اهمیت اشتباهات در کسب درآمد

یکی از موضوعات مهم در کسب و کار اینترنتی، اهمیت اشتباهات در کسب درآمد می باشد . همه ما آموزش دیدیم که فقط موفق شویم و اگر شکست بخوریم اظهار عجز، ناتوانی و کندذهنی می کنیم در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

برای بیان اهمیت اشتباهات در کسب درآمد و اینکه چه تاثیری بزرگی می تواند بر کسب و کار و زندگی داشته باشد در سایت پول یابی به این موضوع می پردازم. ( مقاله مرتبط : اشتباهات باهوش ها در کسب درآمد)

اهمیت اشتباهات در کسب درآمد

تصور غلط و اشتباه این است که باید به هر وسیله ای از شکست و عدم موفقیت در زندگی و کسب و کار پرهیز کنیم و اگر این اتفاق افتاد برچسب کم هوشی ، بی استعداد بودن و کند ذهنی به ما می زنند و ما هم این برچسب ها را قبول می کنیم .چون اعتقاد داریم که هر کس اشتباه کند اینگونه هست.

واقعیت چیز دیگری است باید باور کنیم و بپذیریم که اشتباهات در تمام مراحل حیاتمان جزئی از زندگی و کسب و کارمان محسوب می شود. مهم آموختن یک چیز جدید است و اینکه در هر اشتباه یک نکته ظریف، ریز و بسیار مهم و جادویی وجود دارد و این نکته مهم، « درس گرفتن » است.

اشتباه در کسب درآمد اینترنتی ، اهمیت اشتباه در کسب و کار و زندگی

اشتباهات فرصتی برای رشد کسب درآمد

اصل مهم این است که از هر اشتباهی باید درس گرفت . هیچ کدام از ما معصوم و عاری از اشتباه نیست هر کدام به انحای مختلف ممکن است اشتباه کند. لذا به جای اینکه بگویند چگونه از اشتباه دوری کنیم باید یاد بدهند که چگونه از اشتباهات به عنوان ابزاری برای پیشرفت و افزایش هوشمندی استفاده کنیم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر

از طرفی اهمیت اشتباهات در کسب درآمد به دلایل زیر می باشد و باید آن را جزیی از کار و زندگی قلمداد کنیم :

۱- افزایش مهارت در کسب درآمد

هر کسی که دچار اشتباه می شود اگر واقعا هوشمندانه بررسی کند یقینا می تواند از آن عبرت گرفته و برای افزایش مهارت در کار از آن استفاده کند. وقتی راه نروید و یا با سرعت ندوید ، یقینا زمین نمی خورید، این زمین نخوردن محصول در جا زدن و سکون شما هست و نه نتیجه مهارت و تخصص شما. چون کاری انجام نداده اید.

اگر در کسب و کارتان اشتباه نمی کنید چون شروع به کسب درآمد نکردید. آهن همان طور که با چکش خوردن ها محکم تر می شود انسان در مسیر کسب و کار با شکست و موفقیت ها، آبدیده و با تجربه می شود و مهارتش افزایش پیدا می کند.

۲-  نشانه وجود عزم برای رشد و پیشرفت

وقتی کاری انجام ندهید و یا حرکتی در زندگی نداشته باشید یعنی هیچ برنامه ای برای رشد ندارید . اقدام به کسب درآمد و تلاش برای موفقیت یک فاکتور مهم از وجود عزم درونی برای رشد و تغییر وضعیت کنونی است . وقتی تصمیمی نمی گیرید یعنی کاری انجام نمی دهید.

۳- انفعال نداشتن در کسب درآمد

یکی از مشخصات مهم انسان نسبت به سایر مخلوقات، حق انتخاب است انسان می تواند با عقل و درایت مسیر زندگی خود را انتخاب کند چه بسا که ممکن است در طی طریق ، دچار اشتباه و خطا شود. در کسب درآمد هم اگر اشتباه نکند این اشتباه نکردن هرگز محصول انتخاب وی نیست بلکه محصول انفعال اوست.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اولین راه ثروتمند شدن

آدم منفعل هیچ برنامه ای برای تغییر اوضاع خود ندارد چون از خطر کردن و اشتباه کردن می ترسد.

۴- خوب بودن در انتخاب و تجربه کردن

این تصور کاملا اشتباهی است که خوب بودن را در پرهیز کردن بدانیم و با این دیدگاه درهای تجربه کردن را به روی خود ببندیم . انسان با تجربه کردن ، لذت پیشرفت را درک می کند. خوب بودن در انتخاب های ما هست که معنا پیدا می کند.

سخن پایانی اهمیت اشتباهات در کسب درآمد

البته منظورم از اشتباه کردن در کسب درآمد اینترنتی و یا در سایر مراحل زندگی این نیست که حتما اشتباه کنید و یا عمدا اشتباه کنید بلکه منظور این است که از اقدام کردن به انجام کارها به خاطر ترس از اشتباه و شکست ، پرهیز نکنید. تمام تلاش خود را صرف کنید تا موفق شوید ولی اگر در این مسیر اشتباه و شکست خوردید ناامید نشوید و ترسی نداشته باشید.

شکست و اشتباه یک امر طبیعی است مهم این است که از آن درس بگیرید و به مهارت خود در کسب درآمد و زندگی بیفزایید. نباید ترس از شکست انسان را منفعل کرده و در جا بزند بلکه باید با تمام وجود به دل خطر بزند و از اشتباه کردن نترسد چون جزئی از زندگی و کسب و کار می باشد.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.