میلیونر شدن در جوانی

میلیونر شدن در جوانی

کتاب ارزشمند میلیونر شدن در جوانی مت موریس یکی از شاهکارهای کسب درآمد و ایجاد انگیزه برای شروع کسب و کار می باشد. کتاب به شما انگیزه و ایده برای رشد و میلیونر شدن را می دهد . مت موریس نویسنده کتاب، در بیان زندگی و شرایط سخت خود، دیدگاه بسیار ارزشمندی به خواننده کتاب القا می کند و اینکه شما می توانید درآمد عالی داشته باشید اگر بخواهید. (همچنین نگاه کنید به: متخصص کسب درآمد میلیاردی)

هر شخصی می تواند در هر جا باشد مثلا تصور کنید در کنار ساحل دریا و یا در یک خانه ویلایی در منطقه زیبای کوهستانی هستید و همزمان که از این مناظر طبیعی لذت می برید ، کسب درآمد عالی داشته باشید. کتاب میلیونر شدن در جوانی ، این دیدگاه را می دهد که این، یک تصور و خیال نیست بلکه کاملا واقعی است. در سایت پول یابی با معرفی کتاب میلیونر شدن در جوانی با ما همراه باشید.

آسانی کسب درآمد از اینترنت

جهان امروز با پنجاه سال پیش کاملا متفاوت است، پدیده اینترنت و آسانی روزافزون در دنیای تجارت و کسب و کار ، برای هر کسی در هر گوشه از دنیا، امکان کسب درامد را فراهم کرده است. اگر فرضا برای شنا به سواحل ترکیه بروید و یا برای تفریح به جزایر قناری و یا برای ماهیگیری به آلاسکا بروید هیچ فرقی ندارد می توانید همزمان کسب درآمد هم داشته باشید.

شما در هر جا و در هر حال اعم از تفریح و سرگرمی ، خواب و استراحت، رانندگی و… ، از طریق اینترنت می توانید خدمات و محصولات خود را به میلیون ها نفر عرضه کنید. در اینجا دیگر نیاز به مصالح ساختمانی برای ساختن مغازه و فروشگاه نیست . کسب درآمد از اینترنت فقط با یک کلیک . این شیوه کسب و کار، راحت ترین و آسان ترین روش کسب پول است.

میلیونر شدن در جوانی , کتاب مت موریس ,کسب درآمد میلیونی

حال کتاب میلیونر شدن در جوانی دقیقا به شما راه سرمایه گذاری و کسب ثروت در این مسیر پرشتاب را نشان می دهد. در واقع نویسنده کتاب می گوید، برای کسب ثروت هیچ نیازی به سرمایه گذاری های کلان، کسب سال ها تجربه ، ساعت ها کار، داشتن دفتر بزرگ کار و… نیست ، همه اینها برای کسب درآمد افسانه است واقعیت جور دیگر است.

شیوه راهنمایی مت موریس برای میلیونر شدن در جوانی

یکی از بزرگترین محاسن کتاب این است که موریس ، بر اساس واقعیات و نه تصورات، کتابش را تالیف کرده است . وی تدابیر عملی را به خواننده یاد می دهد که خودش این تدابیر را در جوانی استفاده کرد و علاوه بر اینکه بدهی ۳۰ هزار دلاری خود را پرداخت کرد بلکه در چند سال، ۲۰ میلیون دلار هم کسب درآمد داشته است.

موریس با بیان واقعیات ، تجربیات خود را هم لابه لای مطالب می آورد این کتاب با وجودی که آموزش کسب درآمد میلیونی است ولی به نوعی بیان رخدادهای زندگی نویسنده به صورت درست است که از فلاکت و بدبختی کامل، به ثروت کلان رسید . نکته بعدی اینکه موریس به عنوان انسان کارآفرین مانند همه انسان های موفق ، شرافت داشته و علم و تجربه خود را در اختیار دیگران گذاشته است.

نگاهی به داستان زندگی یک میلیونر خودساخته

مت موریس در کتابش با بیان رخدادهای تلخ زندگیش ، به تلاش های بی ثمر و نیز راههای اشتباه برای کسب درآمد اشاره می کند :

 «… دومین روز کلاس بازاریابی در دانشگاه تگزاس بود و من تمام تلاشم را می کردم تا روی صحبت‌های معلم بازاریابی، دکتر انگوین تمرکز کنم. کاملاً معلوم بود که در مدرسه بازرگانی مدارج عالی داشت، اما به وضوح می شد فهمید که در گویش انگلیسی مشکل دارد. او به ما گفت که نمی توانیم در طول کلاس به دستشویی برویم در غیر این صورت غایب تلقی می شویم.

