کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

زمانی که صحبت از کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی می شود بیشتر ما متوجه بیت کوین می شویم در حالی که ارزهای معتبر و ارزشمند دیگر هم وجود دارد .قبل از پرداختن به اهمیت ارزهای دیجیتال در کسب درآمد اینترنتی به این نکته مهم باید توجه کنید که پول یا ارز مجازی در حال رشد فزاینده بوده و هر روز طرفداران آن در حال افزایش هستند و این نشانه اقبال مردم و اهمین این ارزها می باشد.

درباره دلیل محبویت ارزهای دیجیتال حرف و حدیث زیاد است ولی پول های دیجیتالی به منظور امنیت و ناشناس بودن پدید آمده اند. به دلیل ماهیتشان، تقلب در تراکنش های ارزهای دیجیتال جایگاهی زیادی ندارد.

تاریخچه ارز دیجیتالی

اساس ارز دیجیتالی و پول های الکترونیکی بر رمز نگاری استوار است . ابتدا رمزنگاری در جریان جنگ جهانی دوم برای انتقال پیام های امنیتی و فرمان های نظامی استفاده شد. با رشد و توسعه فناوریها، در عصر دیجیتال، ریاضیات و علوم کامپیوتر برای امنیت ارتباطات، اطلاعات و انتقال پول مورد توجه قرار گرفت و کاربرش بیش از گذشته شد.

از نظر سابقه فعالیت پول الکترونیکی، اولین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و چنان رشد کرد که امروزه پادشاه تمام پول های الکترونیکی و دنیای ارزهای دیجیتال است. با این حال در چند سال گذشته ارزهای دیجیتال زیادی معرفی و عرضه شده اند. در حال حاضر بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی تجارت می شود و این نشان از توجه و علاقه مردم به ارزهای دیجیتال دارد..

ویژگی کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

برای ارزهای دیجیتالی ویژگی ها و مشخصات زیادی ذکر می کنند که برخی از آنها عبارتند از:

۱- تقلب در تراکنش های آن نیست و یا بسیار کم است.

۲- کسی صاحب و مالک آنها نیست.

۳-کسی نمی تواند متوقف و یا آن را هک کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  باورهای اشتباه درباره بیت کوین

۴- ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بوده و واسطه ها را حذف کرده اند.

 

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. ارزهایی هستند که از رمزنگاری برای انتقال در اینترنت استفاده می کنند، رمزنگاری های ارزهای دیجیتال غیرقابل هک و پیگیری هستند و هر کسی می تواند کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی را با این مشخصان منحصر به فرد تجربه کند. ( استخراج بیت‌کوین)

اهمیت کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

همان طور که در بالا گفته شد ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می کنند و به کاربران و صاحبان این نوع پول ها،  امکان پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از بانک ها و سازمان های واسطه می دهند.

علاوه بر اینها بیشتر ارزهای دیجیتال موجود در بازار اینترنتی، روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین اجرا میشوند. بیشتر واحد های اصلی ارز دیجیتال (به جز توکن ها) توسط یک فرآیند به نام استخراج یا ماین تولید می شوند.چون ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت نام یا مدارک خاصی ندارد.

لذا فرایند استخراج برای همه امکان پذیر است و همه می توانند با کمی آموزش و مطالعه، و با سخت افزار های مناسب، کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی را تجربه کنند.

آینده کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

متخصصان و کارشناسان اقتصادی و مالی دنیای مجازی تاکید می کنند که آینده برای ارزهای دیجیتال است و از میان همه ارزهای دیجیتال پنج ارز ارزش توجه خاص و ویژه دارد. به نظر اینها، پنج ارز دیجیتالی ارزش سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۰ را دارد و با صبر و حوصله می توان سود خوبی بدست آورید. به نظر این متخصصان مالی کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی آینده درخشانی خواهد داشت.

این ارزهای دیجیتالی مهم و مشهور عبارتند از:

۱- بیت کوین:

از نظر اهمیت، بیت کوین اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال است. بیت کوین توسط فردی (یا افرادی) ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. ارزش کل بازار بیت کوین اکنون بیش از ۷۰ میلیارد دلار است. (نگاه کنید به مقاله :بیت کوین bitcoin پول دیجیتال)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سوالات درباره بیت کوین

۲- لایت کوین:

ارز لایت کوین به عبارتی دنباله بیت کوین می باشد. این ارز با تغییراتی در بیت کوین مانند انجام سریع تر تراکنش ها و استخراج راحت تر، در سال ۲۰۱۳ وارد بازار ارز دیجیتالی شد.

۳- اتریوم:

ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۵ توسعه یافت، این ارز دیجیتال بلاک چین مخصوص خود را دارد به همین دلیل به آن بلاک چین دوم هم گفته می شود. ویژگی های آن عبارتند از:فقط یک روش پرداخت نیست. روی بلاک چین اتریوم، قرارداد های هوشمند غیرمتمرکز اجرا می شود. بیش از ۹۰ درصد توکن های موجود روی پلتفرم اتریوم فعالیت می کنند.

۴- ریپل:

ارز دیجیتال ریپل یکی دیگر از پلتفرم های غیرمتمرکز مشهور است. ریپل در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد ظرفیت تراکنش های بالا عرضه شد.
۵- استلار:

ارز دیجیتال استلار در سال ۲۰۱۴ و با ماهیتی تقریبا مثل ارز دیجتالی ریپل به وجود آمد. البته می توان استلار را شاخه یا فورک پول دیجیتال ریپل دانست . جد مک کالب، بنیانگذار ارشد ریپل با چند نفر از توسعه دهندگان بر سر مسائلی اختلاف نظر داشت که این موجب شد جد مک کالب ریپل را رها و روی استلار کار کند.

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی

همان طور که بارها تاکید شده است ارزهای دیجیتال هر روز در حال رشد بوده و با اقبال کاربران مواجه می شود و در میان انبوه ارزهای دیجیتالی پنج ارز : بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و استلار ارزش سرمایه گذاری دارد . اگر به دنبال منبع کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی هستید می توانید روی هر کدام از اینها سرمایه گذاری کنید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.