اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

شاید برایتان جای تعجب باشد که تمرکز بیشتر درباره حواس و جنبه روانشناسی و مسائل مرتبط با آن باشد و این چه ربطی می تواند به کسب درآمد از اینترنت داشته باشد؟ در واقع اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی چه می تواند باشد که به عنوان یک موضوع در کسب و کار اینترنتی مطرح شده است؟ ( راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی)

تمرکز معانی مختلفی دارد و ما در اینجا با هدف خاص در نظر گرفتن یک مورد و یا مرکز ثقل قرار دادن و همچنین کانون توجه مورد نظرمان است در واقع هدفمان فهم این موضوع است که مرکز قراردادن کسب و کار اینترنتی چه نتایج خوبی می تواند در افزایش کسب درآمد داشته باشد.

ضرورت اثر تمرکز در کسب و کار اینترنتی

این جمله کاملا درست است که، مردم بیشتر توجه و تمرکزشان را بر قسمتی از یک رویداد معطوف می کنند و درنظر گرفتن قسمت های دیگر آن ناکام می مانند. دانیل کانمن جمله قشنگ و با مفهمومی دارد و آن این است که: « هیچ چیز در زندگی به اندازه ای که شما فکر می کنید مهم نیست، زمانی که درباره اش فکر میکنید .»

در مورد اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی همین بس که گفته شود، اثر شماره یکی که بازاریابان به کمک روانشناسان در فروش اجناس استفاده می کنند. تمرکز می تواند کسب و کار هر فردی را توسعه داده و در کسب درآمدش حالت انفجاری ایجاد کند به شرطی که اصول و قواعدش را رعایت کند.

بررسی اثر تمرکز در کسب درآمد از اینترنت

نمی دانم تاحالا پیش آمده محصولی را تنها برای یک ویژگی آن خرید کرده باشید و بعد ها متوجه شده باشید که آن ویژگی آنقدرها هم که فکر میکردید نسبت به ویژگی های دیگر اهمیت چندانی نداشت، شما در دام اثر تمرکز افتادید. این محصول طوری از طرف فروشنده به شما القا شد و یا شما طوری در برخورد با آن عمل کردید که تمرکز لازم را نداشتید و در دامی که خودتان یا دیگری طرح ریزی کرده بود افتادید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی در تولید محتوا

البته این همیشه منفی نمی تواند باشد و گاهی جنبه های مثبت آن را هم باید در نظر گرفت. لذا شناخت اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی در این گونه موارد کاربرد و اثر خود را نشان می دهد.

حالا سوال این است، فرق عمده روحیه یک فردی که درآمد بالایی دارد یا فردی که درآمد کمتری دارد چیست؟ البته فرقی وجود دارد اما کمتر از یک سوم اهمیتی را دارد که مردم تصور میکنند باید داشته باشد. اثر تمرکز در مثال درآمد چنین توصیف میکند : ملاک درآمد زمانی که به روحیه فرد نسبت داده میشود باعث میشود دیگر ملاک هایی که برای داشتن یک روحیه خوب در فرد وجود دارد را کمتر مشاهده کنیم.

تاثیر اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

در بالا درباره اثر تمرکز گفتیم و اینکه این اثر میخواهد عقلانیت محدود انسان را یادآوری کند. انسان تنها می تواند چیزهایی را درک کند که توسط ذهنش تجزیه و تحلیل می شود و تحلیلی که از ذهن یک انسان خروجی می یابد با توجه به دانسته ها و علم و دیدگاه های آن فرد است و با خروجی ذهنی شخص دیگری با داده های مشابه فرق دارد.

این تفاوت کاملا طبیعی بوده و باید هم اینگونه باشد اگر غیر از این باشد جای تعجب خواهد بود. بنابراین تقریباً مقایسه کاری غیر ممکن خواهد بود و تنها به صورت محدودی می توانیم مقایسه انجام دهیم. لذا در کسب و کار اینترنتی و یا هر موردی که به این تفاوت مرتبط می باشد باید با دقت عمل کرد و اگر مقایسه ای هم انجام می شود با توجه به علم فرد در موضوع کسب و کار باشد.

