تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد

تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد

یکی از اهداف اصلی راه اندازی سایت و جذب مخاطب ، تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد از اینترنت می باشد اگر بازدیدکننده به دنبال خود کسب درآمدی نداشته باشد استراتژی درست طراحی نشده است. حتما برایتان اتفاق افتاده که در بازدید از سایتی با طراحی عالی، امکانات مناسب و محتوای جذاب و با کیفیت ، کسب درآمدی ندارند . چرا اینگونه است ؟ برای چه مدیر سایت با وجود بازدیدکننده فراوان، در تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد بیشتر عاجز است. در واقع ضرر زمانی بیشتر است که بازدیدکننده فراوان هیچ خریدار و مشتری ندارد.

جذب مشتری و افزایش فروش اصل ساده و بدیهی یک کسب و کار اینترنتی می باشد. سایت هر چه که باشد و یا هر تعداد بازدیدکننده داشته باشد فرقی ندارد ترافیک سایت زمانی اهمیت دارد که محصول، خدمات و یا کالا فروش خوبی داشته باشد و بازددکننده ضمن بازدید خرید هم کند و دست پر برود. اگر سایتی این حالت برایش پیش نیامد و کسب درآمد از اینترنت با وجود بازدیدکننده برایش محقق نشد در واقع موفقیتی نداشت.

معضلی با نام تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد از اینترنت

یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات مدیران سایت پس از جذب بازدیدکننده ، فروش محصول و خدمات است. دوام و بقای یک سایت و استمرار کار یک استارتاپ به تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد مناسب است و اگر این کار روی ندهد در واقع شکست خورده و موفقیتی نداشته است. هنر این است که در کنار افزایش بازدیدکننده افزایش کسب درآمد و جذب بیشتر مشتری را هم داشت.

اشکال کار در کجاست؟ همان طور که مدیران سایت تمهیداتی را برای جذب بازدیدکننده به کار می برنند مثل طراحی سایت خوب، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، انتشار مقالات و مطالب جذاب و اختصاصی و… باید برای جذب خریدار و فروش بیشتر تمهیداتی کند که در مقاله قصد ارائه این راهکارها را داریم.

راههای تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد اینترنتی

۱- افزایش سرعت سایت

اولین راه تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد از اینترنت، توجه به سرعت بالای سایت برای بازدیدکنندگان است.لذا اولین موردی که باید حتما رعایت کنید بهینه سازی صفحه نخست سایت است. باید سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید. شما فقط ۳ ثانیه زمان دارید تا فردی که به سایت شما مراجعه می کند را در سایت خود نگه دارید. طبق تحقیقات به عمل آمده ۵۸ درصد بازدیدکنندگانی که وارد سایتی می شوند اگر بیشتر از ۳ ثانیه زمان بارگذاری آن سایت طول بکشد از آن سایت خارج می شوند.باید با انجام تمهیدات و رعایت اصول فنی و طراحی سایت، سرعت سایت خود را افزایش دهید و تلاش کنید از سایت و یا سرورهای قوی و مطمئن استفاده کنید و همواره این نکته را در نظر داشته باشید که بازدیدکننده ممکن است کم حوصله باشد و زیاد توقف نکند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کتابفروشی با درآمد میلیاردی

۲- صفحات فرود

صفحات فرود یکی از عوامل و فاکتورهای مهم تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد بیشتر می باشد.. در واقع از طریق صفحات فرود می توانید اطلاعات مشتریان احتمالی خود را دریافت کنید و از این طریق می توانید با آن ها در ارتباط باشید. در طراحی صفحات فرود خود باید خیلی دقت داشته باشید. سعی کنید محتوایی را که می خواهید از طریق صفحات فرود به بازدیدکنندگان خود دهید متضاد فعالیت شما نباشد. یادتان باشد شما زمان بسیار کوتاهی دارید تا بتوانید روی بازدیدکنندگانتان اثر بگذارید و آن ها را به یکی از کاربران سایتتان تبدیل کنید.

۳٫ایجاد اعتماد در مشتری

یکی از راههای تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد ایجاد اعتماد و اطمینان در خریدار است بسیاری از سایت ها در ایجاد اعتماد به مشتری ناتوان بوده و نمی توانند اعتماد سازی کنند. متاسفانه بسیاری از سایت ها هستند که در این مورد ناتوان هستند و نمی توانند به گونه ای که مشتریان به آنها اعتماد کنند عمل کنند. به عنوان مثال یکی از راه های اعتماد سازی این است که در همان صفحه محصولتان نظرات صوتی و تصویری از مشتریان راضی قبلی قرار دهید. یا اینکه یک دمویی از محصولتان برای متقاضیان به خرید محصولتان قرار دهید. مثلا یک فصل از کتابی را که می خواهید بفروشید را به صورت رایگان در صفحه محصول قرار دهید. ۰ راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد)

۴- انتشار محتوای اختصاصی و باکیفیت

در مقالات مختلف درباره اهمیت انتشار مطالب جذاب و اختصاصی در کسب درآمد از اینترنت نوشتیم و گفتیم محتوا یعنی پادشاه . ( تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد). لذا یکی از عواملی که باعث فرار بازدیدکننده از سایت شما می شود محتوای بی کیفیت است. محتوایی که ارائه می کنید بیان گر تخصص و سابقه شماست. اولین موردی که بازدیدکنندگان را ترغیب به دنبال کردن کار شما می کند محتوای ارزشمند، اختصاصی و منحصر به فرد تولیدی است هر محتوایی که در سایتتان ارائه می کنید اعم از مقالات، پادکست ها، ویدئوهای آموزشی و از همه مهمتر پیشنهاداتی که در لندینگ پیج های خود ارائه می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر محتوای خوبی نداشته باشید یعنی اینکه چیزی برای گفتن ندارید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با برنامه نویسی

محتوای خاص و با کیفیت ، مساوی است با بازدیدکننده با کیفیت، که آن هم مساوی با افزایش کسب درآمد از اینترنت.

سخن پایانی تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد

در این مقاله سایت پول یابی تلاش کردیم تا راههای تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد اینترنتی را بگویم با رعایت این قواعد به راحتی می توانید مشتری موثر و وفادار جذب کنید و کسب و کار اینترنتی خود را بیشتر رشد دهید. توصیه می شود به این راه حل ها با دقت عمل کنید تا مشتریها فقط بازدید خشک و خالی از سایتتان نکنند بلکه از محصول و خدماتش هم استفاده کند.

گاهی با چند کار ساده ولی موثر می توان ، کسب درآمد از اینترنت را چنان توسعه داد که دیگران با سالها کار تخصصی و فنی نمی توانند به آن برسند. مهم این است که درست و سنجیده و با مطالعه کسب و کار اینترنتی را راه اندازی و اداره کنیم.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.