برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

 اصل مهم موفقیت، داشتن برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت است . با رونق کسب و کار اینترنتی و استقبال کاربران از فضای مجازی ، توجه افراد زیادی برای فعالیت مالی و اقتصادی در فضای مجازی جلب شد. تنوع کسب درآمد و حوزه های مختلف کسب و کار اینترنتی به اندازه ای گسترش یافت که عده ای به عنوان شغل اولشان در اینترنت فعالیت دارند.
با این حال عده ای هم هستند که علاقه دارند در کسب و کار اینترنتی وارد شوند و از این بازار پرسود و منفعت توشه ای برگیرند این افراد ایده های خوب و جالبی هم دارند ولی بلد نیستند از کجا شروع کنند و یا نمی دانند در چه زمینه و با چه شیوه و فرمی کسب و کار خود را معرفی و یا راه اندازی کنند. مطلب مشابه (شروع کسب درآمد از اینترنت)
در اینجا قصد دارم تا برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت را  آموزش دهم و اینکه علاقمندان به کسب درآمد با مهیا کردن چه زمینه ها و امکاناتی با دست پر و کاملا آماده ، اقدام به شروع کسب درآمد از اینترنت کنند.

ضرورت برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

قبل از پرداختن به برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت ، باید به این نکته مهم که ضرورت و چرایی راه اندازی کسب درآمد از اینترنت چیست، اشاره کنم.

در هر کسب و کاری معمولا افرادی موفق هستند که درآمد و سودی پایدار دارند. درآمد پایدار معمولا زیاد وقت و انرژی از ما نمیگیرد و فقط باید یک بار برای همیشه روی آن وقت و هزینه کرد. بعد از آن با کمترین تلاش می توان درآمد های تکراری و فوق العاده ای کسب کرد.

به عنوان مثال آرایش گری را در نظر بگیرید. تعداد مشتریان او در طول روز معمولا مشخص است. حالا اگر روزی به هر دلیل به مغازه خود نرود مسلما آن روز درآمدی کسب نمی کند. ولی اگر همان فرد آرایشگر مثلا آموزش تصویری از اصلاح موی سر درست کند و در اختیار علاقه مندان و مخاطبان خود در اینترنت قرار دهد می تواند روزهایی هم که به مغازه نمی رود کسب درآمد داشته باشد. این تفاوت کسب درآمد از اینترنت با کسب و کار بیرونی است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول کسب درآمد اینترنتی با سایت

آنچه گفته شد تنها یکی از ویژگی ها کسب و کار اینترنتی است. شما با کسب درآمد اینترنتی می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی محصولات و خدمات خود را به دیگران ارائه کنید و از این طریق به درآمد پایدار برسید.

شیوه برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

در اینجا قصد دارم تا مراحل و قدم های مختلف برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت را نام ببرم مجموعه این اقدامات ضمن مشخص کردن هدفتان از کسب درآمد از اینترنت ، به شما در مسیر حرکت جهت داده و کمک رسان خواهد بود. علاوه بر اینها این مراحل دستتان را برای پایداری و تداوم کار پر تر خواهد کرد.

قدم اول : برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

قبل از هر چیزی در کسب درآمد از اینترنت،باید هدفتان را مشخص کنید و اینکه برای چه می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. اگر هدفتان از راه اندازی کسب و کار اینترنتی صرفا این است که به یک درآمد معمول در ماه برسید هرگز این کار را نکنید. کسب درآمد شما از اینترنت باید به صورت تصاعدی باشد. هرچند اگر کسب و کار اینترنتی با دوامی همراه با یک برنامه ریزی مشخص راه اندازی کنید به این درآمد خواهید رسید.

قدم دوم: مشخص کردن سرمایه لازم برای کسب درآمد اینترنتی

سرمایه مورد نظر خود را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مشخص کنید. مثلا مشخص کنید چه میزان از سرمایه خود را می خواهید برای راه اندازی وب سایتتان خرج کنید یا اینکه چه میزان از سرمایه خود را می خواهید صرف تبلیغات اینترنتی کنید. استراتژی خود را برای تبلیغات اینترنتی مشخص کنید. جنبه های مختلف بازاریابی اینترنتی را در نظر بگیرید و برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی هم باید برنامه ریزی درست داشته باشید.

قدم سوم: آماده کردن محتوای سایت

برنامه ریزی درست در کسب و کار اینترنتی ، مهیا کردن ابزار و وسایل آن است . لذا قبل از راه اندازی وب سایت خود حتما مواردی که می خواهید درون وب سایت خود قرار دهید را آماده کنید

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

برخی تصور می کنند راه اندازی کسب و کار اینترنتی در مرحله اول فقط داشتن یک سایت است. اما این را نمی دانند که لازمه ی یک سایت خوب داشتن مطالب و بخش های کافی است. بدون رعایت کردن این مورد سایت خود را راه اندازی می کنند و تازه به فکر این می افتند که خب الان باید چی تو سایت بزارند؟

قبل از راه اندازی سایت باید اول بخش های مختلف سایت خود را مشخص کنید به عنوان مثال بخش مقالات چه موضوعاتی باید داشته باشند یا سایت شما بخش پادکست ها یا ویدیوها باید داشته باشد یا خیر؟ قسمت تماس با ما یا درباره ما به چه شکل باید باشد. بلوک هایی که باید در صفحه اول باشد به چه ترتیبی باید باشند.

اگر قرار است مقاله در سایت خود قرار دهید حداقل ده یا بیست مقاله باید داشته باشید که در ابتدای راه اندازی سایت آن ها را در سایت خود درج کنید. اگر قرار است آموزش های صوتی یا تصویری داشته باشید حداقل ۳ تا از آن ها را قبل از راه اندازی سایتتان آماده کنید و به محض راه اندازی سایت آن ها را در سایت درج کنید.

محتوا و مقالات تخصصی برای موتورهای جستجو اهمیت دارد. گوگل اصلا دوست ندارد سایتی را بدون هیچ پست یا مطلبی در ابتدا ببیند و این موضوع اصلا برایش خوشایند نیست!

توصیه برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت

باید با تفکر و برنامه ریزی دقیق کار را انجام داد و عجله نکرد. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود بی گدار به آب نزنید. سعی کنید از قبل برنامه خود را تدوین کنید و یک برنامه کوتاه مدت و استراتژی کاری میان مدت و دراز مدت ترسیم کنید، مواردی که مد نظرتان است و می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود اجرا کنید را از قبل تهیه کنید. مواردی که اشاره شد را حتما قبل از شروع کسب درآمد اینترنتی انجام دهید و تلاش کنید با دست پر و برنامه دقیق گام به گام دکسب درآمد اینترنتی وارد شوید تا کسب و کاری ماندگار و پرسود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.