ناگهان احساس کردم بار دیگر در مدرسه ابتدایی هستم.

این حقیقت که او می خواست به ما تعلیم دهد چگونه در دنیای تجارت موفق شویم، با وجود اینکه هرگز به آن فضا قدم نگذاشته بود، موضوع وحشتناکی بود. در همین حین بود که برای نخستین بار صدایی در درونم گفت:«برو بیرون.»

انگشتانم سفید می شدند و تمام بدنم منقبض بود. تا به حال در جایی بوده اید که احساسی منفی به بدنتان بدهد و بخواهید همان زمان از آنجا خارج شوید؟»

مطالعات کارآفرینی و فراگیری شیوه های کسب و کار:

مت موریس در کتاب میلیونر شدن در جوانی در ادامه، به فراگیری مجموعه آموزش های خود درباره کارآفرینی و رفتن به دانشگاه و… تا ورشکستگی کاملش می پردازد:

«من دو سال آخر، غرق در کتاب هایی درباره مکتب کارآفرینی بودم، به هر سمینار کسب وکار که پیدا می کردم می رفتم و در اتومبیل به برنامه های صوتی الهام بخش در خصوص کسب وکار گوش می کردم. با وجود اینکه نخستین بار شکست خوردم، اما مجذوب این ایده بودم. من می دانستم که کارآفرین بسیار موفقی خواهم شد. آخرین چیزی که در فهرست اولویت هایم داشتم این بود که تلاش کنم یک دفتر مدیریتی مجلل داشته باشم. بالاخره تسلیم شدم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی

نفس عمیقی کشیدم، کتاب هایم را برداشتم، برخاستم و رفتم بیرون. هنوز به خاطر دارم که کلاس ساکت شد و دکتر انگوین سخنش را قطع کرد، مطمئنم می خواست قانون نرفتن به دستشویی را به من یادآوری کند. وقتی از کلاس درس خارج شدم، بازدم عمیقی کردم و احساسی از آزادی بدنم را فراگرفت. روزهای دانشگاهم تمام شده بود. سپس یک راست به دفتر اداری رفتم تا تمام کلاس هایم را لغو کنم و بالاخره از آن ورطه خارج شدم.

در حالی که هنوز محوطه دانشگاه را ترک نکرده بودم، بذرهای تردید در وجودم رخنه می کرد. آیا می توانم از عهده این کار برآیم؟ آیا واقعاً می توانم این کار را انجام دهم؟ آیا داشتم مرتکب بزرگ ترین اشتباه زندگیم می شدم؟ اما دیگر برای بازگشت خیلی دیر شده بود. دیگر از خط عبور کرده بودم.  یا میلیونر یا ورشکسته.

و ورشکسته شدم. »

ورشکستگی نویسنده کتاب

وی در کتابش به ورشکستگی در کار، بسته شدن تمام راههای سرمایه گذاری، بی پولی و بیکاریش اشاره می کند :

 «… با پول اندکی که در کارت های اعتباریم داشتم، توانستم مقداری وام برای باز کردن دفتر کار کوچک ۱۲۰ فوت مربعی بگیرم. یک میز تحریر، یک خط تلفن و مقداری ملزومات دفتری داشتم و در واقع کسی را نداشتم که دوره های آموزشی ام را به او بفروشم. حالا زمان تبلیغات بود، بنابراین به بانک رفتم تا وام بیشتری بگیرم.

بدهی هر پنج کارت اعتباریم به حداکثر رسیده بود و من کاملاً ورشکسته شدم.

حالا وقت آن بود که شغلی بیابم، چیزی که به شدت از آن نفرت داشتم. پس از جستجو در روزنامه، یک آگهی در بخش فروش دیدم که نوشته بود:«ماهیانه ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار کسب کنید!». برای مصاحبه به شرکت مزبور رفتم و پس از یک گفتگوی پنج دقیقه ای به من گفتند که آموزش فردای آن روز آغاز می شود.

من برای فروش استخرهای شنای آماده استخدام شدم. با اینکه به هیچ وجه علاقه ای به شغل جدیدم نداشتم، اما به شدت نیاز به پول داشتم، پس فهمیدم باید حداکثر تلاشم را بکنم.