نگاه عامیانه به اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

آنچه تا حالا درباره اثر تمرکز و تاثیر آن در کسب درآمد گفتیم بیشتر با نگاه عقلی و فلسفی به موضوع بوده است اما در اینجا قصد داریم تا نگاه عامیانه و کاملا متفاوت با آنچه در بالا گفت را در کسب درآمد از اینترنت بگویم. هر کسی می تواند با تمرکز به توانمندی و کارایی خود بر روی نوعی از کسب و کار اینترنتی بر اساس علاقه و تخصص خود وارد شود و از شاخه پریدن های مداوم پرهیز کند. ( افزایش فروش و کسب درآمد)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام

تمرکز خاص بر روی کسب درآمد از اینترنت و یا حرکت در یک مسیر خوب و شناخته شده می تواند موفقیت به بار بیاورد. رفتار گنجشک وار داشتن و از این شاخه به آن شاخه پریدن نه موجب موفقیت می شود و نه موجب فربهی جیب و انباشت سرمایه می شود. پس باید در کسب و کار اینترنتی با تمرکز بر روی شغل اینترنتی یا شغل خانگی و… و نیز تمرکز بر بازار هدف و چگونگی رفع نیاز مشتری و جذب مخاطب ، کسب و کاری پر رونق راه اندازی کرد.

سخن پایانی اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی

نکته و توصیه پایانی این است که بازاریابان از اثر تمرکز بر روی مصرف کنندگان با متقاعد کردن آنها به ضرورت خرید کالایشان به علت ویژگی اصلی آن ،استفاده می کنند. در واقع تمرکز در این اصل موجب کسب درآمد بیشتر و موفقیت در کسب و کار اینترنتی می شود. با نگاه درست و کارشناسی به اثر تمرکز به راحتی می توان کسب درآمد را افزایش داد و مشتری وفادار هم جذب کرد.

باید توجه کنید که اهمیت تمرکز در کسب و کار اینترنتی فقط نیست بلکه در همه امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هم مشوهد است مثلا سیاست مداران از این اثر در جذب رای با تاکید و ایجاد اثر تمرکز بر روی یک مشکل به ظاهر مهم، اقدام می کنند. ترفندی جالب و کاملا کاربردی که می تواند صاحب کسب و کار را در متقاعد کردن مشتری و افزایش درآمد کمک شایانی کند.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

6 دیدگاه

  1. اجرای این کار و تمرکز در بازاریابی کار سختیه و هر کسی نمی تونه در کسب درآمد اینترنتی از اون استفاده کنه یا اجرایی کنه به نظرم یک بازاریاب آشنا به دیجیتال مارکتینگ و یا یک مدیر صاحب سبک و برنامه فروش می تونه این قانون رو اجرایی کنه

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      دوست عزیز با نظر شما موافقم که کار سختی است ولی اگر به دنیال افزایش کسب درآمد اینترنتی و از آن مهم تر حرکت در یک مسیر خوب و شناخته شده هستید و همچنین اگر به دنبال دوام کسب و کار می باشید باید این قانون را رعایت کنید . بدون تمرکز داشتن و دائم از این شاخه به اون شاخه پریدن مورد هدر رفت انرژی ، سرمایه و شکست در بازار پر رقابت اینترنتی و واگذاری میدان به رقبا می شود.

  2. بازاریاب حرفه ای

    سلام مقاله مفیدی است . توی چند سال اخیر رقابت در جذب مشتری و کسب درآمد اینترنتی چنان زیاد شده که گاهی فضا برای نفس کشیدن انگار وجود ندارد با نظرتون کاملا موافقم که تمرکز موجب کسب درآمد بیشتر و موفقیت در کسب و کار اینترنتی می شود ولی این کار سختی های خاص خودش رو دارد
    کلا ما بازاریابان علاوه بر جذب مشتری بیشتر ، تلاش می کنیم مشتریان وفادار رو جذب کنیم که به درآمد اینترنتی استمرار میده

  3. خیلی درباره کسب درآمد از اینترنت شنیدم و خودم دوست دارم یک شغل خانگی که بلدم از طریق اینترنت راه اندازی کنم امیدوارم بتونم درآمد اینترنت یخوبی داشته باشم

  4. کسی تو کسب و کار آنلاین موفق است و منجر به کسب درآمد اینترنتی پایدار میشه که دارای نظم و برنامه کاری باشه دلیل اصلی بیشتر کسب و کارها نداشتن برنامه مدون برای کسب درآمد از اینترنت است.

  5. کسی می تونه به کسب درآمد اینترنتی امید داشته باشه که با برنامه باشه وگرنه همه دنیال کسب درآمد اینترنتی هستند ولی تعداد کمی موفق میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.