اصول کسب ثروت و موفقیت

اصول کسب ثروت و موفقیت

در بیان اصول کسب ثروت و موفقیت قصد ما ایجاد یک بینش درست و کاملا اخلاقی در زمینه کسب درآمد اعم از کسب و کار واقعی و یا کسب درآمداینترنتی می باشد متاسفانه امروزه برای پول درآوردن دست به هر کاری می زنند و معتقدند برای کسب پول و ثروت باید به هر راهی رفت و از هر وسیله ای استفاده کرد. اما با این آشفته بازار کسب درآمد مالی و اخلاقی، عده ای معتقد به شرافت هستند.

به نظر افرادی که معتقدند باید در کسب ثروت دارای شرافت بود، رعایت قواعد و قوانینی متضمن موفقیت و افزایش در کسب پول شده و از طرفی مانند میانبری به کسب و کار سرعت می دهد. در مقاله (اصول سریع کسب ثروت بیشتر ) به دیدگاه یکی از افراد موفق در زمینه کسب درآمد و مدیریت مالی پرداختیم. در این مقاله سایت پول قصد داریم تا بینش متعالی یکی دیگر از کارفرماها در زمینه کسب ثروت و موفقیت بپردازیم. با ما همراه باشید.

اصول کسب موفقیت ، اصول کسب ثروت و پول

معرفی توصیه کننده اصول کسب ثروت و موفقیت

افراد زیادی هستند که ضمن کسب درآمد فراوان، مجموعه دانش و اطلاعاتی را که در طول سالها از طریق یادگیری و تجربه به دست آوردند را برای موفقیت دیگران به اشتراک می گذارند. یکی از این افراد موفق آرت لینک لتر (Art Linkleter) هنرمند مشهور و صاحب اندیشه های مترقیانه در زمینه کسب درآمد می باشد. وی بیشتر به عنوان یک هنرمند، مجری و شخصیت نمایشی معروف است.

دوران کودکی لینک لتر همراه با سختی فراوان بود. در هنگام کودکی سر راه گذاشته شد و یک کشیش کانادایی وی را به فرزندی قبول کرد. وی با تلاش فراوان وارد نمایش شد و یکی از طولانی ترین نمایش تلویزیونی مشهور در شبکه سی بی اس را داشت. لینک لتر علاوه بر نمایش، یک کارفرمای باهوش و صاحب سبک هم است و در چندین کسب و کار موفق، شرکت داشت.

در اینجا قصد داریم تا مجموعه سخنرانی ها و توصیه های وی را به عنوان اصول کسب ثروت و موفقیت استخراج و در اختیارتان قرار دهیم.

فهرست اصول کسب ثروت و موفقیت

این فهرست به عنوان نظر و بینش یک کارفرمای موفق و اخلاق مدارجهت کسب ثروت و موفقیت در ده مورد تنظیم شده است که عبارتند از:

۱- عشق و لذت بردن از انجام کار

وارد کسب و کاری شوید که به آن عشق می ورزید و از آن لذت می برید. به خودتان بگویید قصد دارم کاری را انجام بدهم که برای من لذتبخش و شیرین است. همه ما یک بار به دنیا می آیم و یک بار فرصت زندگی داریم و دفعه دومی وجود ندارد پس به کاری که عشق می ورزید بپردازید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت

۲- وجود مشکلات و موانع سر راه

قبول کنیم در کنار خوشی ها، ناراحتی و در کنار کامیابی ها، شکست و تلخکامی وجود دارد. مشکلات، موانع و چالش ها به عنوان موضوعات همیشگی در سر راه همه وجود دارد مهم این است که برخورد من با آنها چگونه است. از ناکامی نباید ناامید شد و مشکلات را برطرف کرد. سختکوشی و استقامت به مرور مشکلات را حل خواهد کرد.

۳- ارزش گذاری برای وقت و زمان

زمان ارزشمندترین کالا و در عین حال بی بازگشت ترین آن است. زمانی که رفت دیگر باز نمی گردد. لذا در رابطه با وقت و تلاش، فاصله میان موفقیت و میان مایگی بسیار کم و حتی فوق العاده ناچیز می باشد بیشتر و فراتر از آنچه انتظار می رود. باید از هر فرصتی هر چند کم، بهترین بهره را برد. منظور از میان مایگی: معمولی بودن، بی تفاوت بودن و بی موضع بودن است.

