کسب درآمد میلیونی با شش سایت

کسب درآمد میلیونی با شش سایت

کسب درآمد میلیونی از شش سایت بزرگ اینترنتی  امکان پذیر است . قبل از شرح کسب درآمد میلیونی از شش سایت باید این نکنه را متذکر شوم که این کار مناسب کسانی هست که بازدید سایت و وبلاگ آنها بالای ۱۵۰ هزار  در روز می باشد. البته قبول دارم  داشتن بازدید با این تعداد کار سخت و دشوار است و نیاز به تلاش فراوان و خرج کردن دارد ولی در هر حال غیر ممکن نیست

شرایط کسب درآمد میلیونی با شش سایت

کسب درآمد میلیونی از شش سایت هر گز به معنای نفی سایر راههای کسب درآمد نیست مثلا صاحب سایت می تواند با آن تعداد بازدید کننده مثلا از فروش فایل یا محصولات خاص و ویژه هم کسب درآمدی بیشتر از این روشی که می گویم داشته باشد. شرط اصلی در این روش همان طور که بالا گفتم داشتن بازدید بالا هست تا درآمدزایی و به قول معروف پول سازی سایت به چشم بیاید. انتظار داریم با رعایت شرایط ضمن جبران مخارج سایت، درآمد خوبی هم نصیبتان شود. این هفت سایت هر کدام شیوه های کسب درآمد خود را دارند.

کسب درآمد میلیونی از شش سایت

کسب درآمد میلیونی از شش سایت اینگونه هست که خود این سایتها معروف به سایت کسب درآمد هستند و یا حداقل درآمد بسیار بالایی از شیوه های مختلف دارند. اینکه از سایتهای ایرانی درآمد داشتید یا ضرر کردید کاری نداریم در اینجا قصدمان معرفی هفت سایت بزرگ که می توان کسب درآمد میلیونی داشت هست. البته سایتهای خارجی زیاد هستند ولی در اینجا به معرفی چند تا بسنده کردیم:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تبلیغات کلیکی PPC

google adsense گوگل ادسنس

همیشه و همه جا به یاد داشته باشید که اگه تو لیستتان گوگل ادسنس باشد بدون شک انتخابش کنیند.
ادسنس کاری از کمپانی گوگل(Google) هست که با عضویت در اون و گذاشتن کد های بنرش میتونین از هر کلیکش تا ۱ دلار یعنی ۳۵۰۰ تومن کسب درآمد کنید یعنی بالاترین نرخ بین سایت های کسب درآمد در کل اینترنت در حال حاضر ادسنس کاربران زیادی از تمام نقاط دنیا داره ولی به علت تحریم ایران نمیشه به طور مستقیم ازش استفاده کرد ولی میتونیند با استفاده از آموزش های موجود در سایت پول یابی یا همکاری با کسانی که حساب ادسنس دارن ازش استفاده کنیند. برای آموزش گوگل ادسنس روی لینک های زیر کلیک کنید:

شیوه های کسب درآمد از گوگل ادسنس

مباحث کسب درآمد از گوگل ادسنس

نکات کلیدی تبلیغات گوگل ادسنس

سایت های CPA

مجموعه سایت های CPA  به تازگی ها در اینترنت تعدادشان رو به افزایش هست این سایت ها به شما این امکان را میدهند که بتوانید روزانه تا بیش از ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کنید طرز کار این سایت ها به این صورته که به شما لینکی  میدن و شما با انتشار آن لینک در وبسایتتان میتوانید کسب درآمد کنید حالا این لینک میتونه لینک دانلود یک نرم افزار باشه یا لینک نظرسنجی یا لینک دانلود بازی یا خرید هر چیزی از اینترنت.

yahoo publisher

از اونجای که غول های اینترنتی در رقابت سختی هستند و گوگل با افتتاح ادسنس کار جدیدی را کرده یاهو هم نخواسته عقب بماند و یک سرویس تبلیغاتی ایجاد کرده که البته شباهت های زیادی با ادسنس داره ولی در حال حاضر زیاد کاربران ازش راضی نیستند ولی میتوانید درآمد میلیونی از آن داشته باشید و بدون هیچگونه ناراحتی ازش استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با گویندگی فیلم و کتاب

چیتیکا chitika

یکی از راههای کسب درآمد میلیونی با شش سایت می توان از سایت چیتیکا نام برد. چیتیکا سرویس تبلیغاتی محبوب وبمسترهای خارجی هست که تبلیغات جذاب و منحصر به فردی دارد طوری که تقریبا هیچ آزاری به بازدیدکننده سایت نمی رساند و می توانید با خیال راحت ازش یک درآمد میلیونی داشته باشید.چیتیکا تقریبا مثل گوگل ادسنس هست.

amazon

آمازون بزرگترین سایت فروشگاهی دنیا هست که تقریبا به همه جای دنیا محصول خرید و فروش می کند شما با عضویت در بخش افلاینت این سایت و فروش محصولاتش میتوانید به درآمد میلیونی برسید.

ebay

این سایت هم مثل amazon هست با این تفاوت که محصولات ایرانی زیادی در ان به فروش و حراج گذاشته شده است و البته مدیرش یک ایرانی هست.

 

نکته پایانی درباره کسب درآمد میلیونی با شش سایت

به جز این شش سایت برتر و مهم ، کسب درآمد میلیونی از سایر سایت ها هم امکان پذیر است منتهی ما در اینجا فهرست معروف ترین آنها را آوردیم . با کمی جستجو در اینترنت می توانید به لیست بیشتری از سایتها دست یابید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

4 دیدگاه

  1. سلام.توebayنمیشه محصول گذاشت برای ایرانیان چکار کنیم؟

    • سایت پول یابی

      سلام و درود. در ebay می توان محصول گذاشت و به فروش رساند و اگر در این سایت جستجو کنید محصولات ایرانی به ویژه سکه های قدیمی ، تمبر و عقیقه جات فراوان برای فروش گذاشتند . البته ایران تحریم است و مشکلات خاص خودش را برای کسب و کار اینترنتی دارد. برای پرداخت پول راه های مختلفی هست ولی بهترین راهش داشتن حساب paypal هست. یعنی پول به حساب paypal شما اضافه شود. راهش درستش این است که اکانت ای بی داشته باشی و همان طور که پیش تر گفتم ، ترجیحا پی پال چون چک های بانکهای خارجی ایران نقد نمی شود. موفق باشید.

  2. سلام دوست گلم، ممنون از شما
    ما هم به تازگی وبسایتی برای راه اندازی و آموزش آمازون باز کرده ایم، لطفه به سایت ما هم سر بزن، لینک نمیزارم که فکر کنید دنبال اسپم هستم
    اسم سایت Fbamap
    در خدمتیم و منتظر نظرات سازنده شما

    • سایت پول یابی

      سایتتان جالب و مطالبش خوب است برایتان در کسب و کار اینترنتی آرزوی موفقیت می کنم . اگر هم لینک سایتتان را هم قرار می دادید باز هیچ ایرادی نداشت و تایید می کردیم . هدف ما آموزش ترویج کسب و کار اینترنتی برای همه فارسی زبانان عزیز است . شاد و موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.