راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد

راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد

مدیر هر وب سایتی باید راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد را بداند تا کسب و کاری پر رونق و دائمی داشته باشد. اگرچه ترافیک بالای سایت و افزایش بازدید یک امتیاز خوب محسوب می شود ولی هر گز بازدید بالا نشانه اعتماد بازدید کننده و مشتری نیست. مدیر سایت باید بیش از هر چیزی به جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان سایت خود فکر کند. شاید مهمترین بخش برای کسب و کار اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان باشد و راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد باید توسط مدیر وب سایت با اتخاذ سیاست هایی عملی شود.

راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد اینترنتی:

مدیر سایت باید با برنامه مدون و منظم از آغاز سایت را بر اساس و با هدف جلب اعتماد مشتریان خود پایه ریزی کند برخی از عوامل و راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد عبارتند از:

۱٫طراحی مناسب سایت

سایت های فاقد طراحی مناسب و یا نال شده و بدون لایسنس و مجوز در نظر مشتری فاقد اعتبار است. در طراحی سایت باید دقت کرد و از قالب اورجینال و رنگ بندی مرسوم استفاده کنید. تمام بخش های سایت اعم از مقالات، ویدئو ها، پادکست ها و محصولات باید در دسته بندی صحیح و دسترسی آن برای کاربر آسان باشد. از فونت های جدید برای سایت خود استفاده کنید مثلا فونت قدیمی Tahoma دیگه کاربردی ندارد و از فونت های جدید مثل IranSans استفاده کنید. شکل و شمایل سایت خود را زیبا و جذاب کنید و سعی کنید از زیبایی های طراحی در حد مناسب استفاده کنید. نگاه کنید به این مقاله: ( اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت)

۲٫اختصاص هدیه به کاربران

گاهی لازم است به بهانه های مختلف به کاربران هدیه دهید مدیر سایت باید به بهانه های مختلف از هدیه دادن به کاربر جهت اعتماد سازی استفاده کنید. همیشه هدیه گرفتن از طرف سایت برای کاربر جذاب بوده است. پرداخت می تواند به شیوه های مختلف از جمله تخفیف بالا و یا در قالب کتاب الکترونیکی به صورت لندینگ پیج در اختیار او قرار دهید یا اینکه می توانید هر چند وقت یک بار برای او ایمیل کنید.

۳٫ساخت صفحه درباره ما

در طراحی سایت صفحه درباره ما می تواند ایجاد اعتماد کند. متاسفانه بعضی از وب سایت ها چنین صفحه ای را ندارند. در این صفحه شما باید شرح حال خود و گروه خود را بنویسید و حتما مهم است که خود را متخصص در آن زمینه کاری معرفی کنید ولی بزرگ نمایی نکنید. در این صفحه می توانید کارها و پروژه هایی که تا الان انجام دادید در زمینه کاری خود را بنویسید. در این صفحه واجب است که از عکس خود یا تیمتان استفاده کنید. برای مشتری خیلی مهم است که بداند مدیر وب سایت چه شخصی با چه چهره ای است.صفحه درباره ما شامل اطلاعاتی درباره خود شما ، هدف سایت، تیم همراهت و برنامه و پروژه های سایت می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بررسی حقوقی بیت کوین

۴٫صفحه ارتباط یا تماس با ما

نیاز است که مدیر با مشتریان ارتباط داشته باشد و هر چه این ارتباط راحت تر، سریع تر و در دسترس تر باشد موجب جلب اعتماد بیشتر می شود. گاهی ممکن است مشتری برای خرید محصول سوالاتی پیش از خرید داشته باشد که در صورت پاسخ گو نبودن ممکن است به راحتی یک مشتری را برای همیشه از دست بدهید. سعی کنید از تماس آنلاین و سریع در صفحه اول وب سایت خود استفاده کنید. می توانید از تماس های شناور در سایت خود هم استفاده کنید. سعی کنید در اولین فرصت و در سریع ترین زمان ممکن جواب کاربران سایت خود را بدهید و به ایمیل هاشون به طور کامل جواب دهید. برای این کار می توانید از برنامه های مدیریت ایمیل در گوشی خود استفاده کنید و در صورت داشتن ایمیل آن را به صورت یک پیامک روی گوشی خود دریافت کنید.

