امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

همواره این سوال در ذهن بسیاری وجود دارد که امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) میسر است یا نه؟ دلیل طرح این سوال هم شعارها و حرفهای زیاد پیرامون کسب درآمد بالا از اینترنت می باشد. کسب و کار اینترنتی در سالهای اخیر با رشد فزاینده همراه بوده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و این موضوع موجب شده است که واقعیت و درستی امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) مطرح شود.

قبل از پرداختن به موضوع، تذکر این نکته ضروری است که فارغ از سایتهای بزرگ اینترنتی خارجی مثل : آمازون، گوگل، یاهو، فیسبوک و… که درآمدی چندین میلیارد دلاری دارند سایتهای اینترنتی زیادی هم در ایران هستند که درآمد بالایی دارند و با وجود این سایتهای پردرآمد ، امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) محقق شده است. به نظر حقیر نه تنها کسب درآمد میلیونی که کسب درآمد میلیاردی از اینترنت با داشتن برنامه امکان پذیر است.

بررسی امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

قبل از آنکه به امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) و اینکه دروغ است یا واقعی، بپردازم، یک اصل بدیهی در همه امور زندگی وجود دارد و قانون همیشگی می باشد و آن این است که هیچ کاری بدون برنامه و تلاش با موفقیت همراه نخواهد شد . لذا کسب درآمد از اینترنت هم از این قاعده مستثنی نیست . این تصور که کسب درآمد اینترنتی ساده و راحت بوده و فقط کافیه دست دراز کنی و پول پارو کنی حرفی گزافه می باشد. این کار هم مشکلات و سختی های خاص خود را دارد.

با وجودی سختی های کسب و کار اینترنتی، در مقایسه با کسب و کارهای فیزیکی و سنتی مزایا و فواید بسیاری دارد. در بررسی سایتهای بزرگ ایرانی مثل دیجی کالا و یا بازار و همچنین سایر سایتهای مشابه فعال در عرصه اینترنت ایران، صحبت از درآمدهای بسیار عجیب و گاهی ناورنکردنی چندین میلیاردی هست. مجموعه این اطلاعات اگرچه ممکن است با کمی غلو و اغراق همراه باشد ولی نشانه وجود درآمدهای میلیاردی از اینترنت می باشد پس واقعیتی وجود دارد.

شیوه اجرایی امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

حالا سوال این است که اگر امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) وجود دارد شیوه اجرایی آن چگونه است؟ البته شاید ساختن سایت بزرگ با درآمد میلیاردی برایتان غیرممکن باشد (اگرچه برای هر کسی که بخواهد غیر ممکن وجود ندارد) ولی می توان با اقداماتی کسب درآمد خوب از اینترنت را تجربه کرد. بدون هیچ هزینه می توان با همکاری در فروش کسب درآمد اینترنتی را داشت اگرچه محل رشد زیادی ندارد ولی برای شروع مناسب است

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه تهیه پول برای کسب درآمد اینترنتی

همانطور که بالا گفتم با همکاری در فروش می شود نهایت یک یا دو میلیون تومان در ماه کسب درآمد داشت. ولی سوال این است که نهایت و پتانسیل کسب درآمد اینترنتی تا اینجاست؟ البته که جواب منفی می باشد چون روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که درآمدش بسیار بیشتر و بالاتر از اینهاست و همکاری در فروش کمترین و نازل ترین نوع کسب درآمد از اینترنت می باشد. (نگاه کنید به مقاله: کسب درآمد از همکاری در فروش)

برای نمونه روش های، کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی، تولید محتوای تخصصی، شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و بسیاری دیگر، گزینه های مناسب برای کسب درآمد اینترنتی هستند.

تقلب در امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

هر کاری که در آن درآمد و پول باشد امکان تقلب و کلاهبرداری هم وجود دارد.مثلا می گویند با دو ساعت کار روزانه، درآمد دو میلیونی داشته باشید . سودجویان برای تحقق این فریب خود ،اقدام به فروش انواع و اقسام پکیج های با قیمت های متعدد (ارزان و یا گرانقیمت) می کنند . این افراد قبل از آنکه شما را پولدار کنند خودشان را پولدار می کنند. شعارهای فریبنده اینها :

