نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

تصور و نگاه ما به زندگی مشخص کننده موفقیت ما در تمام امور است. از جمله در کسب و کار اینترنتی هم نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی متضمن کسب موفقیت است. در پایان مقاله قبلی با عنوان (کسب درآمد فوتبالی یا والیبالی) اشاره کردیم که :

«زندگی مثل بازی والیبال می‌مونه مثل فوتبال نیست که اگر نیمه اول خیلی عقب باشید نیمه دوم کار خیلی سختی برای جبران دارید. مثل والیبال می‌مونه. هر ست که تمام می‌شه شروع ست جدید یک موقعیت تازه است و همه چیز از اول شروع میشه.انگار اتفاقی نیفتاده و شما در شروع ست بعدی از اول فرصت جبران داری .»
توصیه می کنم آن مقاله را بخوانید چون این مقاله با عنوان نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی ، ادامه آن مطلب است با ما در سایت پول یابی همراه باشید:

تغییر برای نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

اگر می خواهیم رشد کنیم و زندگی خود را متحول کنیم باید نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی داشته باشیم. متاسفانه تصور ما از افق های پیش رو بسیار وابسته است به سن و سالمان. هر مقدار که پیش می رویم افق هایمان بسته تر می شود و گزینه هایمان محدودتر. اما به این فکر نمی کنیم که بسیاری از افراد موفق در نیمه دوم زندگی به یکی از شش مطلوبیت شخصی (شهرت، ثروت، قدرت، منزلت، معرفت و یا معنویت) رسیده اند.

نمونه بارز این تغییر شاعر بلندآوازه ایران ناصر خسرو هست. ناصرخسرو، در نیمه اول در پی جستجوی بی فرجام حقیقت، دچار سرگردانی شد و برای فرار به شراب و می‌گساری روی آورد. اما در نیمه دوم غوغا کرد و شد شاعر و نویسنده درجه یک ادبیات فارسی و خالق گنجینه‌های ادب و فرهنگ.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تبلیغات اینترنتی

نمونه شروع کننده در نیمه دوم زندگی

شاید بگویید که ناصر خسرو مربوط به زمان قدیم است و زندگی با افسانه و واقعیت آمیخته است. از امروزی ها مثال می آورم:

دیوید سندرز بعد از فوت پدرش از ده سالگی مشغول به کار شد: مامور آتش نشانی، فروشنده بیمه، کارگر کشتی‌، فروشنده لاستیک و کارگر پمپ بنزین. اما در ابتدای نیمه دوم زندگی، ساندرز برای مشتریان یک پمپ بنزین خوراک مرغ درست می‌کرد. دستپختش مورد استقبال قرار گرفت و در طول سه دهه بعدی وی به یکی از ثروتمندترین ها تبدیل شد: صاحب رستوران های زنجیره ای معروف کی.اف.سی (KFC ) با حضور در بیش از ۱۰۰ کشور جهان.

و مثال آخر، پیرمردی ۹۲ساله ای از نحوه اداره کشورش ناراضی بود. سال های دور نخست وزیر بود. اما اکنون مدت ها بود که سیاست را کنار گذاشته بود. اما با این حال به خاطر شرایط کشورش تصمیم گرفت که دوباره وارد عرصه سیاست شود. بسیاری پیش بینی می کردند که شکست بخورد و آبرویش برود. اما امروز او مسن ترین نخست وزیر دنیاست: ماهاتمیر محمد از مالزی.

پس برای ایجاد تغییر و یا رشد هیچ گاه دیر نیست.

سخن پایانی نگاه راهبردی به کسب درآمداینترنتی

در هر مرحله ای از زندگی که هستید این سه نکته را با خود مرور کنید:

۱-هر گذشته ای که داشتم مهم نیست، اکنون اگر از اول می خواستم شروع کنم چه کاری انجام می دادم؟

۲-اگر نیمه اول زندگی را ۴ بر هیچ عقب باشم، کافیست که نیمه دوم را یک بر هیچ ببرم. لازم نیست با اختلاف ۴ گل برنده شوم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد از اسپاتیفای Spotify

۳- خداوند دنیا را سرشار از فرصت آفریده و در کتاب آسمانی خود فرموده آنچه برای شما روا و حلال شده است را برای خود ممنوع و حرام نکنید. پس چرا به این فکر نکنیم که در چهل سالگی یک رشته دانشگاهی جدید بخوانیم، در پنجاه سالگی بعد از یک طلاق تلخ یک ازدواج مجدد شیرین داشته باشیم و در شصت سالگی نویسندگی را شروع کنیم و در هفتاد سالگی راه اندازی یک بنیاد نیکوکاری و…

مهم نوع نگاه است بر این اساس نباید تصور کنیم که برای کسب درآمد از اینترنت یا راه اندازی شغل و کار اینترنتی دیر است همیشه فرصت برای انجام هر کسب و کاری هست . کافیست بخواهید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.