رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد

رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد

جلب رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد از ارکان اصلی و اولیه رونق کسب و کار اینترنتی و فیزیکی می باشد از قدیم گفته اند همیشه حق با مشتری بوده و اگر می خواهید کسب و کارتان توسعه یابد رفتار درست و مناسب را با مشتری یاد بگیرد . رضایت مشتری خود به خود در افزایش کسب درآمد و توسعه کسب و کار تاثیر دارد چون به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم تبلیغ کار و خدمات می کند. مشتری به دنبال خود مشتری می آورد .

برای جلب رضایت مشتری می توان از چند راه و روش استفاده کرد از جمله ارائه کالا و خدمات با کیفیت ، رفع نیاز مشتری ، استفاده از زبان خوش و لحن مناسب و… را می توان نام برد . در سایت پول یابی ما قصد داریم تا شیوه صحبت با مشتری و طریقه ارتباط برقرار کردن به منظور جلب رضایتش را بیان کنیم به عبارتی چگونه با مشتری صحبت کنیم تا از کار ما راضی باشد؟( تبدیل بازدیدکننده به مشتری و کسب درآمد)

جلب رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد اینترنتی

شاید این سوال پیش بیاید که در کسب درآمد اینترنتی چگونه می شود با مشتری صحبت کرد ؟ امکان برقراری ارتباط وجود دارد ؟ در جواب سوال باید گفت که ارتباط با مشتری چه صوتی و یا نوشتاری امکان پذیر است و باید در همه حال همراه با اخلاق خوش و مهربانانه باشد. در واقع رفتار و جوابگو بودن تاثیر زیادی در شهرت و خوشنامی کسب و کارتان دارد.

در سایت اینترنتی و یا فروشگاه، ایمیل و یا شماره موبایل و یا کانال تگرامی و ….برای برقراری ارتباط قرار می دهیم زمانی که مشتری برای سوال ،رفع مشکل و یا طرح درخواستی با هر کدام از وسایل ارتباطی تماس برقرار کرد، به بهترین شیوه جوابگو باشیم . یقینا نوع جواب و طرذز رفتار ما در ادامه همکاری و همراهی مشتری در آینده با کسب و کار اینترنتی ما موثر خواهد بود.( راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تجارت الکترونیک یا کسب درآمد از اینترنت

شیوه رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد

ارتباطی که شما و یا کارکنانتان با مشتری برقرار می کنند تاثیر مستقیم بر شهرت کسب و کارتان در اینترنت دارد. بدون یک ارتباط دوستانه نمی توانید مشتری را برای مدت طولانی وفادار نگه دارید. وفاداری مشتری علاوه بر ارائه کالا و خدمات با کیفیت به نوع رفتار شما هم بستگی دارد .حتی می توان گفت نحوه ی برخورد با مشتری به مراتب از ارایه تخفیف موثرتر است.
نوع رفتار با مشتری به اندازه ای اهمیت دارد که دوره های آموزشی صحبت و تعامل درست با مشتری برگزار می شود. برخی از نکاتی که باید در مواجهه با مشتری رعایت شود عبارتند از:

لحن صحبت کردن:

خودتان و نیز در صورت داشتن کارمند ، بیاموزید از یک لحن برای تمام مکالمات خود استفاده نمایید و نکته ای که دلخواه مشتری نیست را بسیار آرام بیان کنید. لحن شما باید طوری باشد که مشتری را برای جذب بیشتر به کسب و کارتان اینترنتی ترغیب کند.

رضایت مشتری:

هر عبارتی که استفاده می کنید می تواند یک مفهوم را به مشتری القا نماید. تا جایی که می توانید از عبارات مثبت استفاده کنید تا رضایت مشتری حاصل گردد.

مختصر صحبت کنید:

از زیاده گویی بپرهیزید و سعی کنید با چند کلمه از نیاز مشتری مطلع گردید. در پاسخ ایمیل هم مختصر و مفید جواب دهید و نباید دچار طویل گویی و طویل نویسی شوید.

نام مشتری را فراموش نکنید:

مشتریان علاقه دارند نام آنها را به خاطر بسپارید. با همین روش حس صمیمیت بیشتری ایجاد می نمایید. البته این کار با افزایش مشتری و فروش بیشتر مشتری اینترنتی ممکن است کمی سخت باشد ولی در کسب و کار اینترنتی فوق العاده تاثیر گذار است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سوالات درباره بیت کوین
واضح صحبت کنید:

مشتری را سردرگم نکنید؛ اگر به هر دلیلی امکان برآورده کردن خواسته ی مشتری را نداشتید، واضح بگویید ولی عذرخواهی را فراموش نکنيد. کالا و محصولی را که در فروشگاه اینترنتی خود ندارد به مشتری فقدان آن را صادقانه بگویید دلیلی ندارد آن را منتظر بگذارید و معطل کنید.

 

سخن پایانی رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد

رضایت مشتری برای افزایش کسب درآمد زمانی محقق می شود که شما با رعایت ادب و احترام و ارائه خدمات با کیفیت برخورد کنید . جمله معروفی است که پرنده هایی که روی شاخه نشستند، هرگز ترس از شکستن شاخه ندارند.زیرا اعتماد آنها به شاخه ها نیست ،بلکه به بال هایشان است. همیشه به خودت اعتماد داشته باش و خودت را باور کن …. در کسب درآمد از اینترنت به درستی کارت اعتماد کن و مطمئن باش که صداقت در کار و رفتار شایسته با مشتری، موجب رونق کسب و کارتان می شود.

مشتری با دیدن روی خوش و جوابگو بودن حتما دوباره به کسب و کارتان می اید و خرید خواهد کرد . کالای باکیفیت و خدمات مناسب همراه با اخلاق خوب و مشتری مداری دو بال برای رشد کسب درآمد از اینترنت می باشد. این قاون ساده را به یاد داشته باشید : همیشه حق با مشتری است. اگر ما مشتری را حفظ نکنیم دیگران از دستمان می گیرند. مشتری رمز دوام و بقای کسب و کار است.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.