شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

قبل از بیان شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت به این نکته مهم باید توجه کنید که مقاله با کیفیت بهترین راه برای جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت هست . در واقع هیچ راهی به اندازه مقالات تخصصی و علمی تاثیر گذار نیست و مدیران سایت های بهتر از هر کسی می دانند که نیاز کاربران چیست تا بر اساس آن نیاز اقدام به تولید مقاله مناسب کنند ( برای آگاهی بیشتر به این مقاله نگاه کنید: افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد بیشتر )

حالا که مقاله نویسی یکی از بهترین و مناسب ترین راههای برای افزایش ترافیک است شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت باید چگونه باشد چون هر مقاله یا متنی مناسب و تاثیر گذار نیست. شاید ترنیو مناسب ترین شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت ، این است که مقاله شما در کاربران ایجاد علاقه مندی برای کسب و کارتان ایجاد کند ایجاد این حس قدم بزرگی در رشد و توسعه کسب و کارتان می باشد. در اینجا قصد داریم تا شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت بر اساس آخرین روش های تجربی و علمی ارائه شود

 تاثیر و اهمیت شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که نوشتن مقاله خود و محتوای با کیفیت یکی از اساسی ترین و مهمترین المان سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. موتورهای جستجو به ویژه گوگل به مقاله تخصصی و با کیفیت ارزش و اعتبار خاصی می دهد در واقع گوگل محتوای منحصر به فرد و با کیفیت را رکن مهم و با اصطلاح معروف « محتوا پادشاه است» می نامد. از این جمله محتوا پادشاه است می توان به میزان اهمیت مقاله برای گوگل و نیز سئوی سایت پی برد . عده ای معتقدند با محتوای خاص و با کیفیت قسمت اعظم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو طی شده است.

هر چه مقاله یا محتوا با کیفیت تر و با دقت و ظرافت بیشتری تهیه شود و در واقع مطابق با نیاز و خواسته کاربران تهیه و تنظیم شود موجب جذب بیشتر کاربر از یک طرف و افزایش ترافیک سایت از طرف دیگر می شود . در واقع بین محتوای مناسب و جلب توجه موتورهای جستجو با افزایش ترافیک سایت رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

 

نکات مهم در شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

در اینجا قصد داریم تا چهار نکته مهم در شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت را شرح دهیم رعایت هر کدام از این نکات موجب دستیابی به نتیجه بهتر ، جلب رضایت کاربران و ورودیهای سایت و توقف بیشتر آنها در سایت و نیز بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و افزایش ترافیک بهتر می شود. این نکات مهم در شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت عبارتند از:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشکلات راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

۱- انتخاب مناسب عنوان مقاله

نکته اساسی و اولیه در شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت انتخاب عنوان مناسب و دقیق مقاله است. قبل از هر چیز مطالعه کنید که کاربران بیشتر چه عنوانی را با آن موضوع جست و جو می کنند. برای این کار به سایت گوگل مراجعه کنید و عنوان مقاله خود را تایپ کنید. در هنگام نوشتن عنوان مقاله در کادر جست و جوی گوگل عناوینی مرتبط با آن موضوع برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده آن است که کاربران بیشتر چه عناوینی را جست و جو کرده اند. از نتایج جست و جو هم می توانید به این موضوع پی ببرید که بیشتر مقاله های نوشته شده با چه عنوانی از آن موضوع هستند.

توصیه می شود:  از کلمات چه طور،چگونه، نکات،دلایل،ترفندهای،چرا، راه های،روش های ، شیوه های و این گونه کلمات در ابتدای مقاله خود استفاده کنید تجربه ثابت کرده کاربران ایرانی از این کلمات در اول جستجوهای خود استفاده می کنند.

