ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد

دانستن ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد و آشنایی با این خصلت ها، از این نظر حائز اهمیت دارد که این افراد با تقویت و پرورش برخی خصایل خاص، فارغ از همه دغدغه های پیرامونی، نگاه رو به جلو داشتند و بدون توجه به حواشی که موجب کند شدن روند رشدشان می شود، فقط به جلو و آینده روشن چشم داشتند و افرادی که می خواهند رشد کنند باید اینگونه عمل کنند.

این افراد موفق و کارآفرین ،  نه تنها در کسب درآمد که در زندگی عادی و برخورد با دیگران هم دارای کاریزما بوده و همه را تحت تاثیر نوع نگاه و شیوه عملشان قرار می دهند. بیشتر این ثروتمندان از طبقات پایین بوده ولی هدفی بزرگ و بلند داشتند و کسب ثروت و پول بخشی از اراده آنان بوده و هیچ گاه به خاطر کسب پول ، مکارم اخلاقی و انسانی خود را زیرپا نگذاشتند. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به مقاله: (دلیل موفقیت افراد موفق )

ده ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد

قبل از بیان ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد همان طور که در بالا اشاره شد این افراد اگرچه کسب درآمد از اینترنت و یا دنیای واقعی مدنظرشان بوده ولی هیچ گاه مکارم اخلاقی را زیرپا نگذاشتند و امروزه هم با داشتن پول های زیاد، به عنوان افراد خیر و نیکوکار مطرح هستند و قسمت اعظمی از ثروت خود را در امور خیریه مصرف می کنند.

البته بسیاری از ویژگی های این افراد شبیه سایر افراد کاریزماتیک در دیگر زمینه های فعال مثل ادبیات، فرهنگ ، سیاست و… بوده و انگار خصلت ها و خوی این افراد تشابهات زیادی با یکدیگر دارد. سعی شده ویژگی ها و عادات عمومی این  افراد در اینجا بیان شود.

ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد ، ویژگی ثروتمندان ، ویژگی افراد کاریزماتیک
از نظر افراد موفق و ثروتمندان بزرگ، همه آرزوهایمان به حقیقت تبدیل می شود اگر، اراده کنیم و شجاعت دنبال کردنشان را داشته باشیم ، همه انسانها بالقوه ثروتمند هستند.

 ده ویژگی و عادت افراد کاریزماتیک در کسب درآمد و پول عبارتند از:

۱- شنونده خوبی هستند

افراد موفق در کسب درآمد بیشتر از آنچه که سخن بگویند می شنوند و در واقع گوش دادن به صحبت و سخنان دیگران یکی از ویژگی های شاخص آنان محسوب می شود. معتقدند که خداوند یک زبان در دهان داده و دو تا گوش در سر گذاشته ، پس باید بیشتر شنید و کمتر حرف زد.

۲- به دیدگاه افراد توجه می کنند

در گوش دادن به افراد به سطح سواد، طبقه اجتماعی، نوع پوشش، نژاد و قومیت ، عقاید و دین، جایگاه اقتصادی و توان مالی و… اصلا توجهی نمی کنند و برایشان مهم هم نیست که آن شخص از کجا آمده است بلکه برایشان دیدگاه و نظر افراد مهم است. آنها بدون توجه به ظاهر افراد، به دیدگاه آنان خوب گوش می کنند و آن را ملاک ارزیابی قرار می دهند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول موفقیت

۳- هنگام ارتباط مشغول حاشیه نمی شوند.

حتما برایتان اتفاق افتاده که وقتی با فردی صحبت می کنید به کاری دیگر مشغول است و تمرکز و توجه به گفتار شما ندارد. افراد موفق در کسب درآمد و کاریزماتیک در هنگام ارتباط خود را مشغول حاشیه و لوازم شخصی نمی کنند و به بطن و اصل توجه می کنند. برایشان تمرکز بر روی سخنان افراد ، اصل بوده و آن را ارزشمند می دانند.

۴- توجه به فراهم کردن چیزهایی برای دیگران

معمولا انسان ها دوست دارند هر کاری را به نفع خود انجام داده و بیشترین تمرکزش بر این امور برای خودشان است در حالی که افراد موفق و دارای کاریزما در کسب درآمد، اگرچه به فکر سود و ثروت بیشتر هستند ولی اولویت اصلی آنان چیزی دیگر است. این افراد به جای تمرکز اصلی بر چیزهایی که به دست می آورند، به چیزهایی که برای دیگران می توانند فراهم کنند، فکر می کنند.

