توصیه ترامپ برای افزایش کسب درآمد

قبل از بیان توصیه ترامپ برای افزایش کسب درآمد که شاید به نظر عجیب هم بیایید باید به این نکته توجه کنید که وی یک تاجر بسیار موفق در کسب درآمد و تجارت می باشد و میلیاردها دلار سرمایه وی با تلاش و نبوغ زیاد اقتصادیش به دست آمده است.

به دلیل اهمیت و جالب بودن موضوع، در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا توصیه های دونالد ترامپ درباره شیوه موفقیت در کسب درآمد نه به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، بلکه به عنوان تاجر را بیاورم. ( نگاه کنید به مقاله : ۳ قانون موفقیت در اقتصاد)

توصیه ترامپ برای افزایش کسب درآمد

دونالد ترامپ را بیشتر مردم به سیاست های عجیب و غریب ، نوع رفتار و صحبت هایش می شناسند در حالی که این شخص عجیب و غریب ، یکی از موفق ترین افراد جهان در زمینه کسب و کار و تجارت می باشد و با چهارو نیم میلیارد دلار ثروت ، پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان محسوب می شود.

توصیه ترامپ برای کسب درآمد ، نظر ترامپ درباره کسب ثروت

بیشتر سرمایه ترامپ با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به دست آمده و در آمریکا وی را پیش از ورود به سیاست، به عنوان کارآفرین و یک چهره تلویزیونی می شناسند. وی در اقتصاد بسیار جسور بود و اقدام به سرمایه گذاریهای ریسک پذیر زیادی کرد و توانست از همه آنها سربلند بیرون بیاید. این سیاستمدار قلدر و زورگو، دلایل موفقیت خود را اینگونه بیان کرده است:

۱- داشتن هدف در کسب و کار

اولین توصیه دونالد ترامپ برای ثروتمند شدن داشتن هدف است وی در مصاحبه ای تاکید داشت که همه باید برای زندگی و کسب و کارشان هدف داشته باشند: « شما باید برای خودتان هدف داشته باشید و به هر هدفی که رسیدید خوشحال باشید.»

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اسرار کسب و کار اینترنتی موفق و پولساز

۲- هیچ وقت قانع نشوید

ترامپ یکی دیگر از رموز موفقیت در تجارت و کسب و کار را زیاده خواهی و قانع نشدن به موفقیت های کوچک می داند . وی بعد از تاکید بر داشتن هدف ، توصیه می کند هیچ وقت و در هیچ زمانی قانع نباشید: « مهم ترین نکته – بعد از داشتن هدف – این است که قانع نشوید باید به حرکت ادامه دهید و اصلا قانع نشوید.»

۳- آمادگی دائمی برای مبازره با چالش ها

ترامپ داشتن تفکر مثبت در کسب درآمد و تجارت را یکی از اصول و رموز مهم موفقیت می داند اما آن را کافی نمی داند ولی توصیه می کند برای موفق شدن باید ناکامی ها، پسرفت ها و شکست ها را هم تجربه کنید و با آنها کنار بیایید . انسانی موفق است که از شکست ها، فرصت ها برای خود بسازد:

«همیشه به فکر چالش ها و مانع ها باشید، باید همیشه برای چالش ها و مبارزه با آنها آماده باشید، همیشه باید حاضر باشید.»

۴- شکست مقدمه ای برای پیروزی

ترامپ شکست خوردن و ناکامی در کسب و کار را امری کاملا بدیهی می داند و اینکه هر فردی ممکن است در کسب و کارش ورشکسته شود و یا آن انتظاری را که از سود دارد برایش محقق نشود اما هرگز نباید ناامید شود:

«گاهی اوقات شکست در یک نبرد به شما کمک می کند که راهی برای پیروزی در جنگ پیدا کنید.»

۵- اقدام برای کارهای بزرگ

ترامپ توصیه می کند که برای کسب و کار باید افکار بزرگ و بلند داشت و اگر قصد دارید وارد تجارت شوید باید به مراتب بالای آن فکر کنید:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو اصل مهم برای میلیاردر شدن

« حال که ناچارید به تجارت فکر کنید، پس بهتر است به چیزهای بزرگ فکر کنید.»

۶- ضرورت آموزش مالی به فرزندان

ترامپ توصیه می کند که از دوران کودکی به فرزندانتان آموزش مالی و مدیریت پول را آموزش دهید تا در بزرگسالی کمتر با مشکل مواجه شوند و در کسب و کارشان موفق شوند:

« اگر به فرزندان خود در مورد پول آموزش ندهید، مانند اینست که تغذیه آنها برایتان مهم نباشد. اگر آنها بدون دانش مالی به دنیای واقعی وارد شوند، با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.»

۷- ضرورت داشتن الگو و مشاور

آخرین توصیه ترامپ برای موفقیت در کسب درآمد و تجارت، ضرورت داشتن الگو و مشاور می باشد به نظر وی این کار علاوه بر دادن انرژی زیاد ، حرکت رو به جلو را ساده تر می کند:

«خوب است که همیشه یک الگو و یک مشاور داشته باشید. زمانی که الگو داشته باشید، می توانید راحت تر به سمت جلو حرکت کنید، یک الگو به شما انرژی پیش رفتن و حل مشکلات را می دهد.»

سخن پایانی نظرترامپ برای افزایش کسب درآمد

فارغ از ماجراجویی های سیاسی دونالد ترامپ، وی در زمینه کسب و کار و موفقیت ، توصیه های کاربردی زیادی دارد که هر کسی می تواند با مطالعه آن ، درس بگیرد. البته در اینجا هفت توصیه یک میلیاردر آورده شده است ولی وی توصیه های کاربردی زیادی در زمینه موفقیت های مالی دارد.

نکته پایانی این مقاله را با سخن جالبی از ترامپ به پایان می برم که بسیار جالب و آموزنده است :« اگر شما به خودتان اعتقاد نداشته باشید، یقینا دیگران نیز نخواهند داشت.» ترامپ در خاطرات ذکر کرده است پس از اتمام تحصیل ، به سرعت به خانه برگشتم و نزد پدرم، به صورت شبانه روزی شروع به کار کردم.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.