کسب و کار خانگی زنان ایرانی

کسب و کار خانگی زنان ایرانی (قسمت دوم)

کسب و کار خانگی زنان ایرانی بسیار زیاد است. در قسمت قبلی با عنوان (کسب درآمد زنان در خانه ) کسب و کارهای خانگی زنان ایرانی را شرح دادیم و عنوان کردیم که راههای کسب درآمد اینترنتی و نیز خانگی بسیار زیاد است به شرطی که با علم و ایده باشد

در ادامه به معرفی شیوه های کسب و کار خانگی زنان ایرانی که می تواند به صورت مجازی (فعالیت در اینترنت و شبکه های اجتماعی) و یا فیزیکی (حضور در بازار ) باشد، می پردازیم .

شیوه های کسب و کار خانگی زنان ایرانی:

۱- ویراستاری

اگر دقت و ریزبینی لازم را دارید و به دستور زبان فارسی و نگارش و املای درست کلمات آشنا هستید می توانید به عنوان ویراستار کسب درآمد کنید. نویسندگان زیادی هستند که حاضرند در ازای ویرایش مقاله و آثار تالیفی، دستمزد مناسبی بدهند.

زنان و دختران می توانند در خانه سفارش ویراستاری را به صورت اینترنتی بگیرند و یا با مراجعه به انتشاراتی ها و مراکز بیرونی قبول سفارش کنند. این کار با شهرت شما، سفارش های زیادی را به سوی شما می کشاند و درآمد بالایی برایتان دارد.

۲- فروش وسایل تزئینی و شیک

اگر دارای استعداد و ذوق هنری هستید می توانید با تولید کالاهای دست ساز تزئینی و شیک به جذب مشتری بپردازید. کالاهای دست ساز می تواند کیف دستی، صابون ، زیورآلات زنانه و بچه گانه، لباس عروسک و…باشد مهم این است که در ساخت آن خلاقیت و زیبایی به کار رفته باشد.

شیوه فروش این وسایل می تواند هم به صورت اینترنتی ( سایت دیوار، شیپور، شبکه های اجتماعی و…) و یا فروش به مغازه ها و سوپرمارکت ها و … باشد. این شیوه کسب و کار خانگی زنان ایرانی همیشه خواهان و جذابیت های خاص خود را داشته است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده های ساده پولساز

۳- رنگ آمیزی چهره

تعجب نکنید افرادی زیادی هستند که از طریق رنگ آمیزی صورت کسب درآمد می کنند. کافیست کمی استعداد نقاشی داشته باشید و علاقمند به کار با کودکان باشید. درست است این کار در خانه نیست می توانید با مهد کودک ها، مراسم جشن تولد، شهر بازی، نمایشگاههای کتاب، باغ وحش ها و… قرارداد ببندید و با آنها همکاری کنید

کسب و کار خانگی با نقاشی چهره

برای گرفتن سفارش هم می توانید به صورت حضوری اقدام کنید و یا در منزل از طریق اینترنت و فعالیت در شبکه های اجتماعی سفارش بگیرید ضمن اینکه می توانید کارها و نیز آموزش های خود را از طریق فضای مجازی تبلیغ کنید.

۴- پخت غذا

آشپزی یک هنر است و افراد زیادی هستند که همواره به دنبال غذاهای خوشمزه و جدید هستند. کافیست غذاهای منحصر به فرد، خوشمزه و تک درست کنید و شروع به معرفی و تبلیغ آن کنید حتی می توانید یک دستور ویژه مثلا درباره املت یا یک غذای جهانی ارائه دهید.

پخت غذا همواره به عنوان کسب و کار خانگی زنان ایرانی محسوب می شد. مجموعه این غذاها را می توانید به رستوران های سطح شهر ارائه دهید و یا در اینترنت از طریق سایت های مرتبط با آشپزی مثل سایت مامان پز و… به فروش برسانید.

۵- طراحی گرافیکی و لوگو

یکی از کسب و کار خانگی زنان ایرانی که می تواند سودآور و درامد زا باشد طراحی گرافیکی و لوگو است. این کار می تواند با طراحی برای یک مجله یا وبسایت انجام شود و یا به صورت کارت دعوت، کاور یک آلبوم موسیقی خوانندگان، تبلیغ برای یک مجله، لوگوی کسب و کار اینترنتی و… باشد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشکلات راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

نمونه های طراحی گرافیکی و لوگو متنوع بوده و هر زن و یا دختر ایرانی می تواند این نوع کسب و کار را در خانه خود تجربه کند. همه کسب و کارها مخصوص مردان نیست زنان هم توانایی هنری و ریزبینی بالایی دارند.

۶- آرایشگری

همیشه آرایشگری به عنوان یک کسب و کار خانگی زنان ایرانی محسوب می شد و امروز زنان فراوانی هستند که در خانه خود آرایشگری می کنند. اگر جواز آرایشگری دارید می توانید از مهارت خود در منزل استفاده کنید و به کسب درآمد بپردازید و مشتریان دائمی خود را داشته باشید.

علاوه بر این می توانید با راه اندازی سایت و یا وبلاگ، به تبلیغ کار آرایشگری بپردازید و از این راه هم کسب درآمد کنید مهم این است از تخصص و علاقه خود در زمینه آرایشگری ضمن کسب رضایت مشتری، چون ستاره ای بدرخشید و کسب درآمد کنید.

سخن پایانی کسب و کار خانگی زنان ایرانی

در قسمت دوم کسب و کار خانگی زنان ایرانی تلاش کردیم تا کسب درآمد خانگی زنان و دختران ایرانی را با نگاه هنری معرفی کنید این مشاغل بیشتر به استعداد و ذوق هنری زنان ایرانی بستگی دارد

توجه داشته باشید که هر کسی با شناخت روحیات و استفاده از توانایی خود می تواند ارائه دهنده ایده نوین و جذابی باشد.

کسب و کار خانگی زنان ایرانی برای همه امکان پذیر است.

ایده با پرورش و ارائه به مشتری، منجر به کسب درآمد شده و با توسعه آن می توان شهرت بالایی به دست آورد. از ارائه افکار و ایده های خود نترسید مسافت های طولانی با گام های کوچک طی می شوند

مطلب پیشنهادی

شغل مغازه داری برای زنان ، بهترین شغل مغازه داری برای زنان و دختران ، مشاغل زنانه

شغل مغازه داری برای زنان

اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در گذشته توسط مردان اداره می‌شدند و مشاغل مغازه داری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.