کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

عید نوروز به عنوان رسم کهن ایرانیان علاوه بر دید و بازدیدها می تواند منبع کسب درآمد و ایجاد کسب و کار خانگی برای همه باشد از نظر مالی هفته ها و روزهای نزدیک به عید، تراکنش های مالی ایرانیان نسبت به سایر ایام سال چندین برابر می شود . با حجم خرید بالای ، می توان کسب درآمد میلیونی از عید نوروز را تجربه کرد . تنها کلمه آشنا برای ایرانی ها در هفته های نزدیک به نورور « خرید» می باشد خرید لباس ، خرید سفره هفت سین، خرید آجیل، خرید بلیط، خرید زیورآلات ، خرید کیف ، خرید کفش ، خرید شیرینی و خلاصه خرید و خرید و خرید ….

این همه خرید یعنی وجود یک بازار قوی و مالی قوی کوتاه مدت که هر کس می تواند از آن به فراخور توان و ایده اش کسب درآمد میلیونی یا میلیاردی کند. مهمترین خصوصیت کسب درآمد میلیونی از عید نوروز این است که عمر بازار عید کوتاه ولی سودش زیاد می باشد. شهر پر از هیاهوست و در این آمد و رفت های زیاد برخی بار یک ساله کاسبی خود را می بندند چون ظرفیت بازار فوق العاده بالاست.

کسب درآمد میلیونی از عید نوروز با مشاغل چند روزه

یکی از ویژگی های کسب درآمد میلیونی از عید نوروز وجود مشاغل چند روزه و موقتی است. کالای موجود در بازار شلوغ و پررفت و آمد فقط به کیف، کفش و پوشاک خلاصه نمی شود، بلکه دست فروشان به عنوان نماینده های تمام مشاغل هر کالایی با هر کیفیتی روی زمین می فروشند از ساعت و انگشتر گرفته تا ادکلن و آلبوم عکس و اسباب بازی. به همین دلیل خیلی وقت ها مشتری ها چیزهایی را می خرند که اصلا قصد خریدشان را نداشتند. این البته مهارت بزرگ دستفروش هایی است که آسمان، سقف مغازه هایشان و کف پیاده رو، ویترین پرزرق و برق شان می باشد.
مبلغ درآمدها از شغل‌های موقتی دم‌عید متفاوت است، از یک‌ی دو میلیون گرفته تا بیست میلیون‌تومان در نوسان می باشد. شغل‌‌هایی که روزهای آخر سال ظهور می‌کنند و خبر و اثری از آنها در سایر ایام سال باقی نمی‌‌ماند تا سال دیگر که از دهه اول اسفند دوباره دل به کار می دهند و روز از نو روزی از نو . این مشاغل آخر سال اگرچه کوتاه است اما پردرآمد و پرسود. حتی افرادی را می شناسم که در ماه اسفند ،شغل‌های ثابتشان را برای دو، سه‌هفته کنار بگذارند و کنار خیابان بساط می کنند یا کنار کاسبی سالانه، جایی ‌هم برای شغل‌هایی چندروزه باز کنند.
 گستردگی جغرافیایی کسب درآمد از عید نوروز
نکته جالب دیگر اینکه برخی جوانان و مردان روستاها برای کسب درآمد میلیونی از عید نوروز ، زمان نزدیک شدن به عید از نقاط مختلف کشور به شهرهای بزرگ از جمله تهران می آیند طبق بررسی هایی که نهادهای مسئول انجام دادند از کل دستفروشان شهرهای بزرگ از جمله تهرا ،تنها ۱۰ درصد دستفروشان دم عید مستحق هستند و بیش از ۹۰ درصد از این افراد جزو تولیدکنندگان هستند که در قالب تیم و گروه های بزرگ اقدام به بساط گستری می کنند . پس واقعا یک بازار بزرگ میلیونی و یا میلیاردی برای کسب درآمد می باشد.

 اهمیت کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

این بازار چنان فریبنده و پرسود است که علاوه بر دستفروشان ، حتی مغازه داران هم تلاش دارند تا از این اقیانوس بزرک کسب درآمد بالا بکنند . در آغاز بازار عید نوروز در سالیان قبل طوری بود که هرکسی با فکر و ایده خود کاری را راه می انداخت و کسب درآمد می کرد اما با جلب نظر مغازه داران به این کار و بی انگیزه تر شدن خانواده ها در ایجاد کسب و کار از خود، بیشتر مغازه داران هم برای رفع تقاضای مردم گاهی حتی در شب های عید به دستفروشی روی آوردند و اجناس خود را به شکل بساط و حراجی عرضه می کنند. در واقع در سالهای اخیر با تضعیف درآمد و کسب و کار خانگی، این بازار بزرگ را کاسبان و مغازه داران برای خود مصادره کردند.
 یکی از محاسن بزرگ تجارت در ایام عید این است که ، مردم تنها یک عید نوروز را دارند که بتوانند طبق ایده های خود کسب درآمد کنند و مردم هم طالب هستند. تازمانی که تقاضا وجود داشته باشد این بازارها بخصوص شب های عید رونق دارند. این کسب درآمد از آنجاکه در ارتباط با سنت پذیرفته شده و برای مراسمی است که کاملا مورد تایید جامعه است به راحتی انجام می شود.

