هزار بک لینک رایگان

هزار بک لینک رایگان

گرفتن هزار بک لینک رایگان برای هر سایتی می تواند یک امتیاز و آرزو باشد چون موجب افزایش رنگ سایت و وبلاگ در میان موتورهای جستجو به ویژه گوگل شود. افزایش رنگ سایت همراه خود ترافیک بالا و افزایش بازدیدکنندگان را داشته و این کسب درآمد از اینترنت را بیشتر می کند. (نگاه کنید به مقاله :اهمیت بک لینک در کسب درآمد از اینترنت)

بین رنگ بالا و محبوبیت سایت و افزایش بازدید و کسب درآمد اینترنتی یک رابطه متقابل وجود دارد و یکی بر دیگری تاثیر دارد. به دلیل قیمت بالای بک لینک ها، بسیاری از سایت و وبلاگ داران نمی توانند هزینه کنند برای همین در سایت پول یابی قصد داریم یک سایت جالب که با ثبت نام ، هزار بک لینک کاملا رایگان می دهد را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

اهمیت بک لینک در رشد سایت:

بک لینک ، به پیوندهایی گفته می شود که از سایت های دیگر به سایت یا وبلاگ شما داده می شود. ارزش بک لینک بیش از همه در سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) خود را نشان می دهد. و هرچه سایت های زیادی بک لینک طبیعی داشته باشند و در کنار آن، محتوای تخصصی خوب و کاربرپسند منتشر کنند رتبه بالایی کسب می کنند.

بک لینک رایگان , گرفتن بک لینک , اهمیت بک لینک برای سایت

بک لینک سایت های دیگر به سایت و وبلاگ شما، در واقع ارزش و اعتبار شما را نشان می دهد (البته به شرطی که طبیعی باشد) و این لینک ها هر چه بیشتر باشند یعنی اعتبار شما بالاتر است. در واقع، نوعی نظرسنجی و رای دادن سایت ها به شما محسوب می شود و هرچه رای بیشتر باشد یعنی بیشتر مورد تایید هستید و رتبه بالاتری می گیرید. بک لینک فاکتوری برای رتبه بندی یک سایت است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی

سایت ارائه دهند ۱۰۰۰ بک لینک رایگان

با عضویت در سایت زیر ، بلافاصله هزار بک لینک رایگان به شما می دهد و نیازی نیست که خریدی انجام دهید :

http://247backlinks.info/

 در صفحه اول سایت همه چیز شرح داده شده است کافیست ثبت نام کنید و یک ایمیل معتبر بدهید در همان صفحه گفته شده که هدف از دریافت ایمیل برای ارسال هرزنامه نیست .

ارائه بک لینک

هزار بک لینک رایگان برایتان ارسال می شود حالا اگر دوست داشتید می توانید با خرید بک لینک هم کارتان را توسعه دهید برای این کار با پرداخت  1 دلار برای هر ۱۰۰۰ بک لینک، بک لینک موردنیازتان را از این سایت تهیه می کنید. پرداخت از طریق پی پال بوده منتهی یک مشکل وجود دارد و آن این که حداقل باید ۲۵ دلار پرداخت کنید (با گرانی دلار و اوضاع اقتصادی ؟؟؟؟)

بعد از خرید، یک «پروژه بک لینک» با لینک‌ها و کلمات کلیدی دلخواه و مناسب برای خودتان تعریف کنید.  زمان بندی اجرای پروژه اختیاری بوده و می توانید براساس روزهای هفته تعریف کنید تا در روزهای خاص مدنظر شما اجرایی شود.

وقتی پروژه را ایجاد کردید یک لیست از بک لینک‌هایی که کامل شده‌اند در ایمیل‌تان برایتان ارسال می شود.

با این کار می توانید رنک سایت‌تان را با کلمه کلیدی مدنظرتان افزایش دهید و در سایت های دیگر مجبور به صرف انرژی نشوید.

نکات پایانی  گرفتن هزار بک لینک رایگان

گرفتن هزار بک لینک رایگان برای رشد هر سایت و وبلاگی خوب است ولی از همه اینها مهم تر تولید محتوای تخصصی و جدید است. سایتی رشد می کند که محتوا داشته باشد محتوا برای سایت مانند الماس ارزشمند است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش لینک بیلدینگ

نکته دیگر اینکه در گرفتن بک لینک زیاده روی نکنید چون نتیجه عکس می دهد . در مورد این سایت هم با احتیاط عمل کنید زیاده روی ممکن است گوگل پنالتی کند. بهترین شیوه گرفتن بک لینک کاملا طبیعی می باشد.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.