پس از اتمام آموزش، آنها گفتند که پیشکسوتانی در سرتاسر کشور دارند و از ما پرسیدند آیا ترجیح می دهیم نزدیک دالاس بمانیم یا به جای دیگری برویم. چون من تشنه کسب درآمد بودم به آنها گفتم مرا به هر کجا که می توانم بیشترین درآمد را داشته باشم بفرستند.»

نهایت فلاکت و بدبختی در زندگی و کسب درآمد

مت موریس در ادامه می گوید:

 «… حقوق من هفته ای ۲۰۰ دلار بود، به علاوه کارمزد فروش که شش تا هشت هفته بعد، یعنی پس از نصب استخر به من پرداخت می شد. اگر شانس می آوردم، می توانستم با پولی که پس از پرداخت صورتحساب‌های کارت اعتباری و هزینه بنزین و غذا باقی می‌ماند، هفته ای یک یا دو شب در متل اقامت کنم.

بقیه شب ها را در هوندا سیویک قراضه ام سر می کردم که دو بار خراب شده بود. به مدت دو ماه داخل اتومبیلم سر کردم و درس های ارزشمندی از بی خانمان بودن فراگرفتم. اول اینکه خوابیدن تا دیرهنگام آن هم در گرمای سوزان ماه جولای و آگوست چیز خوبی نبود.

حدود ساعت ۱۰ صبح، گرمای داخل اتومبیل به ۱۵۰ درجه می رسید و وقتی از خواب بیدار می شدم، احساس می کردم چیزی نمانده که خونم به نقطه جوش برسد و داشتم از شدت گرما می مردم.

موضوع بعدی این بود که وقتی کسی فقط هفته ای یک یا دو شب در متل باشد، دچار مشکلات بهداشتی و حمام رفتن می شود. پس از گذراندن چند روز در گرمای ۱۰۰ درجه، دیگر واقعاً بوی گند می دادم … و تصور کنید چقدر بد بود که با این وضعیت می خواستم به خانه مردم بروم و سعی کنم چیزی به آنها بفروشم.

توانستم پمپ بنزین هایی پیدا کنم که در دستشویی آنها از داخل قفل می شد و من می توانستم با خودم صابون و یک حوله داخل دستشویی ببرم. زندگی من به این شکل بود.

۲۱ سال داشتم، بی خانمان بودم، در اتومبیلم می خوابیدم، تنها بودم، بیش از ۳۰۰۰۰ دلار بدهی داشتم و در سرویس های بهداشتی پمپ بنزین ها حمام می کردم و حتی لخت و عریان در پارکینگ عمومی یک کلیسا دوش گرفتم زیرا به شدت بوی بد می دادم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان شروع کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

آن شب زندگی من به پایین ترین نقطه خود رسیده بود.

این فراخوان بیداری من بود. آن شب با خودم عهد کردم، زندگی ام را تغییر دهم و به موفقیت عظیمی دست یابم، گرچه نمی دانستم چگونه؟ »

نقطه عطف در تفکرات مت موریس

 «آن شب، به یکی از نوارهای صوتی آنتونی رابینز گوش دادم. یکی از موضوعاتی که آنتونی درباره آنها بحث می کرد این بود که همه ما از دو فشار اصلی انگیزه می گیریم: لذت طلبی و دوری از درد و رنج.

درد و رنجی که آن شب به من دست داد، انگیزه تغییر دادن زندگیم را در من ایجاد کرد. در کمال صداقت باید بگویم واقعاً خوشحالم از اینکه چنین سطح پایینی از زندگی را تجربه کردم. واقعاً معتقدم که باید چنین درد و رنجی را حس می کردم تا به واسطه این ضربه، تغییری بنیادی در زندگیم ایجاد کنم…»

و این شروع یک کار بزرگ توسط مت موریس برای ایجاد تغییرات بنیادی در زندگیش بود.

اهمیت مطالعه کتاب مت موریس

اندیشه های مت موریس فقط نظریات تئوریکی و انتزاعی نیست بلکه حاصل سال ها مطالعه ، تحقیق ، شرکت در سمینارها و همایش ها، و همچنین تجربیات شخصی آن است. وقتی وی درباره کسب درآمد میلیونی صحبت می کند فقط درباره کسب پول نمی گوید بلکه درباره وجود ظرفیت های بالا و نهفته در وجود هر یک از ما و اینکه شناخت این ظرفیت ها چقدر مهم است، صحبت می کند.

