کسب درآمد اینترنتی با سخت افزار و شبکه

کسب درآمد اینترنتی با سخت افزار و شبکه

کسب درآمد اینترنتی از طریق مشاوره یا آموزش تجهیزات سخت افزاری و شبکه کامپیوتری یکی از شیوه های نوین کسب و کار اینترنتی است که هر کسی می تواند با کمی مطالعه و آموزش اقدام به کار کند. در این نوع کسب درآمد اینترنتی ، فرد باید با راه اندازی سایت و وبلاگ، و ارسال مقالات رایگان شروع به جذب بازدید کننده مرتبط با کار و تخصص خود کند. و در بین متن های ارسالی اقدام به گذاشتن شماره تلفن برای رفع مشکلات و یا ارائه پکیج های آموزشی جهت فروش و یا دادن حق اشتراک و… کند.

کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

شیوه کسب درآمد اینترنتی با سخت افزار و شبکه

شاید این سوال پیش بیاید که من تخصص این را ندارم چطور عمل کنم؟ و یا فقط از طریق اینترنت می توان کسب درآمد کرد یا نه ؟ در کسب درآمد از این نوع فرق نمی‌کند که رشته‌ی تحصیلی شما چه باشد. اگر آچار‌ به‌دست هستید، استعداد ریاضی مناسبی دارید و دوست دارید با تجهیزات کامپیوتری و مخابراتی سروکار داشته باشید، می‌توانید در دوره‌های گوناگون سخت افزار و شبکه شرکت کرده، مدرک معتبر دریافت کنید. بانک‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و حتی موسسات کوچکی که نیاز به دوربین‌های مراقبتی اینترنتی دارند، همگی مشتریان بالقوه شما خواهند بود.

خوشبختانه در کشور ما مؤسسات مشهوری وجود دارند که دوره‌های آموزشی با استانداردهای جهانی برگزار می‌کنند. حضور در این دوره‌های کوتاه‌مدت، می‌تواند به افزایش مهارت و در نتیجه اشتغال شما کمک کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با جستجو

حضور در دوره‌های سخت‌افزاری مانند A+ به شما کمک می‌کند در مغازه‌های فروش کامپیوتر و موبایل … بتوانید کار کنید و به‌تدریج و با افزایش درآمد برای خودتان مغازه‌ای باز کنید.

آموزش کسب درآمد اینترنتی با سخت افزار و شبکه

حضور در دوره‌های شبکه، دو نوع فرصت شغلی برای شما ایجاد می‌کند:
۱- حضور به‌عنوان مشاور در شرکت‌های گوناگون برای ارائه خدمات
۲- استخدام در شرکت‌ها به‌عنوان مشاور شبکه و IT

بعضی از این دوره‌ها عبارت‌اند از: دوره CCNA شرکت سیسکو و دوره‌های MCSA و MCSE شرکت مایکروسافت. اگر بتوانید دوره‌های امنیت شبکه را نیز بگذرانید، فرصت‌های بیشتری برای اشتغال خواهید داشت.

توصیه های کلیدی کسب درآمد اینترنتی با سخت افزار و شبکه

۱- در این نوع کسب‌وکار، داشتن تجربه اهمیت بسزایی دارد و باید همواره در حال یادگیری مهارت‌های جدید و انجام پروژه‌های عملی باشید.
۲- اگر در حال حاضر درجایی دانشجو هستید و یک سایت کامپیوتری زیر نظر شماست، بهترین فرصت برای حضور در دوره‌های شبکه و تجربه دروس، در سایت کامپیوتری است. ای فرصت را از دست ندهید.
۳- گرفتن مدارک معتبر در حوزه شبکه و سخت‌افزار، فرصت تدریس نیز برای شما فراهم می‌کند که می‌تواند به‌عنوان یک زمینه دیگر درآمد، به شما کمک کند.
۴- مانند همیشه تکرار می‌کنم که داشتن علاقه، شرط اصلی است و اگر صرفاً می‌خواهید مدرکی داشته باشید، وقت و پول خود را بیهوده صرف نکنید.

مطلب پیشنهادی

تولید محتوا چیست ؟ چگونه تولید محتوا کنیم ؟ , پنل تولید محتوا , پکیج تولید محتوا

۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

امروزه کمتر صاحب کسب و کار اینترنتی پیدا می شود که به اهمیت تولید محتوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.