درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک یکی از روش های قدیمی و پایدار می باشد و از طریق سایت های ایرانی (پرداخت ریالی) و خارجی (پرداخت دلاری) انجام می شود. در سایت پول یابی قصد معرفی سایتهای فعال در این حوزه را ندارم بلکه به نکات کلیدی برای افزایش درآمد از طریق کوتاه کردن لینک می پردازم.

سایت های فعال در زمینه کوتاه کننده لینک ، علاوه بر سایت و وبلاگ داران ، کسب درآمد اینترنتی را برای همگان فراهم کردند. کسانی که وبلاگ یا سایت ندارند می توانند این لینک ها را در شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرام، فروم ها، سایت های کاربر محور و… به اشتراک بگذارند و کسب درآمد کنند فرقی ندارد سایت خودتان باشد یا جای دیگر. (نگاه کنید به مقاله : کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک)

شکل کار با سایت های کوتاه کننده لینک

شکل کلی ( با کمی فرق در جزئیات) کار و کسب درآمد از سایت های کوتاه کننده لینک این است که با کوتاه کردن یک لینک( فرقی ندارد هر لینکی می تواند باشد) یک لینک کوتاه شده توسط همان سایت کسب درامد داده می شود و کاربر می تواند با رعایت قوانین ان سایت، آن لینک ها را به اشتراک بگذارد.

زمانی که کاربری روی این لینک کوتاه  اشتراک گذاری شده ،کلیک کند وارد یک صفحه تبلیغاتی می شود و پس از چند ثانیه با کلیک روی رد کردن این تبلیغات SKIP THIS AD وارد لینک اصلی می شود.

کوتاه کردن لینک , کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

در این روش شما یک بار لینکی را می سازید و در همه سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و… ارسال می کنید. روی این لینک بستگی به مکان ارسال و میزان بازدید ، از ده تا صدها هزار کلیک می شود. در اینجا شما زحمت کلیک به خودتان ندادید بلکه این دیگران هستند که با کلیک ، برای شما درآمد آوردند.(بسته به میزان بازدید)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار

نکته دیگر اینکه در این روش شما هیچ محدودیتی برای ایجاد لینک ندارد و بی نهایت لینک می توانید درست کنید و به اشتراک بگذارید. فقط یک بار زحمت ایجاد و اشتراک گذاری لینک را می کشید و بقیه خود به خود برایتان می آید هرچه بازدید بیشتر باشد درآمد هم بیشتر می شود.

راههای کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

راههای زیادی برای افزایش کسب درآمد از اینترنت با کوتاه کردن لینک وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– افراد زیادی هستند که برای دانلود فایل به اینترنت می آیند بهترین مکان برای اشتراک گذاری فایل بین این گونه افراد است تا می توانید فایل دانلود موسیقی، فیلم، مقاله، کتاب و… را کوتاه کنید و به اشتراک بگذارید.

– در شبکه های اجتماعی فیسبوک، فیس نما، گوگل پلاس و… می توانید با کوتاه کردن لینک و ارسال آن به عنوان منبع و یا لینک مشاهده توضیحات کامل در پایان هر مطلب ارسالی، از دنبال کننده ها کسب درآمد کنید.

– در فروم ها می توانید لینک کوتاه را در امضای خود قرار دهید.

– در هر سایتی که نظر می دهید و یا دیدگاه خود را بیان می کنید می توانید لینک کوتاه شده را هم قرار دهید.

– زمان ارسال ایمیل به کاربران و دوستان، لینک کوتاه شده را در امضا قرار دهید.(به ویژه در ارسال ایمیل انبوه یا ایمیل مارکتینگ)

– بهترین روش افزایش کسب درآمد ، استفاده از فایل های کمیاب و پرطرفدار است . می توانید لینک دانلود فایل را کوتاه کرده و در سایت و وبلاگ خود و یا مکان های دیگر منتشر کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

– می توانید فیلم ، فایل و یا کلیپ آموزشی خاص و پرطرفدار بسازید و در سایت هایی مثل نماشا، آپارات و… آپلود کنید و لینک کوتاه شده سایت یا منبع و یا هر چیز مرتبط با فایل را در زیر ویدیو قرار ردهید.

– می توانید از لینک های کوتاه شده در اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید .

توصیه پایانی:

اگرچه کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک جذاب بوده و شیوه های مختلفی برای افزایش کسب درآمد یا همان پولسازی با این شیوه وجود دارد ولی به هیچ وجه اخلاقیات را زیر پا نگذارید و صداقت کامل داشته باشید. قوانین سایت ها را کامل رعایت کنید تا ضمن حلال بودن پولتان، موجب مسدودشدن حساب کاربری شما توسط سیستم نشوید.

برای کسب درامد و همکاری با سیستم های کوتاه کننده لینک نیاز به تخصص خاصی نیست کافیست راهش را یاد بگیرید و با اشتراک گذاری لینک، درامد خود را افزایش دهید.

اگر شما هم راههای بهتر و جدید تر برای افزایش درامد از کوتاه کردن لینک می شناسید خوشحال می شویم از طریق ارسال نظرات ، به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.