای دلاری از طریق اینترنت اقدام به کار کنند و با وجود برخی سختی ها ، درآمد دلاری خوبی از سایت های خارجی به دست آورند .

درآمد دلاری از اینترنت ، روش کسب درآمد دلاری در ایران ، درآمد دلاری آسان

تاکید می شود اگرچه کسب درآمد دلاری ممکن است به زبان سخت به نظر برسد ولی اگر اصول کار را کامل یاد بگیرید و بدانید از چه روش هایی می توانید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید ، مطمئن باشید کار راحتی است . با این مقدمه مهم ترین دلایل توجه به درآمد دلاری عبارتند از:

۱- سادگی ارزهای دیجیتال

با تنزل ارزش ریال، علاوه بر ارزهای واقعی مثل: دلار، یورو، پوند و… ارزهای دیجیتال (غیر کاغذی) مثل: بیت کوین، اتریوم و… هم رشد کردند. در خبرها از کشف مزرعه های استخراج ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین زیاد می شنویم دلیلش هم درآمد بالا این نوع ارزها به ویژه جایگاه بیت کوین می باشد.

ارزهای بیت کوین مشمول تحریم آمریکا نمی شود لذا مبادله با آنها راحت بوده  و خرید و فروش شان برای کاربران ایرانی ساده است . منتهی استخراج این ارزها نیاز به سرمایه گذاری بالا و هزینه گزاف دارد و هر کسی از عهده این کار برنمی آید. ولی به طور کلی ارزهای دیجیتال کسب درآمد دلاری را ساده و همه گیر کرده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با ترجمه

۲- پایداری کسب درآمد دلاری از اینترنت

 مهمترین خصوصیت کسب درآمد دلاری رشد و پایداری آن است. قیمت دلار رو به افزایش است و اگر کاربران اقدام به کسب درآمد کنند چندین برابر ارزش ریالی درآمد خواهند داشت. حتی اگر کسب درآمد از سایتهای اینترنتی خارجی پایین باشد باز به دلیل قیمت بالای دلار مقرون به صرفه می باشد.

سایت های خارجی معتبر زیادی هستند که در زمینه کسب درآمد اینترنتی فعالیت دارند و کاربران می توانند علیرغم وجود تحریم های بین المللی، با اتخاذ برخی تصمیمات و راهکارها، این تحریم ها را دور بزنند و کسب درآمد اینترنتی مناسبی داشته باشند.

۳- ارزش بالای ارزهای خارجی به ویژه دلار

کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران همان طور که در بالا گفته شد از آن جهت اهمیت دارد که حتی مقدار کم آن نیز درآمد خوبی محسوب می شود. مثلا اگر روزانه حتی پنج دلار درآمد داشته باشید با ارز چند ده هزار تومان هم حساب کنیم روزی بیش از صد هزار تومان می شود و این می تواند یک درآمد جانبی مناسبی برای یک خانوار باشد.

این موضوع موجب شده تا افراد زیادی در کنار شغل اصلی خود، به این نوع کسب درآمد به عنوان منبع مهم تامین مخارج و معاش خود نگاه کنند. ارزش بالای ارز موجب شده تا افراد به مهارت آموزی در این زمینه به صورت حرفه ای بپردازند و شمار کسانی که در حال کسب درآمد با ارزهای خارجی هستند هر روز بیشتر می شود.

۴- نداشتن محدودیت مکانی و زمانی

یکی دیگر از مشخصه های کسب درآمد دلاری نداشتن محدودیت زمانی و مکانی است. اگر به فکر کسب درآمد ریالی باشید بازار ایران و نهایت فارسی زبان جهان را خواهید داشت ولی در کسب درآمد دلاری ، بازاری به بزرگی جهان با تنوع مشتریان را دارید.

فرضا قصد فروش ایبوک یا کتاب الکترونیکی در سایت آمازون را دارید. حساب کنید که مارکت های جهانی مثل آمازون اعتبار و ترافیک بسیار زیاد و بالایی داشته و از همه جای دنیا بازدید کننده دارند . این موضوع یعنی اینکه در سر تا سر جهان می توانید محصولاتتان را به صورت الکترونیکی بفروشید و کسب درآمد دلاری از اینترنت را تجربه کنید.

به همین دلیل است که کسب درآمد دلاری به عنوان یکی از بهترین راه ها برای ورود به مارکت های جهانی مثل آمازون است که می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی ، مکانی و … و در گستره وسیع جهان اقدام به راه اندازی کسب و کار دلاری خودتان کنید.

رعایت اصول درآمد پایدار دلاری

زمانی که به دنیال درآمد دلاری از اینترنت هستید هرگز به فکر کسب و کارهای اینترنتی نازل و سطح پایین در وب سایت های خارجی نباشید. توصیه اکید می شود که از یکسری روش‌های کلیشه‌ای و غیر واقعی مثل سایت های کلیکی و سرکاری خارجی پرهیز کنید و اصلا دنبال این نوع کسب درآمد از وب سایت های خارجی نروید.