۲- انتخاب عکس های مناسب مقاله

یک شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت استفاده از عکس مناسب و مرتبط است. سعی کنید از تصاویر جدید که خودتان تولید می کنید در محتوای سایتتان استفاده کنید و از کپی کردن عکس های دیگر سایت ها پرهیز کنید. برای سئوی بهتر و جلوگیری از مشکلات کپی رایت بهتر است تصاویر مقالاتتان را خودتان تولید کنید. سعی کنید از تصاویر جذاب و مرتبط با مقالاتتان استفاده کنید و حداقل از ۳ تصویر در هر مقاله به نسبت حجم مقاله استفاده کنید.

گذاشتن تگ alt هم فراموش نشود که گوگل با استفاده از این تگ عکس های شما را ایندکس می کند.

۳- شیوه نگارش متن اصلی مقاله

یکی از مهمترین قسمت ها خود متن و نوشته اصلی می باشد. سعی کنید مقالاتتان کمتر از ۴۰۰ کلمه نباشد. یک مقاله خوب بین ۲ الی ۳ هزار لغت دارد. از کپی کردن متن مقالات دیگر سایت ها و درج آن در مقالاتتان جدا پرهیز کنید. اگر می خواهید متنی از دیگر سایت ها در سایت خود قرار دهید حتما آن را در نقل قول قرار دهید و لینک آن سایت هم در ابتدای متن قرار دهید. در انتهای مقاله حتما نویسنده و منبع مقاله که سایت خودتان است را همراه با لینک سایتتان درج کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بزرگترین اشتباهات در کسب درآمد اینترنتی

۴- توجه به لینک های داخل مقاله

لینک مقالات مرتبط با مقاله ای که می نوسید را در متن مقاله قرار دهید. به عنوان مثال به کاربرانتان پیشنهاد خواندن دیگر مقاله هایتان را با همان عنوان بدهید. قسمت های مختلف سایت خود را داخل مقاله تان به کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید. مثلا اگر کلمه سایت پول یابی در مقاله خود وجود داشت آن را به قسمت مقالات سایت پول یابی لینک دهید. در صورت لزوم اگر لینک سایت های دیگر را هم در مقاله تان قرار دهید مشکلی ندارد. در ساخت لینک های داخلی و خارجی در مقالاتتان افراط و زیاده روی نکنید که از نظر گوگل اصلا پسندیده نیست. همیشه اعتدال را رعایت کنید افراط و تفریط تاثیر معکوس در بازدید دارد.

کلمات کلید در افزایش بازدید خوب است ولی تاکید می شود زیاده روی تاثیر معکوس دارد لذا از نوشتن کلمات کلیدی زیاد در مقالات خود پرهیز کنید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود از سایت های Google Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید. این دو کمک رسان شما در شناسایی و جایگاه کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان می باشند.

تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد. همچنین از تگ های H2 و H3 هم در زیر عنوان های موجود در مقاله به اندازه کافی استفاده کنید.

 توصیه پایانی در شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر از اینترنت هستید و یا قصد دارید سایتتان در زمینه کاری رشد لازم را داشته باشد به شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت و یا افزایش بازدید توجه کنید و تلاش کنید نکات کاربردی آن را رعایت کنید.

توجه داشته باشید هرچقدر مقالات و محتوای سایت شما بیشتر ، بهترتر ، کامل تر و خاص تر باشد یقینا ترافیک بیشتری جذب می کنید. این قانون بدیهی و ساده را در نظر داشته باشید که نوشتن یک مقاله با کیفیت و محتوای منحصر به فرد بهتر از نوشتن مقالات متعدد بی کیفیت و کپی شده است.

در واقع سئو تبدیل به بازاریابی محتوا شده است و هر وب سایتی که محتوای با کیفیت تری ارائه کند در نتایج جست و جو رتبه بهتری دارد. و کسانی که افزایش بازدید بیشتر و رتبه مناسب داشته باشند کسب درآمد از اینترنتی بیشتر داشته و کسب و کار اینترنتی آنها پر رونق تر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.