افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر

افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر

بین افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر یک رابطه تنگاتنگی وجود دارد در واقع ، در کسب درآمد از اینترنت هر محصول، کالا ، خدمات و یا فایل دانلودی داشته باشید و این محصولات و خدمات منحصر به فرد و خاص باشند ولی بازدیدی نداشته باشید عملا کسب و کارتان رونقی ندارد لذا بین افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر و رونق کسب و کارتان رابطه دو جانبه وجود دارد.

افزایش بازدید موجب فروش بیشتر و در نتیجه کسب و کار اینترنتی پردرآمدی خواهید داشت . افراد زیادی را می شناسم که تلاش برای ارائه محصول خوب و عالی و مشتری پسند می کنند ولی تلاشی برای افزایش بازدید سایتشان نمی کنند و عملا کارشان و کسب درآمدشان موفقیتی ندارد .

افزایش ترافیک سایت در رونق کسب و کار اینترنتی بسیار تاثیر گذار است لذا در اینجا تلاش می کنم تا راههای افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر را را که بسیار ساده و کاربردی بوده و عملا خرجی و هزینه ای ندارد معرفی کنم.

راههای افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر

۱- تاثیر تولید و انتشار محتوا

بدون اغراق نخواهد بود اگر گفته شود که بهترین راه افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر تولید محتوا و انتشار مطالب تخصصی و منحصر به فرد و با کیفیت است. تولید محتوا ساده ترین و اولین کاری است که باید انجام دهید تا بازدید اتفاق بیفتد.

شیوه تولید محتوا:

سعی کنید تولید محتوا در فرمت های مختلف، اعم از متن نوشتاری ، متن دانلودی ، کلیپ ویدیویی، صوتی و… باشد.  انتشار آن این مطالب و محتواهای با کیفیت در سایت موجب محبوبیت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل می شود. توصیه می شود که به عنوان مثال اگر مقاله ای می نویسید حتما قسمتی از آن را به صورت صوتی و یا تصویری در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. تلاش کنید آموزش هایی به صورت ویدیویی تولید کنید و علاوه بر این که در سایت خود منتشر می کنید در سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب و آپارات هم منتشر کنید. با این کار می توانید بازدیدکننده های زیادی را به سایت خود هدایت کنید. جذب بازدیدکننده با کیفیت با مطالب با کیفیت و محتوای خوب امکان پذیر است.

۲- تولید و انتشار کتاب الکترونیکی یا ایبوک

یکی از شیوه های افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر استفاده از ایبوک ها می باشد. اهمیت کتابهای الکترونیکی یا ایبوک بر هیچ کسی پوشیده نیست و اکثر کاربران دنبال مقالات الکترونیکی یا کتابهایی با این فرمت جهت دانلود هستند لذا انتشار کتاب الکترونیکی در سایت های دانلود کتاب رایگان در افزایش ترافیک سایت معجزه می کند. در تولید کتاب های الکترونیکی حتما نیاز نیست که کتاب شما تعداد صفحه بالایی داشته باشد بیشتر محتوا و عنوان آن مهم است. کتاب های الکترونیکی خود را می توانید به صورت کاملا رایگان در سایت های پربازدید دانلود کتاب رایگان مثل کتاب سبز و تک بوک منتشر کنید و از این راه به کسب بازدید بیشتر سایتتان کمک کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که حتما عنوان و آدرس سایت خود را در فوتر کتاب الکترونیکی خود قرار دهید. اگر محتوای جذاب و خوبی را در کتاب الکترونیکی خود داشته باشید مطمئن باشید کاربران زیادی برای دریافت آموزش های رایگان دیگر به سایت شما مراجعه می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینستاگرام

۳- تولید و انتشار مقالات در سایت های معتبر

همیشه تولید مقالات و مطالب با کیفیت موجب افزایش بازدید می شود لذا شما می توانید مقالات سایت خود را در سایت های معتبر و پربازدید دیگر به صورت رایگان منتشر کنید. فقط کافی است این سایت ها را پیدا کنید و با مدیر آن ها ارتباط برقرار کنید. برای این کار مقالات شما باید از هر لحاظ با کیفیت و خاص باشد. در انتشار مقالات خود در سایت های دیگر به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید مقاله ای که قبلا در سایت خود منتشر کرده اید و حالا همان مقاله را در سایت دیگری منتشر کنید اولا عنوان آن را عوض کنید و دوما حتما لینک منبع سایت خود را در پایین مقاله قرار دهید.

سایت پدیده تبار یکی از سایت های معتبری است که مقالات شما را در سایتش قرار می دهد. یکی دیگر از سایت هایی که به صورت رایگان مقاله شما را منتشر می کند و معتبر می باشد سایت اخبار رسمی است. که علاوه بر معرفی سایت و کمپانی شما اخبار، مقالات و محصولات شما را به صورت کاملا رایگان منتشر می کند.