تفاوت مکانی کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

 مکان های کسب درآمد میلیونی از عید نوروز در مناطق مختلف با هم تفاوت دارد مثلا اجناسی که در جنوب شهر فروخته می شود با قیمتی دیگر در بالای شهر فروش می رود این تفاوت مکانی شیوه کسب درآمد را هم تحت تاثیر قرار می دهد. انگار دستفروش ها هرچه خیابان های مد بالا و مرفه شهرهای بزرگ را روی نقشه طی می کنند و بالاتر می روند به قیمت شان هم به همان نسبت اضافه کرده اند. پس لباس یا کیف و کفشی که در بساط فروشنده های نقاط دیگر به قیمت ۲۵ هزار تومان به فروش می رسد؛ علاوه بر اینکه نباید عیدی شب عید فروشنده را فراموش کنید و سرجمع چیزی حدود ۵۵ هزار تومان برای همان وسیله باید بپردازید. این اختلاف قیمت و گرانی البته مورد اعتراض هیچ کس نیست. به نسبت مشتری های این منطقه، حتی دستفروش هایش جیب های پرپول تر و دل بزرگتری دارند.

هفت سین ها نماد کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

هر کدام از هفت سین ها بازار کسب درآمد خاص خود را دارند که افراد می توانند این هفت سین ها را به صورت تکی و یا با هم بفروشند این کار در واقع پشتوانه کسب و کار خانگی می باشد و کسب درآمد خانگی را در این ایام افزایش می دهد. در میان این هفت سین ها ، یک هفت سین بیش از بقیه اهمیت دارد و بدون تردید می توان گفت در روزهای آخر مانده به عید می تواند مهمترین کسب و خانگی برای درآمدزایی باشد. در واقع داغ‌ترین بازارهای شب عید به سمنو تعلق دارد. در ایام پیش ازعید نوروز میزان پخت سمنو نسبت به قبل ده برابر معمول می‌رسد و برخی از آنها حتی از خارج از کشور هم مشتری دارند. این‌گونه است که زنده ماندن یک آیین باستانی می‌تواند موجب رونق کسب صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک شود و یا حتی زمینه‌ای برای گسترش آن.

کسب درآمد میلیونی با فروش ماهی

در کنار تمام کسب درآمدهای خانگی ، فروش انواع ماهی به ویژه ماهی قرمز هم جایگاه خاص خود را دارد. طبق فرهنگ ما ایرانیان،ماهی‌ها جزو جذاب‌ترین اعضای سفره هفت‌سین نوروز هستند و بیشترین توجه را در ایام پیش از نوروز به ویژه از طرف کودکان به خود اختصاص می‌دهند. ماهی‌های قرمز در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوت عرضه می‌شوند که با توجه به اندازه و چند پر بودن دم شان قیمت‌های متفاوتی دارند.
طبق آمار هرساله بیش از هفتاد الی هشتاد میلیون ماهی قرمز فروخته می‌شود که یک گردش مالی چند صد میلیاردی را تنها در طول یک‌ماه به‌همراه دارد. حال علاوه بر فروش ماهی، تنگ های آب ، آکواریوم های کوچک سر سفره ، غذای ماهی ، وسایل سلامت داشتن ماهی مثل پمپ هوا و… هم چه بازار داغ و پرفروش ایجاد می کند.
لذا تمام این پروسه پرورش ماهی و تهیه لوازم مرتبط با آن ک گردش صدها میلیاردی ایجاد کرده و یک کارآفرین و یا کاسب خوب می تواند با فراهم کردن آن در خانه ، یک کسب و کار خانگی پررونق داشته باشد. نگاه کنید به این مقاله : ( کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز)

 سخن پایانی درباره کسب درآمد میلیونی از عید نوروز

 کاری به این نداریم که شاید یکی از دلایل اصلی رونق دست فروشی در ایام عید بیکاری و نداشتن درآمد کافی خانواده هاست و این نشات گرفته از اقتصاد بیمار و داغون کشورمان است که در آن بیکاری و فقر غوغا می کند در کشورهای پیشرفته اینگونه نیست . ولی چاره ای هم نیست با وجود نداری و فقر، رزق و برق ایام عید می تواند کمی جیب خالی ما را پر کند . لذا هر کسی می تواند به فراخور توان خود از این بازار چند هزار میلیاردی برای خود کسب و کاری راه بیندازد و توشه ای برگیرد.
توصیه می شود لوازم و اسباب مورد نیاز مردم در شب عید را تولید کرده و به فروش برسانید تا از این طریق ضمن کسب و کار خانگی ، بتوانید سرمایه و پول لازم را به دست بیاورید . کسب و کار خانگی فقط منحصر به تولید سفره هفت سین نباشد بلکه مجموعه بیشتری مثل صنایع دستی ، بافتنی، زیورآلات ، ابزار و وسایل قدیمی و آنتیک و… باشد حتی می توانید به عنوان یک کارآفرین خانگی تحول در کسب و کار خانگی ایجاد کنید و محصولات ابداعی برای فروش تولید کنید.) کسب درآمد در طول سال(
تا می توانید بساطی پهن کنید که تولید خودتان بوده و موجب تقویت کسب و کار خانگی و تولید سرمایه برایتان شود بازار عید نوروز چنان قوب و پربار است که می توان در آن به اندازه توان و خلاقیت خود و حتی فراتر از آن کسب درآمد کرد.
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  داستان میلیاردر شدن یک مرد جنوبی

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.