هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر

منظور از هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر، راهکارهایی برای بهره وری بیشتر و کم کردن مشکلات کسب و کار و زندگی می باشد. هر کسی ممکن است در زندگی و کارش با مشکلات و مسائلی روبرو باشد و این کاملا طبیعی می باشد ولی شیوه برخورد با مشکلات، تعیین کننده می باشد.

باید تلاش کنیم تا راه تعامل با دیگران در کسب درآمد و نیز زندگی را یاد بگیریم لذا در سایت پول یابی با هدف آموزش و یادگیری، هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر را آوردم . ( همچنین نگاه کنید به : هشت اصل طلایی موفقیت در کار)

هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر

هر کسی می تواند در زندگی با مشکلات و موانع و حتی رقبا در کسب درآمد ، رفتار خاص خود را داشته و آنچه را که می پسندد اعمال کند اما بهترین رفتار ، معقول ترین آن است باید یاد بگیریم که سه فاکتور ، درایت، صبر و حرکت رو به جلو، شاه کلید موفقیت می باشد. در این راه موانع و مشکلات درونی و بیرونی است ولی مهم هدف ماست که باید به سمتش حرکت کنیم.

هشت روش برای کسب درآمد بیشتر ، موفقیت در کسب و کار و زندگی

با این مقدمه کوتاه هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر و نیز زندگی موفق تر عبارتند از:

۱- استراحت در زمان لزوم

برای هر کسی ممکن است در مسیر کسب و کار مشکلاتی پیش بیاید و تصور کند که تمام درها به رویش بسته شده است و هیچ روزنه امیدی برای خلاصی از این امر نیست ، در حالی که واقعیت چیز دیگریست.

اگر چنین حالتی برایتان پیش آمد یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به جای در جا زدن و ناامید شدن، استراحت کنید و با تمرکز و بررسی مشکلات، دوباره شروع کنید. هرگز خود را متوقف نکنید و از ریل رشد و پیشرفت خود را خارج نکنید.

۲- مثل خودتان صحبت کنید

برخی از افراد تصور می کنند که برای بازاریابی و جذب مشتری باید فن بیان خاصی داشته باشند و یا مثل فلان شخص معروف سخنور قهاری باشند تا موفق باشند ، در حالی که واقعیت اصلا اینگونه نیست.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راه پولدار شدن

اصلا لازم نیست ادای کسی را که خوب حرف می زند در بیاورید ، روش منحصر به فرد خودتان عالی است . همیشه بگویید من خاص و ویژه هستم حتی در گفتار ، بازاریابی و کسب درآمد.

۳- عدم انتقام جویی در کسب درآمد

بازار کسب درآمد اعم از اینترنتی و واقعی با رقابت همراه است بازار یعنی رقابت. ممکن است دیگران سعی در خارج کردن شما از بازار داشته باشند و یا مشتریان شما را بگیرند این خصیصه بازار و سرمایه داری است اما این موضوع نباید شما را وارد چرخه انتقام جویی کند.

آدم های قوی و با اراده هیچ گاه دنبال انتقام جویی نمی روند بلکه خود را با فراگیری و تلاش بیشتر قوی تر می کنند و جوانمردانه به رقابت با دیگران می پردازند و در زمان جلو زدن از رقبا، از آنها می گذرند و هرگز به قسمت کثیف ماجرا یعنی انتقام گیری نمی اندیشند.

۴- حداکثر خواهی در کسب درآمد

انسان به طور طبیعی دوست دارد در مقابل صرف پول، وقت ، تلاش و یا احساس، بیشتر نتیجه را بگیرد و در کسب درآمد هم بیشترین سود را کسب کند. معمولا در انتخاب بین کمتر یا بیشتر ، همیشه بیشتر را انتخاب می کند.

با این نظر، همه مردم اصولا در انجام هر کاری حریص هستند داشتن این ویژگی فی نفسه نه خوب است و نه بد. اما واقعیتی است که وجود دارد و همه انسان ها در درون خود دارند. حال با وجود این واقعیت چه بهتر که در کسب درآمد با رعایت تمام موازین اخلاقی و کاری، حداکثر خواهی در کسب درآمد را داشته باشیم.

۵- عاشق برد و موفقیت بودن

طبیعتا همه انسان ها به دنبال بردن و موفقیت هستند و تمام تلاششان را می کنند که در کسب درآمد موفق باشند اما در این میان برخی آدم های خاص هم وجود دارند که باخت هم به اندازه برد برایشان ارزشمند است و به آن توجه می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان مشاهیر درباره کسب پول

اینگونه افراد خاص که اتفاقا انسان های موفق و میلیاردرهای بزرگی هم هستند می گویند ، ما به همان اندازه که عاشق برد هستیم عاشق باخت هم هستیم حالا چطور می خواهی ما به زمیبن بزنی ؟ اینها از خطر کردن و شکست در امور نمی ترسند و اعتقاد دارند برای پیشرفت باید خطر کرد و ریسک پذیری را بالا برد.

۶- کم کوشی و یافتن راه حل های ساده و آسان

برخی از افراد در کسب درآمد و به طور کلی در زندگی تلاش کمی دارند و به نظر می رسد که تنبل هستند و این کاملا طبیعی می باشد. نکته جالب اینکه بشر سعی می کند آنچه را که می خواهد با کمترین تلاش ممکن به دست بیاورد. همه پیشرفت های بشر در زمینه علم و تکنولوژی در واقع دستیابی به بیشترین برون داد با کمترین درون داد است.

بنابراین همه افراد بشر اساسا به نوعی تنبل بوده و همواره به دنبال آسان ترین راه ممکن برای انجام دادن کارها می باشند فلسفه بسیاری از اختراعات بشری آسان کردن کارها و بر گرفته از راحت طلبی او می باشد. لذا تعجب نکنید اگر کسانی را می بینید که به دنبال کسب درآمد اینترنتی ساده و راحت هستند.

۷- خواستن عامل پیشرفت و کسب درآمد

برای موفقیت در هر کاری باید بخواهید و این خواستن، عامل مهمی برای پیشرفت در کسب درآمد محسوب می شود. هیچ نیرویی بالاتر و برتر از خواستن نیست.

تا نخواهید ، هیچ گاه اقدام به کسب درآمد نخواهید کرد قدم اول، خواستن و اراده کردن است.

۸- دو نیروی فعال خوشبختی و ثروت

هر کسی که بخواهد به مدار بالاتری از خوشبختی، آگاهی و یا ثروت برسد همزمان باید دو نیرو را فعال کند و یا خود به خود فعال می شود :

اول، نیروی مقاومت ذهن ناخودآگاه است که همواره سعی می کند الگوهای قبلی را تکرار کنید .

دوم، نیروی موافق کائنات که همواره سعی می کند شما را به سطح بالاتری از شادی و آگاهی هدایت کند.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.