کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

کسب درآمد از اینترنت راهها و شیوه های مختلفی دارد که در ارسالهای قبلی به برخی از این موارد مثل کسب درآمد از گردشگری، کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی، فروش فایل و محصولات دانلودی ، مشاوره و… اشاره کردیم در حوزه وب سایت و طراحی سایت هم افراد زیادی هستند که به مقوله کسب درآمد از اینترنت می پردازند و اتفاقا درآمد خوبی هم داردند . یکی از این راهها کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها می باشد که اتفاقا بسیار پرطرفدار و کاملا حرفه ای بوده و خواهان خاص خودش را داشته و دارد. ( برای اشنایی نگاه کنید به مطلب: کسب درآمد اینترنتی از عاشقان سفر)

کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها به شیوه های مختلفی اجرا می شود و پرداختن به این موضوع به عنوان یک ایده پولساز می تواند برای بسیاری از کاربران حوزه آی تی و به ویژه جوانان بیکار ایجاد اشتغال کند. با زیاد شدن وب سایتهای در موضوعات مختلف ، موضوع امنتیت سایتها به عنوان یک تخصص و نیاز مورد توجه مدیران سایت های حوزه های مختلف کسب و کار قرار گرفته است .. این موضوع موجب شده تا عده زیادی کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها را به عنوان ایده جالب برای فعالیت اقتصادی خود لحاظ کنند ما هم در سایت پول یابی به شیوه های کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

شیوه کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

امنیت یکی از موضوعات مهمی است که متاسفانه خیلی از وب سایت های ایرانی و مدیران آنها از آن بی بهره اند. لذا ایذاه خوبی برای کسب و کار اینترنتی می باشد برای تحقق این ایده، شما باید وب سایتی مناسب با موضوع امنیت راه اندازی کنید و به ارائه برنامه و مهارتهای خود بپردازید. اکثر وب سایت هایی که در ایران وجود دارند وردپرسی هستند. تامین امنیت و کلا کارهایی که باید برای بالا بردن امنیت وب سایت های وردپرسی انجام دهید بسیار ساده و به راحتی قابل یادگیری است و با کمی مطالعه می توانید یک متخصص امنیت وب شوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل افزایش قیمت بیت کوین

کافیست تا با تحقیق و مطالعه در کوتاه مدت یک مدیر امنیت در حوزه اینترنت شوید و با نوشتن مقالات و دادن مشاوره رایگان در ابتدا ، مدیران وبسایتها را جذب کنید و به مرور با افزایش وب سایتها کسب درآمد خود را شروع کنید. فقط باید سعی کنید بتوانید خود را به عنوان متخصص صادق و قابل اعتماد در اینترنت معرفی کنید و باید همواره توجه به نیاز مشتری و رفع آن را به بهترین شکل مدنظر قرار دهید. در کنار مجموعه فعالیت های خود، با تولید محتوای ارزشمند در حوزه امنیت وب، امنیت سرور و آی تی می توانید کار خود را بیشتر معرفی کنید اگر درست و با صداقت رفتار کنید به زودی مشتریان زیادی خواهید یافت طوری که فرصت سر خاراندن را هم نداشته باشید.

راههای کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

شیوه های مختلفی برای کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها است که از جمله آنها، مشاوره دادن، آموزش دادن، رفع مشکلات امنیتی سایت یا ایمین سازی وب سایت ها توسط خودتان می باشد . در بحث آموزش ها می توانید اقدام به فروش اشتراک یا گرفتن کاربران ویژه کنید و مثلا با دادن اشتراک سه ماهه یا شش ماهه و یک ساله آموزش ارائه دهید و یا کارهای مربوط به امنیت سایتها را به عهده بگیرید. راه دیگر فروش پکیچ های آموزشی امنیت، ایبوک ها، فیلم ها و ویدئوهای آموزشی می باشد. (نگاه کنید به مقاله : کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی )

ارائه خدمات در باره امنیت سایتها می تواند در همه زمینه ها از طراحی، قالب ، کدنویسی، امنیت کلی وردپرس ، امنیت سرور و… باشد که هر کدام از این مباحث در واقع ایده مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی می باشد. خوبی این کار این است که همه کارها و کسب درآمدها به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. باید اهمیت امنیت را برای مدیران سایتها تبیین کنید و آنها را به ضرورت این کار واقف کنید. یادم هست که در ده سال قبل سایتی با نام ادگاه در زمینه تبلیغات و نمایش تبلیغات رشد بسیار عالی داشت و در مدتی کوتاه، جزو سایتهای برتر ایران شد ولی در اوج رشد و پیشرفت به دلیل غفلت مدیران و وجود چند باگ امنیتی، سایت مورد حمله مداوم هکرها قرار گرفت و هرگز نتوانست قد علم کند و بعد از مدت کوتاهی سایت ادگاه بسته شد و الان اثری از آن نیست.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی

سخن پایانی کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

سالهاست که در حوزه اینترنت فعالیت می کنیم و مدیران بسیاری را می شناسیم که به خاطر هزینه های زیاد راه اندازی و رشد سایت، دوست ندارند زحماتشان با حملات هکری و اشتباهات امنیتی از بین برود لذا دنبال افرادی هستند که به صورت حرفه ای امنیت آنها را تضمین کنند و این کسب درآمد از اینترنت در حوزه امنیت را ایجاد می کند از طرفی  اشخصاصی که به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه کار کنند بسیار کم هستند لذا یک حوزه پر مشتری با متخصصان کم می باشد و این یعنی بازار کسب و کار اینترنتی پر رونق برای کسب درآمد اینترنتی فراهم است.

از طرفی وب سایت هایی که روی امنیت سایتها به صورت تخصصی کار کنند بسیار کم هستند پس در هر دو زمینه متخصص امنیت و سایت تخصصی امنیت در بین فارسی زبانان محدودیت وجود دارد و این یعنی یک بازار بزرگ پر مشتری و خواهان با سرویس دهنده کم و محدود. مطمئن هستم هر کسی با کمی مطالعه و کسب تخصص می تواند از این بازار بزرگ کسب درآمد اینترنتی ، پول سازی کند و چرا این شخص صاحب ایده خود شما نباشید؟

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.