این افراد به فکر ایجاد اشتغال برای دیگران، توسعه کسب و کار و استخدام نیرو بیشتر و به اصطلاح نان رسانی به دیگران بوده تا خانواده و افراد زیادی را از نظر مالی تحت پوشش قرار دهند.

۵- مانند افراد از خود راضی نیستند

شاید تصور عمومی درباره افراد موفق در کسب درآمد که پول زیادی دارند منفی باشد ولی واقعیت چیز دیگری است این افراد با تلاش و داشتن ایده به ثروت و پول رسیدند و هر گز خود را متمایز از جامعه نمی دانند. حتی این افراد مانند برخی از انسان های از خود راضی که خود را مهم می پندارند اصلا اینگونه عمل نمی کنند وهمواره دارای تواضع و متانت در برخورد با دیگران هستند.

۶- همه انسان ها در نظرشان مهم هستند

همان طور که در بالا اشاره شد انسان موفق و کاریزماتیک ، اصلا از خود راضی و مغرور نیستند و وجود این ویژگی موجب شده تا همه انسانها در نظرشان مهم باشند و با این تفکر، معتقدند می توان از همه انسان ها در هر سطح و طبقه ای چیزی آموخت و برای رشد بهتر و بیشتر در کسب و کار استفاده کرد. از هر کسی که می توان چیزی آموخت برایشان ارزشمند و قابل احترام است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کمال گرایی در کسب و کار اینترنتی

۷-  دیدن نقاط مثبت دیگران

همواره مثبت اندیش بوده و نسبت به دیگران ظن خوب دارند و از افکار منفی پرهیز می کنند. به همین دلیل، نقاط مثبت دیگران را می بینند و آن را تقدیر می کنند. همواره به ستایش دیگران و حتی رقبای خود می پردازند و این ویژگی موجب جذب دیگران و کسب احترام برایشان می شود.

۸- دقت در انتخاب کلمات

این افراد علاوه بر دقت در رفتار، در بیان سخن و استفاده از کلمات مناسب دقت فراوان دارند و از سخن های لغو و بیهوده به شدت پرهیز می کنند. همواره مطالعه و تمرین می کنند تا الگوی مناسب برای دیگران باشند و بر گفتار خود در جمع و خلوت تسلط دارند.

۹- عدم تمرکز بر نقاط ضعف دیگران

افراد دارای کاریزما فرقی ندارد به کار کسب درآمد یا فعالیت دیگری مشغول باشد هیچ گاه بر نقاط ضعف  دیگران تمرکز و پافشاری نمی کنند و این رفتار را دور از شان و منزلت خود می دانند. برایشان نقاط قوت انسانها مهم بوده و آن را تقویت می کنند.

۱۰- پذیرفتن نقاط ضعف خود

افراد کارآفرین و موفق در کسب درآمد همواره در مسیر پیشرفت و ترقی قدم بر می دارند و نگاهشان به جلو و آینده درخشان و خوشبینانه است و در این مسیر از انتقاد و یا بیان نقاط ضعف خود هراسی ندارند. نقاط ضعف خود را با گشاده رویی می پذیرند و سعی در رفع آن ضعف ها و نواقص دارند تا با قدرت بیشتری به راهشان ادامه دهند.

سخن پایانی ویژگی افراد موفق در کسب درآمد

اگر قدم در مسیر کسب درآمد اینترنتی و یا هر کسب و کاری در دنیای واقعی گذاشتید باید ببینید کدامیک از این ویژگی ها در درونتان است و کدام را ندارید آنچه را دارید تقویت کنید و آنچه که در شما وجود ندارد و یا ضعیف است را باید تقویت کنید. البته شاید نتوان همه این ویژگی ها را یکجا داشت ولی می توان برای دستیابی به این صفات پسندیده تلاش کرد.

بسیاری از آنها جزو مکارم اخلاقی است که در شریعت هم به داشتن آن سفارش شده است ولی افراد کاریزماتیک آنها را در عمل رعایت می کنند و راه پیشرفت در کسب و کار را التزام عملی به این اصول اخلاقی می دانند و با داشتن این تفکر والای انسانی ، موفقیت به دست می آورند.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.