مزایای کسب و کار خانگی

مزایای کسب و کار خانگی

راه اندازی کسب و کار خانگی در بسیاری کشورها جزو سیاست های کلان ملی محسوب می شود و در کشورهای ایتالیا و تایوان از ارکان مهم اقتصاد خانواده است در واقع مشاغل خانگی علاوه بر رفع بیکاری در جامعه موجب توسعه فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده ها می شود.

کسب درآمد خانگی زنان

– در مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد و زنان و مردان می توانند با توجه به مهارت خود در خانه، نه تنها برای خود بلکه برای سایر اعضای خانواده شغل ایجاد کنند.

– مزیت دیگر مشاغل خانگی کاهش هزینه های رفت و آمد و همچنین مشکلات ناشی از ترافیک می باشد.

– می توان در کنار خانواده و همراه با مراقبت از فرزندان، در محیط آرام، راحت و امن خانه مشغول به کار و کسب در آمد شد.

– استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی دیگر مزیت مشاغل خانگی می باشد و همچنین در کسب و کارهای خانگی امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد – شاگردی بین اعضاء خانواده نیز وجود دارد.

مزایای کسب و کار خانگی

– مشاغل خانگی همچنین باعث توسعه فرهنگ کار در خانواده می گردد. در عین حال که فرزندان از حضور پدر یا مادرخود در منزل احساس امنیت می کنند، اهمیت کسب و کار را از نزدیک یاد می گیرند.

– از دیگر مزایای کسب و خانگی، انعطاف پذیری مشاغل خانگی می باشد به گونه ای که فرد با هزینه بسیار اندکی می تواند برای تغییر و بهبود کارش قدم بردارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  102 ایده کسب و کار خانگی پولساز

– دولت نیز در راستای حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی، تسهیلاتی را برای این امر اختصاص داده است.

کسب درآمد خانگی

– با سرمایه اولیه اندک و محدود می توان کار خود را شروع کرده و نیاز به دفتر، میز، منشی و… نمی باشد و با داشتن حداقل امکانات از قبیل یک خط تلفن و کارت ویزیت برای معرفی خودتان به خریداران کالا یا خدمات میتوان یک کسب و کار موفق راه اندازی کرد.

– از دیگر مزایای کسب و کار خانگی استفاده از فضای مجازی اینترنت برای کسب در آمد، بازاریابی و دسترسی راحت به خریداران می باشد که بسیار آسان تر از روشهای بازاریابی سنتی می باشد.

مزایای کسب و کار خانگی

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.