موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی


موفقیت در هر کاری لازمه اش داشتن انگیزه فراوان است لذا موفقیت در کسب درآمد اینترنتی نیز به انگیزه و علاقه نیازمند است. ذهن انسان مانند ساعتی است که مدام از کار می افتد برای همین باید ذهن را با افکار مثبت و خوب کوک کرد.
تک تک دقایق هر گونه احساسات منفی که دارید را تصدیق کنید و تلاش نکنید که آنها را سرکوب کنید، بلکه فقط آنها را تصدیق کنید و روی آنها این کار را بکنید که آنها را رها کنید. مشکل را حل می کنند مخفی نکنید اصلا.

تلاش و موفقیت در کسب درآمد اینترنتی


تضمین موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

پنج چیز هستند که موفقیت در هر کار از جمله موفقیت در کسب درآمد اینترنتی را تضمین می کند که عبارتند از:


۱- نه گفتن

اگر به کاری یا چیزی علاقه ندارید بدون رو دربایستی و ترس بگوید نه. اجبار در پذیرش و کاری، شما را از ادامه کار مایوس می کند. وقتی چیزی را دوست ندارید ضرورتی برای انجامش نیست چون موفقیتش تضمین شده نیست.
یاد بگیرید که در کسب درآمد و یا هر کاری اگر علاقه ندارید بگویید نمی خواهید انجام دهید . نه گفتن گاهی اصلا بد نبوده بلکه بسیاز خوب و نشانه پیشرفت است. و نیز نشانه داشتن صداقت کامل در کار. تحریف و سانسور خود اعتماد به نس را پایین می آورد. بدون ترس بگویید : نه .


۲- استقبال از انتقاد

هیچ کس کامل نیست قبول کنیم هر یک از ما ایراد و نقایصی دارد ما در کنار هم کامل می شویم. ضمن اینکه همه چیز را همه کس می دانند و تا حالا همه کس از مادر زاده نشده و کسی ندیده است . پس قبول کنیم که کار و اندیشه ما کامل نیست و دارای نقایصی است.
هرگز به دنبال توجیه نباشید بلکه از انتقادها به ویژه انتقادهای سازنده استقبال کنید این موضوع، موفقیت در کسب درآمد اینترنتی را تضمین می کند. یک نکته مهم دیگر اینکه حتی انتقادهای تخریب کننده هم می تواند مفید باشد و شنیدن آن، نکات مثبت کارتان را برجسته می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول موفقیت


۳- خوش بین باشید

در راه اندازی کسب و کار و موفقیت خودتان در زندگی همیشه خوش بین و مثبت اندیش باشید. هیچ کاری بدون سختی و استرس نیست ولی این دلیل بر ایجاد ناامیدی برایتان در مسیر کار و زندگی نباید باشد. انسان هر کاری را بخواهد می تواند انجام بدهد چون آفرینش و توانایی اون نامحدود ترسیم شده است.
از غر زدن ها در حین کار و نیز وجود مشکلات نباید دلسرد و ناامید شوید. بدن با ورزش توانمند و فکر با اندیشیدن متعالی و کسب و کار با تلاش و امید به ثمر می رسد. مشکلات را چون شکلات در نظر بگیرید و اینگونه با آن برخورد کنید آهن گداخته و ذوب شده هرچه بیشتر چکش بخورد مقاوم تر و بهتر می شود.


۴- عدم ترس از شکست

هیچ انسانی بدون شکست به موفقیت و کامیابی نرسیده است همه بزرگان در حیطه کسب و کار شکست های بزرگ را تجربه کردند خطر پذیری را در کسب و کارتان لحاظ کنید. برای موفقیت در مسابقه کسب و کار باید سرعت لازم را داشته باشید اگر از دست اندازها، پیچ های خطرناک و مشکلات مسیر بترسید چیزی عایدات نمی شود.
شکست مقدمه پیروزی است و از هر شکستی باید درس بگیرید . اگر ترس شکست در وجودتان باشد نمی توانید گام های مهم در زندگی و کسب و کارتان بردارید فکرهای بزرگ در سرتان را بدون ترس اجرایی کنید.


۵- توانایی تمرکز بر هدف

بدون هدف هیچ کس موفق نمی شود لذا موفقیت در کسب درآمد اینترنتی داشتن هدفی خوب و قابل دست یافتن است اما شرط تحقق هدف هم، تمرکز درست بر روی آن است هدفتان را جلویتان ترسیم کنید و با قدرت و تمرکز کامل بر روی آن حرکت کنید.
مشکلات در مسیر کسب درآمد اینترنتی و یا غیر اینترنتی فراوان است و این کاملا طبیعی است ولی اگر تمرکزتان بر روی هدف بزرگتان باشد به راحتی از آنها عبور خواهید کرد به قول معروف :
گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده های کسب درآمد موفق از شبکه های اجتماعی

سخت پایانی موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

همیشه مشکلات، موانع و افکار ناامید کننده وجود داشته است مخرب ترین آنها احساس ضعف و بی انگیزگی است لذا روی جایگزین کردن آنها با احساسات مثبت تمرکز کنید حس کنید این کاری را که در حال انجام دادن آن هستید تمام وجودتان خواهان آن است انگیزه بالا را به خودتان همیشه القا کنید.

توجه داشته باشید اگر در دم هایتان راحت و با آرامش باشید در بازدم هایتان راحت تر و شادتر عمل خواهید کرد پس برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با انگیزه و راحت کار کنید تا به اهدافتان که کسب درآمد بیشتر است راحت برسید. همیشه امید داشته باشید و با پشتکار عمل کنید.

همیشه بگوید امروز هم برایم یک روز فوق العاده است، موفقیت های امروزم هیچ گاه یادم نخواهد رفت و شادی و خوشی هایش برایم ماندگار خواهد بود. (همچنین نگاه کنید به مقاله: راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی)

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.