سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی

سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی

برای شروع کسب درآمد باید سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی را طی کنید.  با رونق کسب و کار اینترنتی و توجه به بازار بزرگ فضای مجازی، همه علاقمند به راه اندازی سایت هستند چون با یک سایت مناسب و کارآمد به راحتی می توان کسب درآمد از اینترنت را پایدار و دائمی کرد. شما هم اگر بخواهید کسب درآمد از طریق سایت را تجربه کنید و در فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید در سایت پول یابی سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی را که ساده است برایتان شرح می دهیم

فهرست سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی

برای ایجاد سایت باید سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی که شامل : هاست، دامنه و  سیستم مدیریت محتوا را طی کنید. و حالا شرح مراحل سه گانه:

۱- هاست برای سایت

اولین مرحله از سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی گرفتن یا خرید هاست است. هاست به معنی میزبان و محل قرارگرفتن سایت  است. یعنی مکانی که اطلاعات و داده های سایت  روی آن قرار دارد و یا ذخیره می شود. . تمام سایت های اینترنتی به یک هاست یا میزبان برای نگهداری فایل ها و اطلاعاتش احتیاج دارد که اگر بخواهم خیلی ساده بگویم مثل یک هارد کامپیوتر عمل می کند و برای اینکه همیشه سایت شما در دسترس مخاطبانتان باشد باید همیشه روشن باشد.

انتخاب هاست مناسب:

شرکت هایی هستند که میزبانی سایت های اینترنتی را بر عهده دارند و شما باید یکی از بهترین هاستینگ های ایران را انتخاب کنید و هاست خود را از آن ها خریداری کنید. هاست ها به دو صورت هستند:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با محتوای مطالب
۱٫هاست ویندوز
۲٫هاست لینوکس

هاست ویندوز این روزها کمتر کارایی ندارد و بیشتر سایت ها روی هاست لینوکس نصب هستند. شما هم برای استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.

اگر از هاست هایی که در داخل ایران میزبانی می شوند یعنی سرورهای داخل ایران دارند استفاده کنید بهتر است. چون سرعت بارگذاری سایت شما برای کاربران ایرانی خیلی بالاتر می رود. ولی این را هم بدانید که همیشه هاست هایی که در داخل ایران میزبانی می شوند گران تر از هاست هایی است که در خارج از کشور هستند.

۲- .دامین یا دامنه

دومین مرحله از سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی خرید دامین است . دامین یا دامنه همان نام و آدرس سایت است که همزمان با خرید هاست می توانید این کار را انجام دهید. یعنی شرکت هایی که هاست ارائه می دهند اکثرشون دامین هم ارائه می دهند.

دامین ها هم پسوندهای مختلفی دارند که پرکاربردترین آنها .com .net .biz .org .ir هستند. دامین های جدیدی هم آمده اند که می توانید آن ها را هم برای سایت خود ثبت کنید مثل: .site .marketing .picture و بسیاری دیگر.

بعد از خرید هاست و دامین برای وب سایت خود باید وارد پنل خود شوید و فایل های خود را آپلود کنید.

 

۳- سیستم مدیریت محتوا (CMS)

مرحله آخر از سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی استفاده از سایت سازها است. سیستم های مدیریت محتوا یا CMS در حقیقت سایت سازهایی هستند که برای راحتی کار باید از آن ها استفاده کنید. از طریق سایت ساز می توانید سایت خود را به راحتی توسط المان های آماده ای که در اختیارتون قرار می دهند طراحی کنید. سایت سازهای تجاری وجود دارند که توسط شرکت های ایرانی طراحی شده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید ولی قیمت های بسیار بالایی دارند. سایت سازهای ایرانی رایگان هم مثل جوملا وجود دارد که می توانید از این هم استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه انتخاب ایده کسب درآمد اینترنتی

سایت سازهای خارجی هم مثل وردپرس و دروپال وجود دارند که جدا از اینکه کاملا رایگان هستند بسیار هم قدرتمند و با امنیت هستند که پیشنهاد من این است که حتما از این سایت سازها برای راه اندازی سایتتون استفاده کنید.

توسط سایت ساز معروف و محبوب وردپرس می توانید کارهای بسیاری برای سایت خود انجام دهید. مثل طراحی صفحات داخلی، طراحی بلوک ها، طراحی سفارشی چیدمان سایت، ایجاد دسته بندی و فهرست و مطالب و هر کاری که مد نظرتان است انجام دهید.

سخن پایانی سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی

صرفه جویی در هزینه باید ملاک کارتان باشد لذا برای راه اندازی و طراحی سایت خود در ابتدای کار نیاز نیست هزینه های سنگینی را به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند پرداخت کنید و شما با کمترین هزینه و به لطف سایت ساز های رایگان می توانید بهترین سایت را داشته باشید. بسیاری از شرکت ها هستند که هزینه های فوق العاده بالایی را برای طراحی سایت توسط همین سایت ساز های رایگان از مشتریان خود دریافت می کنند. پیشنهاد ما این است که سایتتون را خودتان و به سلیقه شخصی خودتون طراحی کنید.

اصلا کار سختی نیست قیلم و فایلهای آموزشی صفر تا صد راه اندازی سایت در اینترنت موجود است و می توانید به راحتی کارتان را انجام دهید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، منت هیج کس را نکشید.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

3 دیدگاه

  1. سلام . راه اندازی سایت خوبه ولی نگهداری اون برای کسانی مثل من که اطلاعاتی از هاست و اینها ندارن سخته و با یک اشتباه زحمتشون بر باد میره به نظرم وبلاگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستا و تلگرام و راه اندازی کسب درآمد اینترنتی از اون طریق راحت تره اگرچه داشتن وب سایت در آینده واسه برند شدن خیلی خوبه
    در کل سایت داری به کسب و کار اینترنتی شخصیت و کلاس میده

  2. هر مدیر و صاحب کسب و کاری حتما حتما باید به فکر راه اندازی و یا انتقال کارش به اینترنت باشه الان همه می دانند که پول در اینترنت است میزان کسب درآمد از اینترنت قابل قیاس با هیچ چیزی نیست کاری که در اینترنت نباشه محکوم به شکست است

  3. بهترین کار راه اندازی کسب و کار بر بستر اینترنت و استفاده ار پتانسیل پولسازی اینترنت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.