تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد

تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد

 در اینجا قصد داریم تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد از اینترنت را بررسی کنیم . نگارش محتوای خاص و ویژه برای سایت موجب افزایش ترافیک و ورودی سایت می شود در واقع گوگل به مطالبی که کپی از دیگر سایتها نباشد اهیمت خاصی می دهد. لذا با ارسال مطالب اختصاصی در وبسایت، بازدیدکننده سایت زیاد شده و این عامل موجب رونق کسب درآمد از اینترنت می شود . لذا تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد در واقع تاثیر مستیقیم از بازدیدکننده وبسایت دارد.برای آموزش حرفی با مطالب سایت پول یابی همراه باشید.

دلایل تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد

زنجیره ای از عوامل دست به دست هم می دهند تا یک سایت برند و شاخص شود:

۱- مطلب اختصاصی موجب برند شدن سایت می شود در واقع مدیر وبسایت به عنوان مولف معرفی می شود.
۲- برند شدن سایت موجب توجه موتورهای جستجو به ویژه گوگل می شود و افزایش بازدید را به همراه دارد.
۳- افزایش بازدید و زمان سپری کردن بازدیدکننده در سایت موجب رشد کسب و کار اینترنتی مدیر سایت می شود
۴- نتیجه غایی اعتماد کاربر به وبسایت به عنوان مرجع تثبیت شده و این کار ضمن افزایش درآمد، دوام کسب درآمد را به همراه دارد.
در واقع کپی نکرده مطالب و نوشتن مطلب اختصاصی از نظر کاربران و موتورهای جستجو یک متخصص قابل اعتماد و  سایتتان به عنوان یک برند شناخته می شود.

 

راههای تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد:

۱- تولید محتوا بدون کپی کردن:

اصل مهم اینکه خودتان بنویسید و به هیچ وجه از جایی کپی نکنید . اگر مطلب را از جایی بگیرید و در سایتتان قرار دهید موتورهای جستجو به ویژه گوگل با جستجوی سایت شما متوجه می شود و شما را از لیست جستجو خارج کرده و در نتیجه بازدیدتان کم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

حال سوال این است اگر متنی را از جایی نیاط دارید چه کنید؟ بهتر است اگر واقعا مجبور هستید باید چکیده آن را با تغییرات اساسی استفاده کنید البته چندین بار متن را مطالعه کنید و خودتان چکیده را بنویسید.

۲- کاربرد کلمات کلیدی مناسب با محتوا :

البته الان کلمات کلیدی تاثیر خود را کمتر از دست داده و نباید زیاد کلمات کلیدی را در سایت برجسته کرد در حد متعارف و به اندازه خوب است. لذا در متن اختصاصی خود از کلمات مناسب و مرتبط استفاده کنید فرض کنید شما در باره کسب درآمد از اینترنت می خواهید مقاله ای رو بنویسید شما باید حتما از کلمات کلیدی مثل کسب درآمد و کسب و کار اینترنتی در طول متنتان به طور متوسط نه زیاد استفاده کنید و کلمات کلیدی را به صفحات مرتبط با مقالتان لینک دهید.

مثلا شما یک ماه پیش مقاله ای با عنوان کسب درآمد میلیونی با کار خانگی نوشته اید شما باید در متن مقالتان هر جایی که کلمه کسب درآمد بود باید آن کلمه را به مقاله کسب درآمد میلیونی با کار خانگی لینک کنید. و به این شکل می تونید کاربران زیادی رو در سایت خود نگه دارید و صفحات بیشتری از سایت شما توسط کاربران دیده شود.

شما می تونید از پیشنهاد مقاله های مرتبط در بین پاراگراف های متنتون استفاده کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید می تونید از افزونه  inLine Related Posts برای این کار استفاده کنید

۳- صحیح نویسی محتوا و نبود غلط املایی

درست و صحیح نویسی یک امتیاز و یا حسن بزرگ محسوب می شود و نشانه تسلط بر نگارش و آرایه های ادبی و فضل است. سعی کنید در نوشته ها به هیچ عنوان غلط املایی نداشته باشید. پیشنهاد می شود برای بررسی متنتون وقت بیشتری بزارید و کاملا چک کنید که در متن غلط املایی وجود نداشته باشد چون اگر کاربری با غلط املایی شما مواجه شود اولا که وجه خوبی ندارد و دوما اینکه اعتبار سایت شما از دید کاربر از بین خواهد رفت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی بدون تبلیغات

۴- پرهیز از حاشیه و طویل نویسی

متن هر چه مختصر و مفید باشد بهتر است.به هیچ عنوان در نوشتن متن حاشیه نروید و مستقیم سر اصل مطلب بروید و سعی کنید اضافه نویسی نکنید. هیچ وقت فکر این را نکنید که حتما باید مطلب یا مقاله ای که می نوسید طولانی باشد و فکر نکنید طولانی بودن آن باعث خوب بودن مقاله یا مطلبتون می شود. همیشه سعی کنید خیلی روان و ساده بنویسید و از این طریق تعامل خوبی بین شما و کاربراتون ایجاد کنید. الان کمتر کسی حوصله مقالات طولانی را دارد ضمن اینکه وقت ندارد.

۵- دقت در انتشار محتوا در زمان مشخص

داشتن برنامه ارسال در زمان مشخص بسیار مهم است. توصیه می شود سعی کنید محتوای سایتتان را در زمان معینی منتشر کنید چون اینکار باعث می شود کابراتان همیشه منتظر مطالب سایت شما باشند و در ساعت معینی که شما مطلبتون را منتشر می کنید وارد سایت شما بشن و از مطالب سایتتون دیدن کنند. داشتن زمان ارسال مناسب هم به موتورهای جستجو در ایندکس سایتتان کمک می کند.

نکته پایانی تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد:

مواردی که در بالا ذکر شد پیشنهادهای تجربی و کاربردی برای پیشرفت سایت و افزایش بازدید است شکی نیست که تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد بسیار زیاد است و ترافیک مهم ترین اصل برای افزایش کسب درآمد می باشد و همه اینها با مطلب و محتوای ناب و اختصاصی میسر خواهد بود.

 

مطلب پیشنهادی

تولید محتوا چیست ؟ چگونه تولید محتوا کنیم ؟ , پنل تولید محتوا , پکیج تولید محتوا

۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

امروزه کمتر صاحب کسب و کار اینترنتی پیدا می شود که به اهمیت تولید محتوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.