چهار مزیت تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی جزو قدیمی ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت و جالب ترین نوع آنها می باشد و علیرغم گذشت سالها از پیدایش آن هنوز جزو روش های موثر بازاریابی می باشد. از بین همه محاسن، چهار مزیت تبلیغات کلیکی بیش از سایر مزایا اهمیت دارند که هنوز هم کاربرد دارند.

به دلیل اهمیت موضوع و مورد توجه بودن تبلیغات کلیکی در بین وبسمتران و مدیران سایت ها، تصمیم گرفتم تا در سایت پول یابی این چهار مزیت تبلیغات کلیکی را فهرست وار و مختصر توضیح دهم.

چهار مزیت تبلیغات کلیکی

همان طور که در بالا گفته شد ، تبلیغات کلیکی یکی از شیوه های قدیمی تبلیغات اینترنتی و یکی از منابع بازاریابی برای انواع سایت ها به ویژه فروشگاهها و کسب و کارهای اینترنتی می باشد. در صورت عدم شناخت کامل و علمی و همچنین کاربرد نادرست آن ، موجب هدر رفتن پول و سرمایه در کسب و کار می شود.

مزایای تبلیغات کلیکی ، محاسن تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کلیکی

البته مزایا و محاسن تبلیغات کلیکی خیلی بیشتر اینهاست ولی در اینجا چهار مزیت تبلیغات کلیکی  که شاخص و اصلی هست را با توضیح کوتاه آوردم و هدف اصلی از بیان این مزایا، آشنایی کاربران و مخاطبان اینترنتی می باشد. این محاسن تبلیغات کلیکی عبارتند از:

۱- با صرفه بودن تبلیغات کلیکی

شاید مهم ترین و بهترین مزیت تبلیغات کلیکی به صرفه بودن آن است به ویژه برای کسانی که سرمایه و پول محدود برای تبلیغ کسب و کارشان دارند. مدیران وبسمتر که توان مالی بالایی ندارند می توانند با اختصاص پول مناسب اقدام به سفارش این نوع تبلیغ کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

در واقع وبمستران با سفارش تبلیغ در سایت های مرجع و کمپین های تبلیغات کلیکی، پول و هزینه ای پرداخت نمی کنند فقط زمانی که بر روی تبلیغ آن کلیک شود به ازای هر کلیک و بر اساس تعرفه مشخص شده و انتخاب شده ، پول از حسابشان کم می شود. با این توضیح، تبلیغات کلیکی مناسب ترین شیوه تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و مدیرانشان که سرمایه محدود دارند، می باشد.

۲- کسب اطلاعات از کمپین های تبلیغات کلیکی

معمولا سایت های کلیکی به ویژه آنهایی که دارای امکانات فنی بالایی هستند پنل های پیشرفته با ریز کلیک ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. امکانات بسیار زیاد و دقیق در قسمت پنل شرکت ها و آژانس های تبلیغات کلیکی این مزیت بزرگ را دارد که وبسمتران و مدیران سایت های می تواند تعداد کلیک ها و روند آن را بررسی کنند.

در واقع اطلاعات موجود در پنل ، درستی تعداد کلیک، نوع کلیک ، بازخورد تبلیغات و رفتار کاربران اینترنتی را در اختیار مدیران سایت ها به ویژه صاحبان فروشگاهها و کسب و کارها قرار می شود و برای ترسیم نقشه راه و آگاهی از نیاز مخاطبان هدف و برنامه ریزی بر اساس آن، فوق العاده مهم و کلیدی است.

۳- تبلیغات کلیکی ایده خوب روی کاغذ

در نگاه کلی و بر روی کاغذ می توان سفارش تبلیغات کلیکی را به عنوان یک ایده مناسب و خوب در نظر گرفت و به عنوان وسیله ای برای معرفی کسب و کار در نظر داشت. شاید مدیران سایت ها و وبمستران در شروع کار با توجه به پول و سرمایه محدود در اختیارشان و یا عدم آشنایی با تاثیرگذاری سایر روش های بازاریابی و تبلیغات، این ایده برایشان مناسب باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد از سایت کلیکی

ضمن اینکه همان طور که در بالا هم ذکر شد به صرفه تر بوده و بودجه و پول اختصاص یافته بر اساس بازخورد تبلیغات هزینه می شود و تا وقتی کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک نکند پولی از حساب کمپین شما کم نخواهد شد حتی اگر تبلیغات شما هزاران بار نمایش داده شود.

۴- برنامه ریزی برای رشد سایت

داشتن و یا کسب برخی اطلاعات از رفتار کاربران اینترنتی به عنوان ابزار کلیدی جهت رشد می باشد و همان طور که در بالا گفته شد کمپین های تبلیغاتی اطلاعات ارزشمندی به مدیران سایت ها می دهند که ارزشمند است. معمولا شرکت های بزرگ ارائه دهنده تبلیغات کلیکی به ویژه گوگل، بینگ و حتی سایت های معتبر کلیکی ایرانی، امکانات مناسب برای بازخورد آگهی می دهند. (نگاه کنید به مقاله : اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی)

این بازخورد آگهی دو خوبی بسیار بزرگ دارد اول اینکه رفتار مشتری را نسبت به کالا یا خدمات می بینید و دوم اینکه تاثیر گذاری روش تبلیغاتی خود را می سنجید این اطلاعات برای ترسیم استراتژی در آینده و همچنین شناخت نیاز مخاطبان هدف و حرکت در آن مسیر برای کسب و کارهای نوپا سرنوشت ساز می باشد.اطلاعاتی که رقبای شما از آن بی خبر هستند.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.