کسب درآمد با پیتزای میلیاردی

کسب درآمد با پیتزای میلیاردی

اگر از شما بپرسند کسب درآمد با پیتزای میلیاردی امکان پذیر است؟ حتما خواهیم گفت سوال کننده قصد شوخی دارد و یا سوال را اگر اینگونه مطرح کند که آیا ممکن است دو پیتزا با قیمتی معادل ۵۰۰ میلیارد تومان وجود داشته باشد ؟ به نظرتان حرفش درست و منطقی هست ؟

ظاهر سوال به نظر خود من مسخره است و می گویم هدف سرکار گذاشتن و شوخی بیش نیست .  اما واقعیت این است که در جهان خارج این اتفاق روی داد و دو پیتزا ۵۰۰ میلیاردی در یک مقطع زمانی خرید و فروش شد. اصل داستان کسب درآمد با پیتزای میلیاردی چیست ؟ در سایت پول یابی قصد داریم تا آن را بیان کنیم با ما همراه باشید.

داستان کسب درآمد با پیتزای میلیاردی

داستان کسب درآمد با پیتزای میلیاردی به هشت سال قبل بر می گرد بله درست هشت سال قبل در چنین روزی (۲۱ می ۲۰۱۰) اولین معامله‌ کالای فیزیکی با بیت‌کوین انجام شد. معامله ای که امروزه بسیار پرسر و صدا شده و همه به خریدار آن به خاطر این بی فکری می خندند ولی در هر حال اتفاقی هست که افتاده و کاریش نمی شود کرد. خریدار از آن اطلاع نداشت و دو پیتزای خریداری شده را با خیال راحت نوش جان کرد.

شاید باور نکنید، فردی به نام لازلو اولین کسی بود که یک کالای فیزیکی را در ازای پرداخت بیت‌کوین معامله کرد. بیت کوین یا پول غیرکاغذی یا پول دیجیتالی، در آغاز راهش بود و هنوز این اقبال و توجه امروزی را نداشت و لازلو که این پول را در اختیار داشت اقدام به خریدن پیتزا با آن کرد. قیمت دو پیتزا ۲۵ دلار بود و ایشان با پرداخت ۱۰ هزار بیت کوین آن را خرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد اینترنتی ساده و پول ساز

ضرر میلیاردی در کسب درآمد

در واقع لازلو دو پیتزا به ارزش ۲۵ دلار را به ازای پرداخت ۱۰ هزار بیت کوین دریافت کرده است، در زمان انتشار این یادداشت کسب درآمد با پیتزای میلیاردی در سایت پول یابی، هر واحد بیت‌کوین حدودا ۸۵۰۰ دلار معامله می‌شود. حالا آن مبلغی را که در ازای دو تا پیتزا در هشت سال قبل با نرخ امروز و قیمت بیت کوین الان حساب کنیم تفاوت را بهتر درک خواهید کرد.

در واقع اگر لازلو در هشت سال قبل، آن دو پیتزا را با بیت‌کوین خریداری نمی‌کرد و ترجیح می‌داد تا بیت‌کوین‌هایش را نگهداری کند امروز با رشد بیش از ۳۴۰۰ برابری دارای سرمایه‌ای به ارزش ۸۵ میلیون دلار بود  چیزی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان کشور ما .

سخن پایانی کسب درآمد با پیتزای میلیاردی

هدف از بیان داستان کسب درآمد با پیتزای میلیاردی این است که دو قاعده و قانون کلی را در کسب درآمد و تجارت همیشه مدنظر داشته باشیم:

اول اینکه ، چیزی که امروز بی ارزش است دلیلی ندارد که فردا همان گونه باشد دنیا تغییر می کند و رو به رشد است چه بسا که ارزش اشیاء هم اینگونه باشد. زمانی زباله و آشغال بی ارزش بود ولی امروزه به آن طلای کثیف می گویند و صنعت بازیافت ایجاد شده است. (نگاه کنید به مقاله: بیت کوین bitcoin پول دیجیتال)

دوم اینکه ، ارزشمندی بیت کویت در هشت سال و تغییر قیمت آن بیانگر این نکته است که پول های دیجیتال فراگیر شده و سرمایه گذاری در حوزه های پول های غیرکاغذی طرفداران پروپا قرص خود را دارد. شاید این نظریه که آینده برای پول های دیجیتالی هست گزافه نباشد و این نوع پول ها بازار اقتصادی و خرید و فروش های اینترنتی را قبضه کنند و پول های کاغذی را به عقب براند، چیزی که نشانه هایش امروزه هم مشاهده می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل اهمیت بیت کوین

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

4 دیدگاه

  1. واقعا این داستان جدی هست ؟ یعنی دو تا پیتزا خرید و پولی که پرداخت کرد امروز اینقدر قیمتش هست؟ ۵۰۰ میلیارد تومان ..وای اگه من بودم تا حالا چند تا سکته را زده بودم . دو تا پیتزا که هر کدام ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت داشته اونم توی هشت سال اینقدر بیت کوین رشد کرده.
    من شنیدم که بیت کوین توی چند سال رشد کرده ولی باور نمی کردم اینقدر جهش قیمتی داشته باشه
    الان بازار بیت کوین و پول های دیجتال توی دنیا رشد خوبی داره چند نفر رو می شناسم که رفتند توی این زمینه و خیلی راضی هستن
    ممنون از مطلب جالبت

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      ممنون از نظرتان . باید خدمتتان عرض همان طور که در متن مقاله آمده است ممکن است چیزی که امروز بی ارزش است فردا اینگونه نباشد. بیت کوین و سایر پول ها و ارزهای دیجیتالی در آغاز اینگونه بود ولی الان قیمت زیادی یافت . به اعتقاد برخی کارشناسان مالی پول های غیر کاغذی یا دیجیتالی در آینده تاثیرگذاری بیشتر خواهند داشت
      شاد و تندرست باشید.

  2. مطلبتان واقعا آموزنده است و من یقین دارم که روزی پول کاغذی و حتی عابر بانک و اینها کنار میرن و همه چیز مجازی و دیجیتالی میشه بیت کوین ها و پول های غیر کاغذی زیادی رشد خواهند کرد و دوران سکه و اسکناس و تراول به تاریخ می پیوندد . داستان خوبی بود شاید ما هم مثل همان ها، در همان زمان، همان کار را می کردیم کسی که از آینده خبر ندارد . ولی واقعا بیت کوین رشد وحشتناکی داشته

    • سایت پول یابی

      سلام . ارزش بیت کوین هر روز بیشتر و بیشتر می شود و این موضوع استخراج و به دست آوردن آن را مشکل تر می کند . با وضعیت ارزی کشور، بیت کوین به عنوان یک پول دیجیتال بیش از گذشته جلوه می کند. شاید دنیای آینده ، دنیای پول های غیر اسکناسی و یا دیجیتالی باشد و روند فعلی این قضیه را ثابت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.