کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت

برای کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت که یک شبکه تبلیغاتی خارجی است به چند روش می توانید اقدام کنید ولی قبل از بیان شیوه کسب درآمد اینترنتی از این نوع سایت های خارجی ، لازم است نکاتی را شرح دهم. با افزایش قیمت دلار و کم شدن ارزش پول ملی، کار کردن با سایت های خارجی به صرفه است نکته بعدی اینکه در انتخاب سایت باید دقت کرد تا کلاهبردار نباشند.

بیشتر سایت های خارجی به دلایلی با کاربران ایرانی مشکل دارند و در پرداختها و موقع تسویه حساب اذیت می کنند لذا در انتخاب سایت ها دقت شود و مورد بعدی اینکه هر سایتی ارزش همکاری ندارد و باید حتما از نظر کار صرفه اقتصادی داشته باشد. سعی کنید سایت های معتبر و شناسنامه دار و خوشنام را انتخاب کنید.

 نکته آخر اینکه سایت های معرفی شده در زمان حاضر مشکلی برای همکاری ندارند و ممکن است فرضا سال آینده سیاست کاری آنها تغییر کند لذا ملاک معرفی زمان حال این سایت ها می باشد ضمن اینکه با شرایط سخت تحریم، روش کار با این نوع سایت ها عوض می شود.  با ما در سایت پول یابی همراه باشید. (نگاه کنید به مقاله :اصطلاحات سایتهای کسب درآمد خارجی)

معرفی کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت popunder.net

در سایت تبلیغاتی پاپ آندر نت به شیوه های مختلفی از جمله پاپ آندر ، بنری ، لینکی، متنی و… می توان کسب درآمد کرد. تقریبا به ازای هر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ آی پی ، یک دلار درآمد کسب می کنید و با افزایش قیمت دلار ، برای سایت ها و وبلاگ های پربازدید ایرانی درآمد خیلی خوبی می باشد.

خوبی این سایت این است که حداقل برداشت برای وب مانی  ۲ دلار می باشد و در هر سه شنبه پرداخت انجام می شود لذا بهتر است درخواست پرداخت را روز دوشنبه بزنید همچنین به okpay هم پرداخت دارد که حداقل حدود ۶۰سنت می باشد.

لینک عضویت در سایت کسب درآمد خارجی

شیوه کار سایت کسب درامد پاپ آندرنت

پس از اینکه در سایت ثبت نام کردید می توانید در قسمت Add new site  وارد شوید و سایت و یا وبلاگ خود را ثبت کنید برای اینکه از نظر محتوای غیر اخلاقی و نمایش بنرهای خلاف قانون در سایت خودتان جلوگیری کنید حتما جلوی گزینه Adult 18+ Ads  تیک گزینه Disable 18+ advertising را بزنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از تبلیغات بنری

نکته دیگر اینکه اگر در موقع ثبت نام، روی Additional کلیک کنید گزینه‌های پیشرفته‌تری را برای تنظیم مشاهده می کنید. مهمترین‌ اینها، دو گزینه Impressions amount و Clicks amount  هست که برای حداکثر درآمد، این گزینه ها را روی آخرین رفم یعنی ۸۶۴۰۰  قرار دهید.

نکته سوم اینکه در قسمت The types of advertising  می‌توانید نوع تبلیغاتی را که در سایت قصد نمایش دارید را انتخاب کنید.  به صورت پیشفرض همه گزینه ها تیک خورده و بهتر است برای اینکه حداکثر درآمد را داشته باشید در همان حالت پیشفرض بماند.

کسب درآمد از سایت خارجی ، کسب درامد کلیکی و پاپ آپ

برخی از ویژگی های سایت کسب درآمد خارجی پاپ آندر نت

– سایت فقط ۱۵ درصد از پرداخت تبلیغ کنندگان را می گیرد و ۸۵ درصد باقی مانده را با شیوه های مختلف به کاربران می دهد .

– کسب درآمد از طریق معرفی دیگران. با معرفی و عضویت هر وبمستر توسط شما، ۷ درصد از آمدی که کسب کنند به شما تعلق می گیرد (البته روشن است که این هفت درصد از درآمد آن وبمستر کم نمی شود).