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

بدون نیاز به امکانات خاص

بدون نیاز به هیچ سرمایه

بدون نیاز به تخصص و علم

بدون نیاز به نیروی انسانی

و بدون نیاز به …

اینقدر از این بدون نیاز به فلان و بهمان می گویند تا سرانجام یکی دو تا از محصولات خود را به شما بفروشند . وقتی محصول را می خرید و نگاه می کنید هیچ چیزی برای اجرا ندارد و فقط پر از شعار و دروغ است. ترفند برخی از این افراد ارائه مجموعه کسب درآمد با قیمت پایین است تا افراد را وسوسه کنند و اینگونه تصور کنند که مثلا چند هزار تومان در مقابل این کسب درآمد بالا چه ارزشی دارد و اقدام به خرید پکیج کسب درآمد می کنند. اینگونه هست که کسب درآمد برای آنها اتفاق می افتد.

ترفند سایتهای کلاهبردار برای کسب درآمد از اینترنت

همان طور که در بالا اشاره شد برخی با ارائه مجموعه های کسب درآمد با قیمت پایین و نوشتن متن های مهیج و انگیزشی تلاش می کنند تا خریدار را در دام بیندازند . اگر قیمت یک پکیج را نهایتا ده هزار تومان تصور کنیم این افراد با فروش ده پکیج در یک روز به راحتی روزی صد هزار تومان کسب درآمد می کنند. آنها به سودشان می رسند و خریدار چیزی نصیبش نمی شود. این تمام ترفند و حقه این افراد برای کسب درآمد از اینترنت می باشد.

تنها شیوه کلاهبرداری این نوع سایتها و فروش مجموعه های کسب درآمد از این طریق هست بدون هیچ تلاشی کالایی بی ارزش را به شما می فروشند و نکته جالب اینکه خریدار پس از انکه متوجه بی ارزش بودن کالا شد به دلیل قیمت پایین و مشکلات دادگاه، به دنبال شکایت نمی رود و اینها با خیال راحت به کلاهبرداری خود ادامه می دهند. مشخصه اصلی این سایتها، نداشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش است دلیلی هم برای وجود خدمات پس از فروش هم ندارد چون هدفشان فقط فروش است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مفاهیم بازاریابی شبکه ای

بررسی کسب درآمد میلیونی با چند ساعت کار روزانه

در ادامه بررسی امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) باید به موضوعی که همگان به نوعی در اینترنت بارها مشاهد کردند بپردازیم حتما آگهی ها و مطالب تبلیغاتی زیادی مشاهده کردید که نوشتند:  با کمتر از یک ماه کار در خانه و یا هر جای دیگر، به درآمد میلیونی مادام العمر برسید و یا می گویند با دو سه هفته کار اینترنتی، به درآمد روزانه نیم میلیونی خواهید رسید . به نظرتان این شعارها واقعی است؟
چطور ممکن است با خرید یک پکیج پنج یا ده هزار تومانی کسب درآمد میلیونی بدون نیاز به هیچ چیزی، امکان پذیر باشد؟ همه اینها شعار و دروغی بیش نیست و هدفشان کسب درآمد برای خودشان است . البته بدی کار این افراد این است که با این دروغ پردازیها اعتماد به کسب درآمد از اینترنت را بین مردم ضعیف می کنند در حالی که واقعا امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) با برنامه و داشتن درایت و تلاش وجود دارد.

سخن پایانی امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین) برای همه وجود دارد و وجود انواع و اقسام سایتهای ایرانی و خارجی با درآمد بالا، مبین این موضوع است اما این کار با روزی دو سه ساعت و یا یکی دو هفته اول میسر نمی شود . حتی با خرید یک پکیج کسب درآمد ده هزار توامنی هم امکان پذیر نیست. باید هوشیار باشیم چون این نوع شعارها فقط با هدف کلاهبرداری و فروش یک سری مطالب بی ارزش مطرح می شود. (نگاه کنید به مقاله : شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت)

هدف ما در سایت پول یابی از طرح این موضوع بیان واضح و صادقانه کسب درآمد از اینترنت می باشد و اینکه نباید با خرید این نوع مجموعه پول خود را هدر دهیم و چه بسا کسانی که با امید به این پکیج های کسب درآمد ، اقدام می کنند و در ادامه با شکست خوردن و یا نگرفتن نتیجه لازم ، سرخورده می شوند . می توان کسب درآمد میلیونی و حتی میلیاردی از اینترنت را تجرذبه کرد به شرطی که با برنامه و تلاش وارد کار شوید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.