اشتباه باهوش ها در کسب درآمد

اشتباه باهوش ها در کسب درآمد ( قسمت پنجم) :

هر کسی ممکن در کسب درآمد اشتباه کند ولی اشتباه باهوش ها در کسب درآمد اینترنتی کمی عجیب به نظر می رسد. حتما افراد باهوشی را دیده اید و یا می شناسید که علیرغم هوش و توانمندی بالا، هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند. شاید ساعت های طولانی کار و تلاش می کنند و به خودشان استرس وارد می کنند اما در جا زده و هیچ پیشرفتی ندارند.

در سلسله مقالات بررسی اشتباه باهوش ها در کسب درآمد اینترنتی در سایت پول یابی ، این بار با مشکل به کار نبستن دانش توسط این افراد در خدمتتان هستم. (همچنین نگاه کنید به : ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد)

اشتباه باهوش ها در کسب درآمد

ممکن است برای همه ما پیش بیاید که در زندگی کارها و اعمالی انجام دهیم که نه تنها ما را رو به جلو نبرده که باعث عقب ماندگی و پسرفتمان شود. در جهانی که همه با سرعت و شتاب زیاد در حال پیشرفت هستند اینگونه رفتارها عجیب به نظر می رسد ولی واقعیتی هست که وجود دارد.

کسب و کار آنلاین هر روز با امکان و ایده جدیدی ، با سرعت زیاد به جلو می رود و در میان این همه هیجان، پیشرفت ،نوگرایی، ظهور فناوری های نوین و ایده های برتر به نظر می رسد که برخی در جا زده و هیچ حرکتی نمی کنند. ایراد کار این افراد با وجود داشتن هوش و دانش بالا ، در کجاست؟

دانستن شیوه کسب درآمد و عدم به کارگیری آن

افراد باهوش بسیار خوب یاد می گیرند که یک کار را چگونه و به چه شیوه ای انجام دهند اما هیچ وقت انجامش نمی دهند.متاسفانه مشاهده می شود که تعداد کمی از آدم ها طوری زندگی می کنند که به آن موقعیتی که همیشه در فکر و رویاهایشان بوده دست پیدا کنند دلیل این کار چیست؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کسب درآمد اینترنتی دانش آموزان

درست است که این افراد دانش و علم مناسبش را دارند ولی، تنها دلیل عدم موفقیتشان این است که هیچ وقت وارد عمل نمی شوند وقتی کاری را انجام نمی دهند آن دانش به کارشان نمی آید. در مثل قدیمی آمده است: دیکته ننوشته هیچ غلطی ندارد . دانشی که به کار نیاید هیچ ارزشی ندارد.

اشتباه باهوش ها در کسب درآمد اینترنتی، اشتباه در کسب درآمد

در ادب فارسی، کوچک ترین اثر و سخنی از بیکاری و دست روی دست گذاشتن دیده نمی شود. همان طور که سعدی شیرازی گوید:

سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی                 به عمل کار برآید به سخندانی نیست 

واقعا هم اینگونه است که اقدام و عمل جوهره آدمیست و سبب ساز رشد روحی ،جسمی و فکری او می شود. جوهر آدمی کار و عمل اوست.

اهمیت اقدام به کسب درآمد اینترنتی

دانستن دانش و علم کسب درآمد از اینترنت خوب است ولی عاملی برای رشد و کسب پول و ثروت نمی شود. کسب پول زمانی اتفاق می افتد که چیزهایی که می دانید به کار بگیرید و زندگیتان را تغییر دهید. به نظر می رسد که بسیاری از افراد دچار سردرگمی و حیرانی هستند آنها هیچ کار و کسب درآمدی ندارند فقط روزها را می گذرانند و هیچ وقت کاری را که لازم است انجام نمی دهند. یعنی دنبال آرزوهای خودشان نمی روند.

علم آموزی به این معنا نیست که رشد می کنید. اصلا مهم نیست که نابغه باشید و یا دکترای فیزیک کوانتوم داشته باشید. مهم نیست استاد کسب درآمد از اینترنت باشید و همه راههای کسب پول و تجارت آنلاین را بدانید. مهم این است عمل کنید، اگر عمل نکنید و این دانش را در کسب و کارتان به کار نگیرید نمی توانید کوچک ترین پیشرفت یا تغییری در زندگیتان ایجاد کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد از اینترنت

بین دانستن خالی و دانستن و عمل کردن فرق از زمین تا آسمان است، دانش و هوش بدون عمل هر دو بی ارزش است. عالم بی عمل مثل زنبور بی عسل است . فقط دانستن کسب درآمد و عدم استفاده از این دانسته ها، در کسب و کارهای آنلاین بدون نتیجه هست، انگار چیزی وجود ندارد.

سخن پایانی اشتباه باهوش ها در کسب درآمد

نفس علم و دانش بسیار خوب است و هرگز نمی خواهیم آن را زیرسوال ببریم دانستن و آگاهی موجب ترقی انسان شده و می شود و منظورمان همین دانشی است که موجب ترقی و پیشرفت می شود. در کسب درآمد از اینترنت هم افراد زیادی هستند که دانش و علم آن را کسب می کنند ولی دست به هیچ اقدام عملی و مفیدی نمی زنند.

راه حل این است که موفقیت در، تصمیم به زندگی کردن و لذت بردن از آن نهفته است پس خودتان در فرایند دنبال کردن اهدافتان جذب شوید و تلاش کنید تا آنچه که می دانید را به عمل بیاورید. اول تصمیم بگیرید و با دانشی که دارید وارد عمل شوید مطمئن باشید در کسب درآمد اینترنتی موفق خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.