به نظر وی هر انسانی می تواند فراتر از تصور خود رشد کند و به نتایج عالی برسد فقط باید بشناسد و بخواهد. کتاب به گونه ای طراحی شده که آموزش رو به جلو بدون پسرفت را ارائه می دهد. در واقع با مطالعه هر فصل کتاب، ضمن گسترش دیدگاه، شما را با راهکار عملگرایانه و کاملا اثبات شده مواجه می کند و این تصور را می دهد که با به کارگیری این توصیه ها، میلیونری که در وجودتان مخفی است را با تلنگری بیدار می کنید.

بررسی دیدگاه مت موریس در کتابش

مت موریس در جهان به عنوان نویسنده، سخنور و کارآفرین آمریکایی است . همان طور که در بالا گفته شد، در کتابش داستان زندگی جوانی خود را بی‌آنکه پیشینه مالی داشته باشد، و با تمهیداتی توانست در جوانی ثروت میلیونی به دست آورد، بیان می کند.این کتاب نه شوخی و طنز است و نه داستان تخیلی و غیر واقعی.

در واقع این کتاب واقعیت زندگی خود نویسنده است که واقعا از زیر صفر به رشد اقتصادی بسیار عالی در زندگیش می‌رسد. خواننده کتاب با داستان زندگی مولف و مسیر رشدش آشنا می‌شود. با این حال کتاب فقط به داستان‌گویی ختم نمی‌شود بلکه به شما تمرینات و راهکارهایی می‌دهد که بتوانید زندگی اقتصادی تان را بنیادی تکان دهید و در مسیر ثروت آفرینی قرار گیرید.

نویسنده علیرغم سن پایین، روند رشد و ثروتمند شدن خود را سریع طی کرده و به یک میلیونر خود ساخته تبدیل می شود و این دیدگاه را القا می کند که در هر سنی میتوان رشد کرد و ثروتمند شد.

اهمیت دیدگاه موریس برای کسب درآمد و سبک زندگی

اهمیت دیدگاه مت موریس در این است که وی در سنین خیلی پایین، احساس کرد باید در زندگی خود، به هدفی والاتر از کار کردن از ۹ صبح تا ۵ عصر، بیندیشد. شاید مت موریس زمانی که متوجه شد به لحاظ فکری نمی‌تواند تا آخر عمر برای فردی دیگر کار کند، احساسی مانند شما در این زمان داشته بود

در هر حال او دیگر به این راضی نمی‌شد که فردی دیگر برای او تعیین کند که صبح‌ها چه زمان از خواب برخیزد، چه مقدار زمان برای ناهار داشته باشد و از آن مهم‌تر چقدر ارزش داشته باشد. این افکار زمینه تغییر در دیدگاهش را فراهم کرد.

در واقع مت به دنبال تغییرات اساسی در زندگیش بود و با به‌کارگیری اصول این کتاب، از شرایط بی‌خانمانی و خوابیدن در اتومبیل، موفق به ایجاد یک کسب و کار میلیون دلاری شد که هم‌اکنون زندگی مردم در سرتاسر جهان را متحول می‌سازد. امری که برای همه می تواند اتفاق بیفتد.

نتیجه گیری از میلیونر شدن در جوانی

کتاب میلیونر شدن در جوانی اثر مت موریس علاوه بر اینکه داستان زندگی یک کارآفرین در مسیر موفقیت است، ارائه دهنده دیدگاه ارزشمند به خواننده برای ایجاد تغییر است و اینکه شما ظرفیت بالایی برای رشد و پیشرفت دارید و باید به این ظرفیت ها شناخت پیدا کنید و آن را به ظهور برسانید.

رویای شما در زندگی چیست؟ شما با سرمایه‌گذاری روی خودتان و استفاده از مطالب ارزشمند کتاب میلیونر شدن در جوانی ، به عنوان جاده‌ای برای رسیدن به رویای‌ خودتان، گام بسیار مهم و کلیدی می پیمایید. در واقع شما سطع بعدی زندگی خودتان را تغییر داده اید و در جوانی به درآمد و استقلال مالی می رسید. چنانکه خود مت در مقدمه کتابش آورده است:

 «این کتاب را نوشتم تا به شما بگویم زندگی می‌تواند بهتر و بهتر شود اما تنها در صورتی که بخواهید مهارت های لازم برای ایجاد تغییر را فرا بگیرید آنچه مرا از زندگی توأم با یاس و ناامیدی رها کرد و به سمت زندگی توأم با شکوفایی و هدفمندی برد گام ها و عملکردهای مشخص بود که به زیر بنای موفقیت و استقلال مالی مطمئن انجامید.»

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.