کسب درآمد از سایت خارجیadcash

 شیوه کسب درآمد از سایت خارجیadcash ساده وآسان می باشد . سایت ادکش از سایت های معتبر برای تجربه کسب درآمد خارجی می باشد و بهترین تبلیغ دهندگان را از سراسر جهان دارد و به شیوه های مختلف بنری، پاپ اپ ، نسخه موبایلی و… می توان کسب درآمد داشت.

سایت ادکش یک شبکه تبلیغاتی بین المللی است و دفتر اصلی آن در شهر تالین (پایتخت استونی) قرار داشته و بر اساس مندرجات در سایت، این شبکه تبلیغاتی بین المللی با تمام سایت های نمایش دهنده از هر کشور، زبان و قومیتی همکاری دارد و از اینرو با فارسی زبانان هم مشکلی ندارد. (نگاه کنید به مقاله :شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی)

قبل از معرفی سایت کسب درامد ادکش در سایت پول یابی ، توضیحی درباره شبکه تبلیغاتی و درک درست آن می دهم با ما همراه باشید.

تعریف شبکه تبلیغاتی

در بالا گفتم که سایت ادکش یک شبکه تبلیغاتی می باشد . تعریف و کارکرد شبکه های تبلیغاتی اینگونه است که اینگونه سایت ها، تبلیغ دهندگان و نمایش دهندگان تبلیغات را به هم نزدیک و پیوند می زند. در واقع پل ارتباطی و واسطه بین دو گروه می باشند :

– وبمسترهای دنبال پول (نمایش دهنده) : صاحبان سایت ها و وبلاگ ها هستند که با نمایش تبلیغات در سایت خود کسب درآمد را تجربه می کنند.( Publisher).

– وبمسترهای دنبال تبلیغ(تبلیغ دهنده) : صاحبان سایت و وبلاگ هایی که هدفشان سفارش تبلیغ هدفمند سایتشان در چندین سایت مرتبط می باشد (Advertisers) .

شبکه تبلیغاتی ادکش از جمله شبکه های تبلیغاتی است که واسطه بین تبلیغ دهنده و نمایش دهنده تبلیغات می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  همکاری در فروش

ویژگی کسب درآمد از سایت خارجیadcash

– واحد اصلی و پرداختی سایت به یورو است ، البته در زمان پرداخت قابل تغییر به سایر ارزها می باشد منتهی کارمز از آن کم می شود.

– حداقل برداشت ۱۰۰ یورو می باشد ، البته پس از عضویت ۱۰ یورو به عنوان پاداش اولیه به کاربران می دهد.

– خوبی سایت برای ایرانیان این است که پرداخت به وب مانی هم دارد و تحریم نیست ضمن اینکه به PayPal, Bank Wire, Skrill (Moneybookers), Affiliway نیز پرداخت می کند.

– نوع تبلیغ ادکش به صورت (cost per action) CPA یا هزینه برای عمل می باشد. یعنی صرف کلیک کردن روی بنرهای تبلیغی درآمد به همراه ندارد و حتما باید کاربر عمل خواسته شده در تبلیغ را هم انجام دهد.

– سایت ادکش از روش تبلیغاتی سایت آندر (site under) استفاده می کند که در ایران به آن پاپ آپ می گویند . این روش بهترین و تنها روشی است که برای سایت های ایرانی بازدهی بالا دارد زیرا در محاسبه پاپ آپ بر اساس میزان باز شدن صفحه شمارش و پرداخت می شود.

– مقدار کسب درامد در سایت ادکش بر اساس آی پی بازدیدکنندکان متغییر است منظور از آی پی مثلا بازدیدکنندگان از اروپا و یا آمریکا با بازدیدکنندگان مثلا ایران و… از نظر هزینه فرق دارد لذا نمی توان مقدار درآمد ثابت را پیش بینی کرد.