۴- فعالیت و ارسال مقالات در فروم ها و انجمن ها

یمی از راههای موثر افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر استفاده از فروم یا انجمن ها می باشد که هم رایگان بوده و هم کاربر محور هستند . شیوه فعالیت و جذب کاربر در این سایتها بسیار ساده و کاربذدی می باشد.برای نمونه می توانید با ویرایش امضای خود و درج عنوان و آدرس سایت خود بازدیدکننده های خوبی را به سایت خود جذب کنید. سعی کنید به سوالات و مشکلات افراد در انجمن ها پاسخ دهید و با آن ها ارتباط خوبی را برقرار کنید و از این راه کاربران را به سایتتان بکشانید.

علاوه بر راههای بالا ، جهت افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر اقدام به ارسال مقالات تخصصی هم بکنید. مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید را هم می توانید در انجمن ها منتشر کنید و درج لینک منبع سایت شما نباید فراموش شود. سعی کنید به قدری فعالیت شما زیاد باشد که امضای شما بیشتر در معرض دید کاربران دیگر قرار گیرد.

۵- حضور در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

در اینکه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر تاثیر دارند هیچ کس شکی وجود ندارد. شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در رونق کسب و کار اینترنتی و بازایابی اینترنتی جزو ابزارهای موثر می باشند. شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که خیلی از دوستان و مدیران سایتها از آن ها غافل هستند. در واقع با حضور مستمر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های پر طرفدار و ارسال مطالب و مقالات و ایجاد بحث و گفتگوی موث می توانید کاربران این شبکه ها را به سوی سایت خود کشانده و کسب بازید کنید

به وسیله هشتگ هایی که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام می توانید از آن ها استفاده کنید. افراد بسیاری را می توانید با سایت خود آشنا کنید و از طریق لینک سایت خود و پیشنهاد به آن ها می توانید ترافیک خوبی را برای سایت خود دریافت کنید. از فیسبوک ، لینکدین و توئیتر و گوگل پلاس به عنوان شبکه های اجتماعی پربازدید جهانی و نیز پیام رسان های پربازدید مثل لاین و وایبر و به ویژه تلگرام غافل نشوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای کسب درآمد از اینترنت

 ۶- افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر از وبلاگ نویسی

اگر گفته شود که از قدیمی ترین ، موثر ترین و کم خرج ترین راههای افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر وبلاگ نویسی می باشد تعجب نکنید. این شیوه را اکثر مدیران و کاربران کاری بیهوده و عبث می دانند در حالی که از بهترین و عالی ترین راههای افزایش بازدید هست و حتی بسیاری از سایت های بزرگ هستند که بیشترین ترافیک خود را از وبلاگ هایشان دریافت می کنند. با وبلاگ نویسی و انتشار مطالب ویژه در وبلاگ خود می توانید ترافیک خوبی را برای سایت خود جذب کنید.

سیستم های وبلاگ دهی خوبی هم در ایران و هم در خارج از ایران وجود دارند که پیشنهاد می کنم از تمام سیستم های وبلاگ دهی با آتوریتی بالا استفاده کنید. با فعالیت در این سیستم های وبلاگ دهی علاوه بر افزایش بازدید سایت می توانید بک لینک های خوبی را هم برای سایت خود دریافت کنید. روشی ساده، کاربردی ، بدون هزینه برای افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر می باشد.

۷- افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر با رپورتاژ آگهی

شش روش افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر که در بالا ذکر شد همه رایگان بوده و تقریبا هیچ هزینه ای برایتان ندارد و بیشتر مربوط به تلاش شما می شود ولی یک راه دیگر که بسیار تاثیر گذار و شامل هزینه است رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی در واقع همان انتشار مطلب یا مقاله راجع به فعالیت سایت شما در سایت های دیگر است. با این تفاوت که اولا این روش شامل هزینه است و دوما شما می توانید مطلب خود را به صورت همیشه در سایت های پربازدید و معتبر با رتبه الکسای خوب منتشر کنید.( برای آگاهی بیشتر نگاه کنید به این مقاله: اهمیت رپورتاژ آگهی )

هر سایتی برای رپورتاژ آگهی مناسب نیست و تاثیر ندارد لذا سایتی را که می خواهید برای این کار انتخاب کنید حتما پیج آتوریتی بالایی داشته باشد. بعضی از سایت های خبری هم وجود دارند که رپورتاژ آگهی قبول می کنند که می توانید از این سایت ها استفاده کنید. در رپورتاژ آگهی معمولا می توانید ۳ لینک را در محتوای خود قرار دهید. هزینه رپورتاژ آگهی معمولا از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۱ میلیون تومان که به صورت همیشگی است.( برای آموزش رپورتاژ آگهی نگاه کنید به مقاله : نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی )

 سخن پایانی درباره افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر

اگر می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید همین الان به فکر افزایش ترافیک وب سایت خود باشید. راه هایی که معرفی شد فقط تعدادی از راه های افزایش بازدید سایت بود. که شما می توانید با جست و جوی بیشتر در سایت پول یابی و مقالات مرتبط با روش های بیشتری از افزایش ترافیک سایت آشنا شوید. راههای افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر متنوع هست فقط شما باید با مطالعه و شناخت آنها مناسب ترین و کم هزینه ترین و مثرترین آنها را برای خودتان انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.