شیوه جذب بازاریاب اینترنتی

اگر می خواهید شیوه جذب بازاریاب اینترنتی را در کسب و کارهای آنلاین بدانید و یا صاحب کسب و کار آنلاین هستید و می خواهید با راه اندازی چنین سیستمی، کسب درآمد اینترنتی و فروش محصولات خود را افزایش دهید و یا اصلا کسب و کاری ندارید و علاقه دارید با همکاری در فروش به صورت اینترنتی درآمد مناسبی داشته باشید در سایت پول یابی این مقاله را دنبال کنید.

اگر کسب و کاری اینترنتی دارید و در پی آن هستید تا با کمترین هزینه ، بهترین بازدهی و سود را داشته باشید و آن را گسترش دهید یکی از بهترین گزینه ها برای این موضوع، جذب بازاریابان اینترنتی یا واسطه ای می باشد. (نگاه کنید به مقاله : اهمیت سیستم همکاری در فروش)

شیوه جذب بازاریاب اینترنتی برای کسب و کارها

در اینجا قصد دارم تا به این سوال مهم پاسخ دهم که از چه راهها و شیوه های می توان بازاریاب اینترنتی جذب کرد و یا از سیستم همکاری در فروش استفاده مناسب و بهینه کرد؟ و یا اینکه تاثیر همکاری در فروش اینترنتی برای کسب های آنلاین چگونه خواهد بود ؟

جذب بازاریاب اینترنتی ، همکاری در فروش ، استخدام همکار فروش

همکاری در فروش فقط مختص کسب درآمدهای اینترنتی نیست و در کسب و کارهای سنتی از قدیم وجود داشته و الان هم افراد زیادی هستند که به عنوان ویزیتور یا بازاریاب در بازارهای سنتی فعال هستند و سفارش می گیرند. این افراد به شکل بازاریابی واسطه ای یا پورسانتی ( بین مغازه دار و شرکت پخش محصولات) فعالیت می کنند و درصد خود را از فروش محصولات می گیرند .

این شیوه ویزیتوری محصولات در بازار سنتی ، رکن و یا اساس کار برای شروع بازاریابی اینترنتی است و بازاریابی اینترنتی از روی این شیوه الگوبرداری کرده و همکاری در فروش آنلاین را راه اندازی کرده است.

تاثیر همکاری در فروش در رشد کسب و کار

مهمترین کارکرد همکاری در فروش رشد سریع کسب و کارها می باشد. هر کسب و کار آنلاینی می تواند با توجه به محصول و خدماتش ، از سیستم بازاریابی اینترنتی بهره ببرد کسب و کارهای بزرگی مثل اسنپ ، الوپیک و… از این پتانسیل بالا همکاری در فروش استفاده کردند و مدل های جدیدی از آن ارائه دادند و به شهرت و ثروت فراوان رسیدند.

کسب و کارها در سیستم همکاری در فروش باید با صداقت و جدیت وارد شوند و این موجب اعتماد و در نهایت کسب اعتبار برایشان می شود. کسب اعتبار، به مرور موجب افزایش رشد آن کسب و کار شده و در نهایت به افزایش کسب درآمد می انجامد این زنجیره رشد با کمک همکاری در فروش میسر می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد در طول سال

شیوه جذب بازاریاب اینترنتی

حالا با قبول اینکه همکاری در فروش موجب رشد کسب و کارها می شود، این سوال طرح می شود که اگر هر کدام از شما کسب و کارهای معروفی ندارید چگونه باید افراد را ترغیب کنید تا به شما در فروش محصولات و خدمات کمک کنند؟ مهم ترین این شیوه ها عبارتند از :

۱- افزایش میزان پورسانت بازاریابی

در آغاز برای اینکه جهش شما برای رشد مشهود باشد برای جذب بازاریاب باید کمی دست به جیب شوید و هزینه کنید این هزینه کردن اندک ، اگر با درایت باشد خیلی زود سودش را بر می گرداند. مهم نیست کسب و کارتان چقدر کوچک است مهم این است که در شروع و استفاده از همکاری در فروش درست عمل کنید.

