افزایش درآمد از همکاری در فروش

برای افزایش درآمد از همکاری در فروش ، شیوه ها و راههای مختلفی وجود دارد که هر بازاریاب و همکار در فروش می تواند از آنها برای فروش بیشتر استفاده کند. به طور کلی در سیستم همکاری در فروش تمام مراحل کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین و بر بستر اینترنت انجام می شود، یعنی از شروع که با ثبت نام در سیستم آغاز و تا مراحل آخر از قبیل : انتخاب محصول، تبلیغات، جذب مشتری و… همه به صورت آنلاین می باشد.

همکاری در فروش ، کسب درآمد با همکاری در فروش

در این سیستم اگر نگاه کلی بیندازیم تنها وظیفه همکار در فروش یا بازیاریاب ، تبلیغات محصول است و سایر کارها از انتخاب کالا و محصول ، قرار دادن در سایت ، راه اندازی امکان پرداخت الکترونیکی ، ارسال محصول و کالا و… همه به عهده فروشنده کالا می باشد.

با این مقدمه کوتاه در سایت پول یابی ، قصد دارم تا ۳ راه و روش ساده برای افزایش کسب درآمد از طریق بازاریابی را بیان کنم. (نگاه کنید به مقاله :همکاری در فروش)

راههای افزایش درآمد از همکاری در فروش

منظور از راههای افزایش درآمد از همکاری در فروش، شیوه های پیچیده و فنی این کار نیست که برای تحقق آن نیاز به برنامه ریزی دقیق باشد بلکه روش های ساده و کاربردی در دسترس و قابل اجرا برای همگان با هر نوع سواد اینترنتی می باشد. این روش ها عبارتند از:

۱- فعالیت در تمام رسانه های فضای مجازی :

برای کسب درآمد بیشتر در حوزه همکاری در فروش نباید کارتان را فقط به سایت، وبلاگ، فروم ها و مشابه اینها محدود کنید بلکه باید خدمات و محصولات را به صورت گسترده و با برنامه در تمام فضای دیجیتال نشر دهید. علاوه بر موارد بالا که باید حتما انجام دهید در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی اعم از فیس نما، فیسبوک، توئیتر، لینکدین و… که عضو هستید و فعالیت می کنید هم منتشر کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب و کار روستایی

از پیام رسان های پرطرفدار در بین ایرانی ها مثل: واتس آپ و تلگرام غافل نشوید. در این پیام رسان ها پتانسیل فراوانی برای فروش وجود دارد. خودتان می توانید کانال اختصاصی بزنید و ممبر جذب کنید و یا در گروههای اینترنتی عضو شوید و ضمن فعالیت و ارسال دیدگاه، تبلیغ کالا و خدمات خود را بفرستید. همچنین از طریق ارسال ایمیل انبوه (ایمیل مارکتینگ) لینک اختصاصی بازاریابی خود را بفرستید و یا با ارسال پیامک هم می توانید بازاریابی کنید.

۲- فروش محصولات خاص و گران تر

برای هر محصولی نباید بازاریابی کنید محصولاتی که همیشه در دسترس بوده و یا فراوانی زیادی در بازار دارند احتمال فروش آنها بسیار کمتر می باشد و کسب درآمد از آنها به صورت مستمر نخواهد بود. لذا باید محصولات انتخابی دارای دو ویژگی باشد:

– خاص و متمایز باشد :

کالا و خدمات ارائه شده باید کمیاب بوده و یا نسبت به موارد مشابه خود در بازار، از نظر کیفیت برتر و متمایز باشد و یا در دسترس بودن آن برای همه مقدور نباشد ، محصولات کمیاب پرطرفدار بیشتر فروش می رود.

– گرانقیمت باشد :

هرچه کالا و خدمات گرانتر باشد مقدار پورسانت یا سود بازاریابی بیشتری نصیب شما خواهد شد و در نتیجه درآمد اینترنتی شما افزایش می یابد . این افزایش درآمد، انگیزه و تلاش شما را برای ادامه کار بیشتر خواهد کرد و انگیزه بیشتر فروشنده و بازاریاب، فعالیت بیشتر و درآمد بیشتر را به همراه خواهد داشت .

فقط نکته کلیدی اینکه، محصولات گرانقیمت به معنای گران فروشی نیست چون گران فروشی نتیجه معکوس دارد . بلکه منظور از قیمت بالای محصولات و کالاها، این است که ارزش ریالی کالا در بازار بالا باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب و کارهای پردرآمد در عید نوروز

۳- کمک گرفتن از دوستان و فامیل برای فروش بیشتر

با معرفی کالا و خدمات به دوستان و فامیل می توانید فروش و کسب درآمد اینترنتی خود را افزایش دهید برای این کار می توانید از دو شیوه ساده برای افزایش کسب درآمد استفاده کنید:

۱- فرستادن لینک خرید :

در این شیوه می توانید با معرفی کالا و محصولات، لینک محصول را مثلا به تلگرام آنها بفرستید تا با یک کلیک ، خرید اینترنتی را انجام دهند و یا لینک را به موبایل آنها پیامک کنید و یا از طریق ایمیل و… ارسال کنید . با کلیک آنها و انجام سفارش و خرید کالا، پورسانت شما به حسابتان واریز می شود.

۲- خرید و تحویل کالا توسط خود شما:

می توانید کالا و خدمات را به دوستان و فامیل معرفی کنید و اگر چنانچه تمایل به خریداری آن دارند ، خودتان فرایند خرید کالا را انجام دهید و با دریافت کالا، آن را تحویل دوستان و فامیل دهید. در این میان شما چون با لینک خودتان خرید کرده اید پورسانت بازاریابی خود را می گیرید.

این کار به خاطر تبلیغ دهان به دهان فروش شما را بیشتر می کند ضمن اینکه کسانی که دسترسی به اینترنت و فروشگاه ندارند و یا این فرایند را نمی دانند وارد این چرخه درآمدزایی شما می شوند.

نتیجه گیری از راههای افزایش درآمد از همکاری در فروش

با این شیوه های ساده و کاملا کاربردی می توانید سطح کسب درآمد خود در همکاری در فروش را افزایش دهید. البته باید صبور باشید و تصور درآمد نجومی چند ده میلیونی را در آغاز نداشته باشید. با داشتن سه فاکتور : صبر، پشتکار و فعالیت مستمر بازاریابی، مشتریان شما بیشتر شده و سطح درآمد شما به مرور افزایش می یابد.

یک بازاریاب حرفه ای از همه راههای افزایش فروش ، حتی ساده ترین و پیش پاافتاده ترین آنها مثل ارسال نظر در یک وبلاگ و انجمن گفتگو و دادن لینک اختصاصی فروش محصولات هم غافل نمی شود چون همه را به دید مشتری و همه جا را مکانی برای کسب درامد و فروش بیشتر اینترنتی می بیند.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.