 

۵٫سرعت بارگذار یا لود سایت

سرعت بالای سایت در صفحه مرورگر یکی از راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد می باشد. هاست و یا سرور سایت باید آپ تایم بالا داشته و سایت در سریع ترین زمان ممکن بالا بیاید سرعت پایین بارگزاری سایت بعضی وقت ها ممکن است در ورود کاربر به سایت مشکل ایجاد کند و ممکن است دیگه به سایت شما بازنگردد. در قدم اول سعی کنید از هاست با کیفیت بالا و معتبر استفاده کنید. برای سریع تر شدن بارگذاری سایت خود حتما از روش های فشرده سازی عکس ها و اسکریپت های سایت خود استفاده کنید. ترفندهای سرعت لود سایت را اجرایی کنید.

سرعت بارگذاری سایت بسیار حائز اهمیت است چرا که وقتی سرعت سایت شما بالا باشد هم کاربر هنگام ورود به سایت مشکلی ندارد هم بانس ریت شما پایین می آید و هم تاثیر بالایی در سئوی سایت شما می گذارد. یعنی با یک تیر چند نشان می زنید. ود شما اگر سایتی دیر لود شود و یا زمان زیادی طول بکشد چکار خواهید کرد؟ همین عمل را مشتری با شما می کند.

۶٫استفاده از نظرات مشتریان راضی

جلب نظر مشتری و احترام گذاشتن به آن و استفاده در سایت نیز یکی از راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد از اینترنت می باشد. از مشتریان راضی خود بخواهید درباره محصول و سایت شما نظر صوتی و تصویری بدهند. صفحه ای در سایت خود ایجاد کنید و این نظرات را در آن قرار دهید تا مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت شما با دیدن این نظرات اعتماد سایت شما را جلب کنند. این صفحه را می توانید در منوی اصلی خود بزارید تا کاربران دسترسی سریع به این قسمت داشته باشند. نظرات مشتریان خود را در داخل سایت منعکس کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

۷٫ گرفتن ای نماد یا نماد الکترونیکی

یکی از مهمترین راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد گرفتن نماد فعالیت تجاری از صنعت، معدن و تجارت است.  اینماد یا همان نماد الکترونیک یکی از مجوزهای کسب و کار اینترنتی است که هر سایتی محصولی برای فروش ارائه می دهد باید داشته باشد. الان اجباری نشده است ولی در آینده حتما خواهد شد. با تبلیغات اینماد در رسانه ملی از طرف پلیس سایبری مشتریان بیشتر حواس خود را در خرید از فروشگاه های اینترنتی جمع می کنند و ممکن است خیلی از افراد فقط به سایت هایی که نماد الکترونیکی دارند اعتماد کنند و از آن ها خرید کنند. پس از این به بعد برای دریافت اینماد اقدام کنید هرچند که مراحل طولانی دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد. نماد الکترونیکی تجارت و کسب درآمد از اینترنت شما را قانونی و درست جلوه خواهد داد.

۸٫صفحه محصول و فروش کالا

در صفحه محصولات سایتتون باید به نکات مهمی توجه کنید. و سعی کنید اطلاعات شفاف و دقیق و به دور از اغراق ارائه دهید. اول اینکه از تصاویر با کیفیت و واقعی برای محصولات خود استفاده کنید. اطلاعات محصول خود را به طور کامل و واضح بیان کنید و به ترتیب مواردی که در محصول خود قرار است به کاربر ارائه دهید را بنویسید.

برای جلب اعتماد بیشتر کاربر حتما از گزینه بازگشت وجه در صورت نارضایتی استفاده کنید و گارانتی ویژه ای را برای محصول خود در نظر بگیرید. از نظرات خریداران محصولات سایت هم در صفحه ی محصولات خود استفاده کنید که این بهترین گزینه برای جلب اعتماد کاربر است که این باعث آسوده خاطر شدن کاربرانتان می شود.

نکته پایانی درباره  راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد

رکن اصلی و مهم پیشرفت کسب و کارتان حسن اعتماد مشتریان است لذا، در اعتماد سازی مشتریان سایت خود تلاش بسیاری کنید که همین مورد باعث ارتقا کسب و کار اینترنتی شما می شود.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.