۴- ایجاد فرصت به هر طریقی

یکی از اصول کسب ثروت و موفقیت، ایجاد فرصت برای خودتان است. هرگاه بتوانی درهایی را به سوی فرصت باز کنی حتی اگر نیاز شد از زور هم استفاده کن. اما وقتی در به رویت باز است، با جدیت کار کن. فرصت اگر ایجاد شد نهایت بهره برداری را ببر و اگر فرصت نبود ، خودت برای خودت ایجاد کن.

۵- شناخت نقاط ضعف و کمک گرفتن از دیگران

برای موفقیت در کسب درآمد ، باید نقاط ضعف خود را تشخیص داد و نسبت به رفع آن هوشیاری کامل داشت. اگر در کاری تردید دارید و از توان شما بیرون است، از کسانی که از تو بهتر هستند کمک بگیر. کمک گرفتن از کسانی که در آن امور بهتر از ما هستند موفقیت ما را سریع تر و راحت ترخواهد کرد.

۶- پیشرفت مقدم بر هر چیزی

اگر هدفتان رشد و ترقی و پیشرفت است شانس پیشرفت را مقدم بر کسب پول فوری و منافع آن تصور کنید. شانس پیشرفت خود را با تلاش و سختکوشی بیشتر همراه کنید و با چشم پوشی از سود فوری، مطمئن باشید در آینده خیلی بیشتر از آن را به دست خواهید آورد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با یادگیری نرم افزارها

۷- گسترش اهداف و توانایی

در مسیر موفقیت و کسب پول بیشتر باید اهداف را بزرگ تر و والاتر در نظر گرفت. زمانی که عاقلانه باشد توانایی و اهدافتان را کمی فراتر از حیطه آرامشتان گسترش دهید. این کار سبب افزایش درامد و رشد کسب و کارتان می شود. در فرصت های مناسب، اهداف خود را بزرگتر کنید.

۸- درس گرفتن از ناکامی ها

در مسیر کسب پول و رسیدن به ثروت، یقینا ناکامی و شکست ها وجود خواهد داشت اما اینها نباید مانع پیشرفتتان شود. از مجموعه این شکست ها باید درس گرفت و برای اینکه در ادامه راه، مانع کار نباشد باید آنها را به فراموشی سپرد.

۹-  صداقت در معامله و پرهیز از فریبکاری

صداقت در کار، همیشه موجب افزایش سرمایه و درآمد خواهد شد و در درازمدت موجب افزایش اعتبار و اعتماد دیگران می شود. لذا هرگز نباید معامله ای که در آن فرد دیگری مغبون شود و یا با فریب دادن افراد، از آنها سوء استفاده کرد را انجام داد. نهایت صداقت در کار را باید داشت. فریب دیگران، دور از جوانمردی و شرافت است.

۱۰- طمع نکردن و استفاده از سرمایه دیگران به شرط رشد لازم

طماع نبودن یکی دیگر از اصول کسب ثروت و موفقیت می باشد . باید از پول و سرمایه دیگران زمانی استفاده کنید که یقین و اطمینان قطعی داشته باشید آن پول و سرمایه سریع تر از میزان بهره مورد نظر، رشد خواهد کرد. رعایت این اصل هم کاملا اخلاقی بوده و هم موجب سرازیر شدن مال و سرمایه بیشتر به سوی شما می شود.

سخن پایانی کسب پول و موفقیت

این ده اصول کسب ثروت و موفقیت ، بیش از آنکه به تکنیک های عملی و موفقیت در بازار تکیه کند، به ایجاد بینش و اخلاقیات برای سریع تر رسیدن به ثروت اتکا دارد. متاسفانه امروز افراد برای کسب درآمد دست به هر حیله و فریبی می زنند تا چند تومانی بیشتر به دست بیاورند غافل از اینکه، نه تنها به پول و ثروت فراوان نمی رسند که شرافت خود را هم از دست می دهند.

رعایت مجموعه این قواعد و قوانین، در کوتاه مدت موجب ایجاد اعتماد و کسب اعتبار، و در درازمدت موجب افزایش پول و ثروت می شود. افراد زیادی هستند که با در پیش گرفتن این موارد در شمار ثروتمندان بزرگ جهان قرار گرفتند. شرافت در کنار توانایی، قطعا به کسب ثروت و موفقیت می انجامد و رعایت هر بیشتر و دقیق تر اینها در کسب و کار، سرعت بخشی به درامد را بیشتر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.