کسب درآمد از سایت ادکش ، سایت کلیکی خارجی، سایت پاپ آپ خارجی adcash

 – بعد از ثبت نام در ادکش، ثبت سایت و وبلاگ لازم است و اگر سایت یا وبلاگ تایید شد از طریق ایمیل تاییدیه را دریافت می کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از تبلیغات بنری

– نمایش تبلیغ متناسب با بازدیدکننده سایت

– پشتیبانی ۲۴ ساعته تا ۴۸ ساعته.

– داشتن پنل کاربری ساده و کاربرپسند.

– داشتن انواع کدهای تبلیغی برای کسب درآمد مثل : بنر ، پاپ اپ ، لینک مستقیم و… .

لینک عضویت در سایت کسب درامد خارجی ادکش

توصیه های کلیدی برای کار با سایت خارجی ادکش

اگر قوانین سایت را دقیق مطالعه کنید و در کسب درامد رعایت کنید به نظر می رسد مشکلی از نظر کار کردن و پرداخت پول نخواهید داشت.

– تبلیغات بنری سایت ادکش حتما باید بدون اسکرول صفحه مشاهده شود و این موضوع در قوانین سایت آمده است.

– اگر سایت و یا وبلاگی دارید که با موبایل خوب باز می شود و بازدیدکنندگان موبایلی زیادی دارید این سایت مناسب است چون بابت بازدیدهای موبایلی پول خوبی می دهد.

– سایت های ناقض قوانین مولفان (قانون کپی رایت) مثل سایت های دانلود و یا نداشتن لایسنس و… را تایید نمی کند.

– اعضای ثبت نامی سایت در سایت یک Manager دارند و اطلاعات تماس در پایین آن شخص قابل مشاهده است برای کسب اطلاعات بیشتر می توان از Manager درخواست کمک کرد.

 – ادکش در تایید سایتها سختگیری زیادی دارد و باید ملاک های مدنظر آن را داشت.

– اگر سایت و وبلاگتان بازدید زیادی ندارد توصیه می شود به طرف شبکه های دیگری برای کسب درامد بروید.

– سایت ادکش به دلیل نوع پرداخت ، سابقه طولانی و شهرت، می تواند یکی از راههای کسب درآمد کاربران ایران از سایت های خارجی باشد.

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

4 دیدگاه

  1. سلام
    یک سایت میخام بسازم با دامین ir و محتوا های خارجی
    بنظرتون adcash تایید میده؟

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      تا چند ماه قبل که تایید می کرد و مشکلی نبود
      قوانین اون هم با ایران مشکلی ندارد اما ..
      اما کار این است که برخی از دوستان وقتی به برداشت می رسیدند ساسپند می شدند و دستشان هم به جایی بند نیست این نکته کلیدی را مدنظر داشته باشید
      نکته دیگر اینکه این سایت مربوط به کشور استونی و اروپای شرقی است توجه کنید که در اروپای شرقی زیاد به قوانین پایبند نیستند زود زود تغییر می دهند
      نکته جالب اینکه با محتوای خارجی چرا حالا با دامین ir قصد دارید راه اندازی کنید با دامین های بین المللی که بهتر است ؟ ضمن اینکه با گوگل ادسنس هم می توانید همکاری کنید و از آن طریق البته اگر بتوانید تحریم را دور بزنید همکاری کنید.
      شاد باشید

  2. اگر سایت نوپا باشه و تازه تاسیس اد کش تایید میده؟

    • سایت پول یابی

      در قوانین آن چیزی از نوپا بودن نیامده است ولی اگر سایتی بازدید نداشته باشد عملا درآمدی ندارد
      منتهی نکته مهم اینکه در تایید سایتها حساسیت بالایی دارد قوانین سایت را بخوانید ریزترین موارد با شرح آمده است و اگر رعایت نشود تایید نمی شود و یا سایت مسدود می شود
      قانون کپی رایت باید رعایت شود .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.