اگر کسب و کارتان مرتبط با محصولات دیجیتالی می باشد این کار دست شما را برای مانور دادن در موضوع همکاری در فروش بازتر می کند می توانید پورسانت بالاتر و بیشتری برای بازاریابان در نظر بگیرید این کار چند مزیت برایتان دارد:

– رغبت بازاریابان به همکاری بیشتر

افزایش کمیسیون ، رغبت بازاریابان برای همکاری را بیشتر می کند ضمن اینکه آنها را برای تبلیغات محصولات شما و فروش، بیشتر تشویق می کند. همچنین بازاریابان رقیب در سایت های همکار را هم تشویق به همکاری با شما می کند چون بازاریاب به دنبال کسب درآمد بیشتر است و هر جا که سودش بیشتر باشد به آن سمت می رود.

– کسب شهرت در اینترنت و تبلیغ دهان به دهان

افزایش پورسانت موجب شهرت کسب و کارتان می شود. چون بازاریابان خواسته و ناخواسته تبلیغات دهان به دهانی برای شما در بین همکاران اینترنتی خود می کنند.

اگر سوددهی شما به خاطر پورسانت بالا کم می شود نباید نگران باشید چون این کار موجب گسترش تبلیغ کارتان توسط بازاریابان می شود و هر مخاطبی که به وسیله آنها به کسب و کارتان به عنوان مشتری یا بازاریاب معرفی شود ، ارزشمند بوده و بزرگترین سود و منفعت را در درازمدت برایتان به همراه دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معایب بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

۲- استفاده از تبلیغات کلیکی

برخی از شیوه های تبلیغات قدیمی مثل تبلیغات کلیکی هنوز هم می تواند موثر باشد. برای جذب بازاریاب جدید و گسترش کارتان می توانید از این نوع تبلیغات استفاده کنید. برای کارایی بهتر، توصیه می شود یک صفحه فرود در سایت خود ایجاد کنید و در این صفحه درباره مزایای همکاری در فروش اینترنتی با سایت خودتان شرح کاملی ارائه دهید.

زمانی که کاربران بر روی تبلیغات کلیک می کنند وارد این صفحه شده و به این وسیله با کسب و کارتان آشنا شده و اگر از هر ده یا پانزده نفر یکی را به عنوان بازاریاب جذب کنید سود مناسب کرده اید.

۳- تنوع محصولات و خدمات پر طرفدار

هر چه محصولات و خدمات شما متنوع تر بوده و مورد علاقه کاربران اینترنتی باشد ، می تواند عامل مهمی برای جذب بازاریاب بیشتر باشد وقتی محصولات زیاد و دارای تنوع باشد بازاریابان زیادی را با علایق مختلف ترغیب به همکاری می کند. تنوع محصولات یعنی جذب بازاریابان با سلایق مختلف و متنوع .

۴- استفاده از محرک های تشویقی و هدایا

می توانید برای جذب بیشتر بازاریابان و یا ترغیب آنها به همکاری از محرک های تشویقی استفاده کنید مثلا بابت عضویت در بخش همکاری در فروش، مبلغی را به عنوان پاداش در پنل کاربری آنها وارد کنید و اخذ این مبلغ را منوط به فروش چند کالا کنید . و یا می توانید بابت مثلا  فروش ۱۰ کالا و خدمات، درصدی را پاداش بدهید.

۵- درصدی بابت زیرمجموعه گیری فعال

می توانید از پتانسل زیرمجموعه گیری فعال برای جذب بیشتر بازاریاب استفاده کنید امری که مرسوم است و تاثیر گذار هم می باشد مثلا هر بازاریاب فعالی که جذب کنید با شروع فعالیتش مبلغی به عنوان پاداش به حساب کاربری آنها اضافه شود و بابت هر فروش زیرمجموعه ، درصدی هم پرداخت شود.

سخن پایانی شیوه جذب بازاریاب اینترنتی

شیوه های بسیاری برای جذب بازاریاب اینترنتی وجود دارد که در اینجا آسان ترین شیوه جذب بازاریاب اینترنتی معرفی شد. همچنین از سیستم پیامکی ، ارسال ایمیل انبوه ، تبلیغ در کانال های تلگرامی ، تبلیغ در فرومها و شبکه های اجتماعی و… می توانید استفاده کنید  این بستگی به انتظار شما از سیستم همکاری در فروش دارد.

اگر کسب و کار اینترنتی شما واقعا دارای پتانسیل بالا برای رشد و جذب افراد علاقمند برای همکاری دارد حتما از سیستم همکاری در فروش برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. در این تردیدی نکنید که همکاری در فروش بهترین استراتژی برای گسترش و رشد کسب و کار، کسب اعتبار و افزایش درآمد اینترنتی می باشد.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.