سایت های رایگان بیت کوین

 سایت های رایگان بیت کوین

سایت های رایگان بیت کوین زیاد هستند کافیست تا در این ساینهای دریافت رایگان ثبت نام کنید و اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید. برخی به خاطر زیزمجموعه بیت کوین یا پول دیجیتال می دهند و برخی به ازای نمایش و برخی دیگر برای زیرمجموعه گیری و الی آخر. مجموعه این سایت های ۹ گانه برای کسب درآمد بیت کوین معتبر و فعال بوده و شیوه کسب درآمد رایگان و به صورت نامحدود می باشد. دریافتی از این سایت های رایگان بیت کوین انجام شده و توسط منابع مختلف تایید شده است.

سایت های رایگان بیت کوین

ویژگی سایت های رایگان بیت کوین

تمام سایت های دریافت رایگان بیت کوین زیر، دارای سیستم رفرال یا زیر مجموعه گیری بوده که از درآمد زیر مجموعه ها هم می توانید به سود مناسبی برسید،تمامی این سایت ها جهت واریز بیت کوین به حساب اصلی در بلاکچین از سایتی واسط به نام epay استفاده می کنند حسن این کار هم این است که به دلیل واریز آنی همه مبالغ دریافتی در epay می توانید با کمی تلاش هر روز مبالغ دریافتی از سایت ها را به حساب بیت کوین اصلی خود در Blockchain منتقل کنید .

فهرست سایت های رایگان بیت کوین

جهت ثبت نام فقط کافیست روی لینک هر سایت کلیک کرده بعد یک بار بازی را با وارد کردن حساب بیت کویینی خود و عبور از تست انسان شناسی انجام دهید.

۱- سایت goldsday

۲- سایت CoinCollecting

۳- سایت StarsBit

۴- سایت Free-Bitcoin

۵- سایت Crownfaucet

۶- سایت Coinfaucet

۷- سایت Goldfaucet

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای زیرمجموعه مستقیم

۸- سایت Freecryptocoin

۹- سایت SpinandWinOnline

نحوه کار بسیار ساده است منتهی توجه کنید بعد از وارد کردن حساب بیت کوین خود و انجام بازی حتما ساتوشی  بدست آمده را با زدن دکمه Claim به حساب خود منتقل کنید وگرنه مجانی بازی کرده اید .

  سایت های رایگان بیت کوین

آموزش حساب Epay

حال مختصری راجع به حساب Epay و در آخر یک نکته مفید برای کار آسان تر و یکجا با تمامی نه سایت معرفی شده در بالا خواهد آمد.
بعد از انجام هر بازی حتما متوجه شده اید که مبلغ دریافتی به حسابی واسط به نام epay منتقل می شود که میبایست مبالغ را از این حساب به حساب اصلی بیت کوین خود در blockchain انتقال داد.بعد از ورود به حساب epay از قسمت Dashbord می توانید مجموع مبالغ دریافتی خود از سایت ها را مشاهده کنید
با کلیک بر روی قسمت Setting و باز شدن زیر منوی Payout می توانید تنظیمات مربوط به انتقال مبالغ خود در epay به حساب اصلی بیت کوین را انجام دهید . حداقل میزان پرداخت مبلغ ۵۸۶۵ ساتوشی است که می توانید این مبلغ را بالاتر ببرید توصیه می کنیم تیک مربوط به ارسال ایمیل در هنگام تراکنش و پرداخت اتوماتیک را نیز فعال کنید .

نکات سایت های رایگان بیت کوین

توجه : جهت پرداخت آنی می توانید از قسمت Dashbord اقدام کنید برای پرداخت آنی می بایست میزان ساتوشی شما به ۲۰۰۰۰ رسیده باشد .
نکته مهم و کاربردی epay می تواند بخش Faucets باشد ، با کلیک روی این قسمت تمامی سایت هایی را که در بالا تک به تک معرفی شده را می بینید در این قسمت می توانید به صورت کلی وضعیت سایت ها را مشاهده کنید . برای کار در این سایت ها به صورت یکجا می توانید در همین قسمت بر روی دکمه آبی رنگ Start Browsing Faucets کلیک کنید و بعد از انجام هر بازی و دریافت بیت کوین مربوطه با زدن دکمه Claim با زدن دکمه visit next site تمامی سایت های موجود در لیست را تا آخر مشاهده کنید و بازی ها را انجام دهید.
بخش Faucets اطلاعات خوبی راجع به زمان باقی مانده برای شروع مجدد هر بازی و وضعیت هر سایت را ارائه می دهد که نیاز شما را جهت بازدید مکرر و تک به تک به سایت های معرفی شده مرتفع می کند .

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.