بهتر است با استفاده از تخصص و مهارتتان اقدام به کسب درآمد دلاری کنید . البته این تخصص و مهارت می تواند در زمینه عکاسی و فروش عکس های خاص باشد و یا فعالیت در زمینه رمز ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین صورت بگیرد . حتی یکی از زمینه های پولساز در درآمد دلاری از اینترنت ، برنامه نویسی و فروش قالب و افزونه های وردپرسی است که می تواند مورد توجه قرار گیرد . در سایت های خارجی با توجه به تخصص می توان به صورت فریلنسری یا آزادکاری هم کسب درآمد کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ساده ترین راه کسب درآمد

همان طور که پیش تر در این مقاله اشاره شد قصد معرفی شیوه های درآمد دلاری از اینترنت ندارم و در مقاله جداگانه به آنها پرداخته می شود . اما اگر دارای تخصص و مهارت بالا هستید ، علیرغم وجود برخی سختی ها ، می توانید با رعایت اصول و قواعد ، امیدوار به کسب پول از سایت های خارجی باشید .

نکته مهم اینکه باید به زبان انگلیسی در حد متعارف آن آشنا باشید. بدون دانستن زبان انگلیسی ، توصیه می شود اصلا وارد بازار کسب و کار  وب رسایت های خارجی نشوید چون با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد و امید زیادی به کسب موفقیت پایدار نیست .

رفع مشکلات حساب ارزی

شایر برایتان ، این سوال مطرح شود ،که با وجود تحریم ایران ، چگونه می توان حساب ارزی داشت؟ در جواب باید گفت ، راه و روش های زیادی برای افتتاح حساب ارزی وجود دارد . مثلا می توانید از وب مانی، پرفکت مانی و… استفاده کنید که این روش ها در ایران هم جواب می دهند. یعنی مثل پی‌پال نیست. می توانید از حساب وب مانی webmoney و پرفکت مانی برای ساخت حساب ارزی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

اگر از اقوام ، دوستان و نزدیکانتان در خارج از کشور به ویژه در کشورهای  اروپایی ، سکونت دارند می توانید حساب بانکی و مشخصات تماس اقامت آنها را برای عضویت و تسویه حساب از سایت های خارجی مثل پی پال استفاده کنید . البته سایت هایی مثل وب مانی چنین محدودیتی ندارد و می توانید در ایران هم در کمتر از چند دقیقه حساب ارزی داشته باشید

برای تبدیل دلار به تومان می توانید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. سایت های زیادی هستند که این خدمات را ارائه می دهند و می توانید از این خدمات ارزی آنلاین استفاده کنید. تبیشتر این سایت ها معتبر بوده و دارای مجوز هستند. برای یافتن این سایتها عبارت « صرافی آنلاین » را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید مجموعه ای از سایت ها را به شما معرفی می کند.

می توانید درآمد دلاری خود را به صرافی های آنلاین با کارمزد بسیار کمی بفروشید . صرافی های آنلاین دلارها را به تومان تبدیل کرده و به حساب بانکی تان واریز می کنند.

سخن آخر کسب درآمد دلاری

در هر حال واقعیتی به نام تحریم اقتصادی ایران، سختی مبادلات بانکی ، افت شدید ارزش قیمت ریال ، گرانی و تورم افسار گسیخته ، هزینه بالای زندگی و مشکلات عدیده اقتصادی در کشور وجود دارد . وقتی منابع درآمدی داخل کفاف دخل و خرج را نمی دهد عده فراوانی هستند که به دنبال منابع جدید کسب درآمد می گردند و به دلیل قیمت بالای ارزهای خارجی ، کسب و کارها به آن سمت معطوف می شود.

در این مقاله به اهمیت درآمد دلاری از اینترنت و ضرورت توجه به آن از طرف کاربران ایرانی پرداخت شده است . توجه کنید که کسب درآمد دلاری از اینترنت راهها و شیوه های مختلفی دارد مثل : فروش ایبوک در سایت آمازون ، فریلنسری ، ارزهای دیجیتال ، باینری آپشن ، همکاری در فروش ، برنامه نویسی ، . والاگری (محتوای ویدیویی ) و…

اگر عمری باقی بود در آینده نزدیک در سایت پول یابی به تشریح شیوه های مختلف و متنوع کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی پرداخته می شود . جمله آخر کسب درآمد اینترنتی دلاری اینکه ، توجه به این نوع کسب درآمد اینترنتی ، علاوه بر بهبود وضعیت مالی و افزایش درآمد خانوار و کسب ثروت، به ورود ارزهای خارجی به کشور نیز کمک زیادی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.