– کسب درآمد با معرفی تبلیغ دهندگان . هر تبلیغ دهنده ای از طرف شما به سایت معرفی شود ۷ درصد از پرداختی به شما تعلق می گیرد (البته روشن است که چیزی از موجودی تبلیغ دهنده کم نمی شود.)

کدهای هوشمند تبلیغات . تبلیغات بنری، متنی ، پاپ آپ و… با گذاشتن یک کد هوشمند در سایت و وبلاگ نمایش داده می شود و با تنظیمات می توانید نوع تبلیغات در سایت و وبلاگ خودتان را انتخاب کنید.

– تنوع در نمایش تبلیغات پربازده و جدید: امکان قرار دادن تبلیغات جدید مانند «تبلیغ به شکل پیام گوشه صفحه» – «تبلیغ به شکل پیام هشدار دهنده»- »بنرها و متن های ثابت» و… وجود دارد.

کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت از طریق وفاداری به سایت

سایت برای تشویق و حفظ کاربران از ترفند افزایش درآمد مالی با عنوان وفاداری  استفاده می کند طرح وفاداری به شیوه های زیر اعمال می شود:

– در صورتی که صاحب سایت به مدت حداقل یک ماه همکاری کند ۳ درصد از درآمدی را که کسب کردند به عنوان پاداش (درآمد اضافی) دریافت می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از ایران پاپ آپ

– اگر وبسمتر بیش از سه ماه همکاری داشته باشد، ۵ درصد از درآمدش به موجودی حسابش اضافه می شود.

– با تکمیل چک لیست ها در صفحه «بهترین همکار» پاداش ۵/۱ درصد از درآمدتان ، دریافت می کنید.

البته برای دریافت این جایزه باید شرایط وفاداری در سایت را کاملا رعایت کنید . یعنی اینکه در طول یک ماه، همکاری با سایت بیش از ۲ روز پشت‌سرهم و جمعا بیش از ۳ روز متوقف نگردد. همچنین میزان ترافیک بیش از ۵۰ درصد کاهش نیابد.

سیستم همه موارد همکاری و پرداخت پاداش را به طور اتوماتیک بدون دخالت انسانی انجام می دهد و برای دریافت پاداش باید موارد فوق را رعایت کرد.

میزان کسب درامد از سایت خارجی پاپ آندر نت popunder

به طور قطع و یقین نمی توان میزان کسب درامد شما از این سایت خارجی را تخمین زد چون نرخ ثابت وجود نداشته و درآمدها متغییر است. برای اطلاع کلی و تخمین می توانید «کد بررسی درآمد » را در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید. با این کد هیچ تبلیغی در سایت شما نمایش داده نمی شود فقط پتانسل شما در شبکه تبلیغاتی پاپ آندر سنجیده می شود.

سایت کسب درامد از اینترنت پاپ آندر نت از سال ۲۰۰۷ با انجام تغییرات متعدد و کاربرپسند، شیوه خود را تکمیل کرده و جلوی هر گونه تقلب در کسب درامد را می گیرد.

نکته پایانی اینکه کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت گزینه های هدفمندی دارد و این هدفمندی بر اساس منطقه جغرافیایی، نوع مرورگرها ، زمان ، دسته بندی و بودجه، قابلیت هدفمندی مجدد (retargeting) می باشد.

سخن پایانی کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت

کسانی که علاقمند به کسب درآمد دلاری هستند می توانند با عضویت در شبکه تبلیغاتی پاپ آندر نت popunder از راههای مختلف کسب درامد کنند. سایت سابقه طولانی در تبلیغات اینترنتی داشته و در زمینه پرداخت پول خوشنام (البته تا زمان ارسال این پست در سایت پول یابی) می باشد. ضمن اینکه بیش از نیم میلیون، سایت ثبت شده و نزدیک به پنجاه میلیون بازدید از سراسر جهان دارد.

خودم با این سایت کار نکردم ولی دوستان زیادی در حال کار با ان هستند و راضی می باشند.در صورت علاقه می توانید عضو شوید و کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کنید و یا برای کسب درآمد، سایت خود را ثبت نموده و کد آنرا در سایت خود قرار دهید

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.